Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دفاع اسرائیل روز دوشنبه در سخنانی مدعی شد که این رژیم مانع از انتقال قابلیت‌های پیشرفته ایران به منطقه که تهدیدی برای اسرائیل خواهد بود، می‌شود.   به گزارش فارس، گانتز که این سخنان را در جریان دیدار از فرماندهی شمالی مطرح می‌کرد، گفت:‌«اسرائیل علیه هر دشمنی که به تهدید آن می‌پردازد اقدام خواهد کرد و مانع از انتقال قابلیت‌های پیشرفته‌ ایران که شهروندان اسرائیل را به خطر می‌اندازد و به ثبات تمام منطقه آسیب می‌زند، خواهد شد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  گانتز گفت که این رژیم به پیشبرد اقدامات خود در شمال ادامه خواهد داد.   وی اضافه کرد: «ترکیب آموزش، فعالیت عملیاتی و تقویت مقاومت مدنی، درک کامل ما از حفاظت شمال را تشکیل می‌دهد».

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۸۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانسه: حضور ما در خاورمیانه باعث مهار تنش است!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، وزیر دفاع فرانسه مدعی شد حضور این کشور در خاورمیانه باعث ایجاد ثبات است.

«سباستین لوکورنو» وزیر دفاع فرانسه روز دوشنبه اعلام کرد حضور کشورش در منطقه خاورمیانه، قبل از هر چیزی، زمینه را برای مهار تشدید تنش ها در آن فراهم می کند.

وزیر دفاع فرانسه بدون اشاره به تامین نظامی رژیم صهیونیستی در جنگ غزه، در ادامه ادعاهایش آورد که ایران تمایل دارد منطقه خاورمیانه را بی ثبات کند.

لوکورنو در مصاحبه ای درباره حمله تنبیهی اخیر ایران علیه رژیم صهیونیستی مدعی شد: تا کنون تهران به طور غیرمستقیم از طریق عوامل خود اقدام می کرد؛ اما این کشور شنبه گذشته گامی جدید برداشت و به طور مستقیم، از خاک خود به اسرائیل حمله کرد.

وی مدعی شد که این اقدام تهران را خطر گسترش مناقشه در منطقه خاورمیانه را به دنبال دارد.

کد خبر 6085688

دیگر خبرها

  • دوحه: باید مانع حمله احتمالی به رفح شویم
  • وضعیت منطقه قبل و بعد از حمله ایران به اسرائیل تغییر کرده است | همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم
  • شرایط منطقه بعد از حمله سپاه به اسرائیل به روایت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح 
  • وزیر دفاع فرانسه: ایران یک چالش امنیتی برای اروپا است
  • یاوه‌گویی وزیر دفاع فرانسه علیه ایران
  • فرانسه: حضور ما در خاورمیانه باعث مهار تنش است!
  • حزب‌الله هنوز توانمندی‌های پیشرفته خود را آشکار نکرده است
  • امیرعبداللهیان: اروپایی‌ها فروش تسلیحات به رژیم اسرائیل را متوقف کنند
  • برای انتقال آب‌های سطحی باید علمی و اساسی وارد عمل شویم
  • سازمان ملل: اسرائیل مانع از رسیدن سوخت به بیمارستان‌های نوار غزه می‌شود