Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دولت ایرنا، محسن کوشش تبار در حاشیه نشست مجازی با نمایندگان کارگروه های استانی افزود: این قرارگاه به طور روزانه وضعیت نانوایان را در سطح کشور رصد می کند و ترتیبی اتخاذ شده است که هیچ گونه کمبود آرد و گندم در استان ها وجود نداشته باشد و نان مورد نیاز مردم بدون هیچ گونه محدودیتی در اختیارشان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در آینده ای نزدیک هم از طریق سامانه های هوشمند طراحی شده، نظارت لازم بر زنجیره گندم، آرد و نان صورت خواهد گرفت و در مناطقی هم که لازم باشد ساعت پخت نانوایان افزایش می یابد که این موضوع به استانداران هم اعلام شده است.

معاون وزیر کشور اضافه کرد: دولت مردمی حضرت آیت الله رئیسی با اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها یکی از تاریخی ترین تصمیم ها را برای حل مشکلات اقتصادی کشور اتخاذ کرده است.

کوشش تبار با بیان اینکه اجرای درست و کامل این طرح، نیازمند همت و حضور میدانی مدیران دستگاه ها در همه سطوح و همچنین همراهی مردم عزیز کشور است، خاطر نشان کرد: همان طور که رئیس جمهور اعلام کردند آثار و برکات طرح عادلانه سازی یارانه ها در آینده نه چندان دور در حوزه اقتصادی و معیشتی کشور نمایان خواهد شد.

وی صیانت، حفاظت و نگهبانی از بیت المال را وظیفه ای همگانی دانست و تاکید کرد: یکی از حوزه هایی که از طرح مردمی سازی یارانه ها متاثر است حوزه آرد و نان است و باید نظارت جدی در این حوزه داشته باشیم به گونه ای که تمام فرایندهای حوزه آرد و نان از ثبت سفارش، تولید و توزیع تا تحویل نان به دست مصرف کننده، مورد نظارت مستمر قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور خاطرنشان کرد: در این راستا، برنامه یکپارچه سازی و قابلیت کنترل الکترونیک طراحی شده که براساس آن ظرفیت هایی چون امکان بازرسی از سوی مردم و ثبت شکایت فراهم است.

کوشش تبار با اشاره به مصوبه اخیر ستاد تنطیم بازار که از سوی معاون اول رئیس جمهور به وزارت کشور ابلاغ شده است، گفت: براساس بند سه این مصوبه مسوولیت نظارت و کنترل قیمت آرد و نان در سراسر کشور بر عهده وزارت کشور است و همه دستگاه ها موظف به همکاری و هماهنگی کامل با این وزارت هستند.

برچسب‌ها سید ابراهیم رییسی وزارت کشور ایرنا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید ابراهیم رییسی وزارت کشور ایرنا سید ابراهیم رییسی وزارت کشور ایرنا وزارت کشور آرد و نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۸۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگروه بین‌الملل حوزه اتصال‌پذیری و ارتباطات تشکیل می شود

محمد کرباسی دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا گفت: چین و کشور‌های غربی در حوزه اتصال‌پذیری و ارتباطات به پیشرفت‌های خوبی رسیده اند که دلیل آن سرمایه‌گذاری‌های خوب و بزرگی طی چندین دهه اخیر بوده است.

وی ادامه داد: برخی کشور‌هایی دیگر مانند هند و ترکیه برنامه‌هایی برای توسعه ارتباطات نسل پنجم یا هوشمندسازی و بحث‌های مرتبط با این حوزه‌های ICT دارند؛ارتباط ما با این کشور می تواند سازنده باشد زیرا شرایط هر دو کشور تقریبا مشابه است.

کرباسی درباره همکاری مشترک با این کشور‌ها، تصریح کرد:هدف معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری توسعه فناوری است؛ تلاش ستادهای این معاونت، بنیاد علم و ...بر توسعه فناوری است.

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری  با بیان اینکه ایجاد همکاری‌های بین‌المللی و سرمایه‌گذاری‌های مشترک از برنامه‌های ما در ستاد اتصال پذیری و ارتباطات است، گفت: شناسایی ظرفیت‌های توسعه همکاری‌های بین‌المللی یکی از این اقدامات بوده که هنوز به نتیجه ملموسی نرسیده است.

وی افزود: با مرکز همکاری‌های بین‌المللی معاونت علمی، فناوری واقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و معاونت بین‌الملل وزارت ارتباطات هم ارتباطاتی را شکل دادیم که می‌تواند کمک کننده باشد.

به گفته دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، امیدواریم در قالب یک کارگروه بین‌الملل  فعالیت های ستاد را پیش ببریم زیرا به این موضوع تمرکز داریم.

کرباسی اضافه کرد: اولویت ما حضور چین، هند و روسیه در این کارگروه است البته چین به دلیل غلبه‌ای که بر این بازار دارد شاید تمایلش متفاوت باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شاداب سازی ۲۰ درصد مدارس چهارمحال و بختیاری
  • ضرورت تشکیل وزارت بازرگانی برای تنظیم بازار
  • اجرای طرح شاداب سازی در ۴۳۰ مدرسه چهارمحال و بختیاری
  • هوشمندسازی ناوگان ترانزیت برای افزایش جذابیت ترانزیتی کشور
  • گلایه سخنگوی دولت از بررسی نشدن لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس
  • گلایه سخنگوی دولت از عدم بررسی لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس
  • گلایه بهادری‌جهرمی از عدم بررسی لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس
  • کارگروه بین‌الملل حوزه اتصال‌پذیری و ارتباطات تشکیل می شود
  • مبارزه با سن گندم در مزارع شهرستان ابرکوه
  • کمک عربستان و امارات به اسرائیل برای مقابله با حملات سپاه؟