Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@01:41:33 GMT

توزیع بیش از 382 تن برنج در شهرستان خلخال

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۷۹۹۹

توزیع بیش از 382 تن برنج در شهرستان خلخال

محمد شادخاطر عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خلخال اظهار کرد: همزمان با طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها، بیش از ۳۸۲ تن برنج با نظارت دستگاه‌های اجرایی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بازار شهرستان خلخال توزیع شده است.

وی با اشاره به بازرسی میدانی از تمامی فروشگاه‌ها با تشکیل کمیته نظارتی افزود: همچنین در این مدت بیش از ۱۴۰ تن شکر، ۵۱ تن مرغ منجمد و ۵۰ تن مرغ گرم وارد شهرستان و توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان خلخال تصریح کرد: هیچ‌گونه کمبودی در خصوص اقلام اساسی در شهرستان وجود ندارد و با احتکارکنندگان کالا با جدیت برخورد می‌شود.

شادخاطر ادامه داد: در روزهای گذشته شاهد کشف و ضبط چندین، انبار احتکارشده اقلام اساسی در شهرستان بودیم که بعد از کشف، اقلام با نظارت دولت بین مردم توزیع شد.

وی گفت: در راستای تامین گوشت منجمد برای شهرستان ۸ تن گوشت منجمد ، ۲۸ تن قند و ۱۱ تن روغن در چندین مرحله وارد شهرستان و توزیع انجام شده است.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: هدفمندی یارانه ها کمیته نظارتی احتکار اقلام اساسی جهاد کشاورزی شهرستان خلخال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۷۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند زن و شوهری توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران

سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزییات این خبر گفت: به دنبال ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فروش و توزیع مواد مخدر در جنوب شهر تهران پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ رسیدگی به موضوع را دردستورکار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: پس از چندین روز تحقیقات فنی مشخص شد این زوج جوان سابقه‌دار به تازگی با مراجعه به مرز‌های شرقی کشور مقادیر قابل توجهی موادمخدر را تهیه کرده و قصد دارند از طریق محور‌های مواصلاتی آن را به پایتخت منتقل و توزیع کنند.

باباپور ادامه داد: به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهمان و شناسایی مسیر حرکتشان در یکی از شهر‌های استان کرمان، ماموران برای دستگیری آنان وارد عمل شدند. در نهایت نیز با تجمیع اطلاعات به‌دست آمده موضوع به مقام قضائی منعکس و دستور بازداشت متهمان صادر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ افزود: در نهایت ماموران پس از چندین شبانه روز رصد و پایش دقیق، بامداد روز گذشته موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را قبل از ورود به پایتخت دستگیر و در بازرسی از آنان ۱۴ کیلو و ۷۰۰ گرم شیشه و سه کیلوگرم هروئین را کشف و ضبط کنند.

وی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده زوجی جوان بودند که به شکل خانوادگی اقدام به تشکیل باند و توزیع موادمخدر کرده بودند، گفت: این افراد درجریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کردند. همچنین برای آنان پرونده‌ای تشکیل شد و هر دو متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. 

منبع: ایسنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • تداوم امدادرسانی به ۱۳ شهرستان سیل زده سیستان و بلوچستان
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • توزیع شش تن گوشت منجمد در آبادان
  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • انهدام باند زن و شوهری توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز دوشنبه سوم اردیبهشت
  • قیمت کالاهای اساسی افزایش نیافته است
  • ادامه توزیع گوشت قرمز منجمد گوساله و گوسفند در مشهد
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز یکشنبه دوم اردیبهشت
  • رکود در بازار برخی اقلام غذایی با تخفیف‌ هم شکسته نشد