Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال شهداب گفت: هر ۳ حریف ما در مرحله گروهی، قدرتمند بودند ولی حکم بازی تدارکاتی را داشتند؛ در مرحاه بعدی،‌ بازی‌ها سخت‌تر است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا طلوع‌کیان در مورد پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل تاراز قزاقستان در مسابقات والیبال باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: قزاقستان از سیستم دفاعی خوبی برخوردار بود که در 2 بازی گذشته 29 دفاع منجر به امتیاز داشتند اما در بازی امروز فقط 7 بار موفق به این کار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سبک بازی تیم تاراز با تکیه بر دفاع روی تور و برگرفته از والیبال روسیه است. ما برای تقابل با این تیم برنامه داشتیم و به جز ست سوم در اجرای برنامه‌های خود موفق بودیم.

سرمربی تیم والیبال شهداب ادامه داد: هر 3 حریف ما در مرحله گروهی، قدرتمند بودند ولی حکم بازی تدارکاتی را داشتند. مرحله بعدی، بازی‌ها به صورت حذفی برگزار خواهد شد که بسیار سخت است. باید با تمام قدرت در این مرحله ظاهر شویم.

مهدی مهدوی، کاپیتان تیم شهداب نیز در نشست خبری پس از بازی گفت: تقابل با قزاقستان، بازی مهمی برای ما بود چون برای صدرنشینی به مصاف حریف رفتیم.

کاپیتان تیم شهداب ادامه داد: تیم تاراز خیلی ما را اذیت کرد ولی تجربه بازیکنان ما به کمک تیم آمد. قزاقستان،‌ حریف خطرناکی بود و خوشحالم که این تیم را شکست دادیم. 

دونوان ژاورونوک، دریافت کننده شهداب نیز گفت:‌ بازی خوبی در ست‌های اول، دوم و چهارم ارائه کردیم. قراقستان در ست سوم برنده شد و مهم‌تر از آن، پاسخ مناسب تیم ما بود که قدرت خود را به حریف نشان دادیم. تیم قزاقستان خیلی خوب بازی کرد و من به این تیم تبریک می‌گویم.   

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها روز سه‌شنبه 27 اردیبهشت استراحت دارند و در مرحله یک چهارم نهایی (چهارشنبه 28 اردیبهشت) تیم‌های اول تا چهارم جدول گروه A به مصاف تیم‌های چهارم تا اول گروه B می‌روند.

با پیروزی شهداب، این تیم با 3 برد متوالی به عنوان صدرنشین گروه B وارد مرحله یک چهارم نهایی خواهد شد و تاراز قزاقستان، الریان قطر و اربیل عراق هم در مکان‌های دوم تا چهارم قرار گرفتند.

در گروه A هم پیکان، سانتوری ژاپن، ناخون راچاسیما تایلند و گاز جنوبی عراق در مکان‌های اول تا چهارم ایستادند.

به این ترتیب در مرحله یک چهارم نهایی، پیکان با اربیل عراق و شهداب با گاز جنوبی عراق روبرو خواهند شد. 

مراحل نیمه‌نهایی و نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا 2022 نیز روزهای پنج‌شنبه و جمعه 29 و 30 اردیبهشت پیگیری خواهد شد.

والیبال باشگاه‌های آسیا| شهداب از سد تاراز قزاقستان گذشت/ عراقی‌ها،‌ حریفان بعدی نمایندگان ایران

انتهای پیام/

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۸۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهداب مغلوب درناها شد/ فینالیست در بازی سوم مشخص می‌شود

تیم شهرداری ارومیه در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال مقابل شهداب به پیروزی رسید.

به گزارش ایسنا، تیم‌های والیبال شهرداری ارومیه و شهداب یزد در دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۹ چهارشنبه شب، هشتم فروردین به مصاف هم رفتند.

این دو تیم در حالی روبروی هم قرار گرفتند که شهداب در بازی اول برنده از زمین مسابقه بیرون آمده بود.

شاگردان عبدالرضا علیزاده توانستند امشب با حساب سه بر دو (۲۲ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۳، ۲۶ بر ۲۴، ۱۹ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۱۲) برنده شوند تا بازی سوم تیم صعودکننده به نیمه‌نهایی لیگ برتر را تعیین کند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • شکست ایران مقابل قزاقستان؛ سنگاپور آخرین حریف دور مقدماتی
  • بازی سرنوشت ساز شهرداری ارومیه در روزشنبه
  • ارومیه با پیروزی کار را به بازی سوم کشاند
  • یک مدعی غیرمنتظره برای جایزه MVP لیگ والیبال ایران
  • لیگ برتر والیبال؛ ارومیه کار را به بازی سوم کشاند
  • ارومیه کار را به بازی سوم کشاند/ فولاد در انتظار حریف
  • لیگ برتر والیبال| ارومیه کار را به بازی سوم کشاند/ حریف فولاد دهم فروردین مشخص می‌شود
  • شهداب مغلوب درناها شد/ فینالیست در بازی سوم مشخص می‌شود
  • ارومیه کار را به بازی سوم کشاند/ حریف فولاد دهم فروردین مشخص می‌شود
  • ماراتن ادامه‌ترین: پراسترس‌ترین ست پنجم لیگ والیبال