Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@13:58:38 GMT

خرید نان با کارت بانکی چگونه است؟

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۸۰۰۸

خرید نان با کارت بانکی چگونه است؟

آفتاب‌‌نیوز :

داوود طبرسا اظهار کرد: کالاهای اساسی مانند نان، روغن، مرغ، تخم مرغ و شیر در طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها قرار گرفت و در راستای آن یارانه نقدی دو ماه به حساب یارانه بگیران واریز شده که یارانه ماه اول آن قابل برداشت است.

وی با بیان اینکه در گام نخست مقرر شد یارانه نان اصلاح شود، افزود: در همین راستا وزارت اقتصاد مسئولیت تامین نان به قیمت گذشته را بر عهده گرفت، بر اساس طرحی که با همکاری وزارت اقتصاد بانک مرکزی و استانداری‌ها پیاده خواهد شد هر شهروند می‌تواند از طریق کارت‌های بانکی نسبت به خرید نان به میزان نیاز روزانه از طریق دستگاه های پوز اقدام کند و در پایان روز مطابق سیستم پایای بانکی مابه‌التفاوت قیمت نان های فروخته شده در طول روز به حساب اصلی نانوا واریز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان گلستان با بیان اینکه تمامی کارت های بانکی اعضای خانوار قابلیت خرید نان را خواهند داشت، تصریح کرد: در صورتی که از مدل مطرح شده برای پرداخت یارانه نان از طریق کالابرگ پاسخ مناسب دریافت شود کالابرگ الکترونیکی برای چهار قلم کالای دیگر از جمله شیر، تخم مرغ، روغن و مرغ نیز اجرایی خواهد شد، البته قبل از اجرای کامل این طرح یارانه معیشتی دو ماه به حساب یارانه‌بگیران واریز شده است.

طبرسا با بیان اینکه یارانه و کالابرگ الکترونیکی به ۹ دهک جامعه اختصاص می‌یابد، افزود: ماهانه به حساب هر نفر از سه دهک اول مبلغ ۴۰۰ هزار تومان و به حساب هر نفر در ۶ دهک بعدی ۳۰۰ هزار تومان واریز می‌شود، بر اساس اعلام وزیر اقتصاد ۳۰ درصد جمعیت کشور یارانه ۴۰۰ هزار تومانی ۶۰ درصد دیگر یارانه ۳۰۰ هزار تومانی دریافت می کنند و نزدیک به ۱۰ درصد از جمعیت کشور جزو طبقات برخوردار هستند که در صف یارانه بگیران قرار ندارند.

وی به شیوه‌های ثبت اعتراض دهک‌بندی یارانه‌ها اشاره کرد و متذکر شد: افرادی که به هر نحوی به دهک‌بندی خانوار اعتراض دارند، می توانند از طریق سامانه جامع رفاه ایرانیان در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به آدرس hemayat.mcls.gov.ir اعتراض خود را ثبت کنند، همچنین شماره تلفن ۶۳۶۹ و تلفن گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ مربوط به وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی آماده پاسخگویی به سوالات مردم است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان گلستان از وجود یک میلیون و ۹۲۲ هزار نفر یارانه‌بگیر در گلستان خبر داد و یادآور شد: تقریبا ۷۱۵ هزار نفر از این جمعیت در سه دهک پایین درآمدی و یک میلیون و ۲۰۶ هزار نفر در ۶ دهک بعدی درآمدی و ۸۲ هزار و ۱۴۷ نفر از مردم گلستان در دهک دهم قرار دارند.

طبرسا خاطرنشان کرد: در مجموع اگر یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی به حساب مشمولان یارانه در سه دهک اول و ۶ دهک بعدی واریز شود هر ماه ۶۴۸ میلیارد تومان به حساب یارانه‌بگیران گلستانی واریز می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: خرید نان با کارت یارانه نقدی یارانه بگیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۸۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه سازمان هدفمندی یارانه‌ها/ واریز یارانه جدید به حساب این افراد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در اطلاعیه سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها آمده است: پیرو اطلاعیه قبلی در مورد نحوه پرداخت یارانه کمک معیشتی و تغییرات در زمان پرداخت یارانه از ۲۰ هر ماه به ۲۵ (پرداخت دهک اول، دوم و سوم) و ۳۰ ماه (دهک چهارم تا نهم)، یارانه مرحله ۱۵۸ بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به حساب سرپرستان خانوار دهک‌های چهارم تا نهم کل کشور واریز و از ساعت ۲۴ قابل برداشت است.

مهر در گزارشی نوشت: بر همین اساس، در صورتی که سرپرستان خانوار جز دهک‌های اول تا سوم هستند، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر و ۳۰۰ هزار تومان برای سایر دهک‌ها به حساب آنان واریز خواهد شد.

چنانچه سرپرستان خانوار از کالابرگ الکترونیکی استفاده نکرده باشند رقم کامل یارانه برای آنها قابل برداشت است و در صورت استفاده به همان میزان از یارانه خانوار کسر شده و باقی مانده مبلغ به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896782

دیگر خبرها

  • یارانه نقدی فروردین 1403 برای کدام دهک‌ها واریز شد؟ | کی می‌شود این مبلغ را برداشت کرد؟
  • یارانه ۳۰۰ هزار تومانی فروردین واریز شد
  • جیب بارانه بگیران پر پول شد
  • یارانه کمک معیشتی فروردین دهک‌های چهارم تا نهم واریز شد
  • یارانه نقدی فروردین ماه واریز شد/ یارانه از ساعت ۲۴ قابل برداشت است
  • یارانه کمک معیشتی فروردین‌ماه واریز شد
  • اطلاعیه سازمان هدفمندی یارانه‌ها/ واریز یارانه جدید به حساب این افراد
  • یارانه کمک معیشتی فروردین‌ ماه واریز شد
  • یارانه نقدی فروردین‌ماه واریز شد
  • یارانه فروردین دهک چهارم تا نهم واریز شد