Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساکت الهامی از سوی کمیته انضباطی محروم و جریمه شد.

کمیته انضباطى فدراسيون فوتبال رای خود را پيرامون تخلفات صورت گرفته در دیدار نساجی مازندران و آلومینیوم اراک از سری رقابتهای جام حذفی، صادر کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فدراسیون فوتبال، مسابقه نهایی جام حذفی نساجی مازندران و آلومینیوم اراک روز 7 اردیبهشت ماه در ورزشگاه آزادی تهران انجام شد و با توجه به گزارش مقام رسمی مسابقه و همچنین موضوع شکایت باشگاه آلومینیوم اراک، کمیته انضباطی پس از ارسال ابلاغیه های دفاعیه به متخلفین بازی و نهایتاً ارسال دفاعیه از سوی برخی از آنها نسبت به تخلفات صورت گرفته، رای خود را به شرح زیر صادر کرد:

 ۱ - نسبت به تخلفات تماشاگران منتسب به باشگاه آلومینیوم از جمله پرتاب مواد محترقه به داخل زمین و سر دادن شعار های توهین آمیز، وفق ماده ۸۶ مقررات انضباطی، تیم آلومینیوم اراک به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رای قطعی و قابل اجرا است.

 ۲- نسبت به تخلف سوء رفتار تیمی ناشی از اخذ ۶ کارت زرد توسط تیم نساجی وفق ماده ۵۸ مقررات، باشگاه نساجی را به مبلغ ۲۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

 ۳- نسبت به تخلفات تماشاگران منتسب به تیم نساجی به علت سر دادن شعار های توهین آمیز وفق ماده ۸۶ مقررات، باشگاه نساجی باید مبلغ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قطعی است.

 ۴ - نسبت به تخلف رضا حسینی، از تدارکات تیم نساجی مازندران به علت استنکاف از اجرای دستورات مقام رسمی مسابقه و با توجه به اینکه ایشان فاقد سوابق انضباطی است، اعضای این کمیته با اعمال مواد ۹۳ و ۹۴ مقررات ایشان را به توبیخ کتبی محکوم کرد. این رای قطعی است.

 ۵ - نسبت به تخلف مجتبی ابراهیمی"مدیر رسانه " تیم نساجی مازندران به دلیل فحاشی و توهین و بدرفتاری در قبال بازیکن حریف و با توجه به اینکه دارای سابقه انضباطی است، وی با توجه به ماده ۵۴ مقررات و با اعمال ماده ۹۲ همین مقررات، به پرداخت ۳۰۰میلیون ریال جریمه نقدی و دو جلسه محرومیت از حضور در مسابقات رسمی تیم نساجی که محرومیت شامل ممنوعیت از حضور از کلیه ورزشگاه های فوتبال و فوتسال و فوتبال ساحلی است،محکوم شد. این بخش از رای قابل اجرا و قابل تجدید نظر در ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف است. 

6- نسبت به تخلف عادل باباپور"مربی" تیم نساجی مازندران به دلیل بدرفتاری در قبال مربی تیم حریف و ضربه زدن عمدی به مربی تیم آلومینیوم وفق ماده ۵۴ مقررات، وی به دو جلسه محرومیت از حضور در مسابقه رسمی و ممنوعیت از حضور در کلیه باشگاه های فوتبال و فوتسال و فوتبال ساحلی و با در نظر گرفتن سابقه انضباطی به مبلغ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. .ضمناً ایشان در دادنامه شماره ۱۱۱۲ مورخ 8 آذرماه سال ۱۴۰۰، یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت شش ماه داشته که با توجه به این رای، محرومیت تعلیقی وی به محرومیت قطعی تبدیل می شود .این رای قابل تجدید نظر در موعد مقرر در کمیته استیناف است.

 ۷- نسبت به تخلف ساکت الهامی "سرمربی " تیم نساجی مازندران بابت استنکاف از اجرای مقررات از طریق ورود به رختکن تیم، علیرغم محرومیت موضوع ماده ۸۹ مقررات و نقض اصول رفتار جوانمردانه نسبت به تیم حریف موضوع ماده ۶۴ مقررات و مصاحبه های بعد از بازی و توهین نسبت به تیم حریف و محمد نوازی وفق ماده ۷۱ مقررات، ایشان به مدت دو جلسه محرومیت و ممنوعیت از حضور در کلیه ورزشگاه های فوتبال و فوتسال و فوتبال ساحلی کشور و پرداخت مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد . ضمناً ایشان در دادنامه ده ۵۱ مورخ ۲۷ آبانماه سال ۱۴۰۰، سه جلسه محرومیت تعلیقی داشته که با اعمال این تخلف این سه جلسه محرومیت تعلیقی نیز به محرومیت قطعی تبدیل می شود. این رای قابل اجرا و قابل تجدید نظر در موعد مقرر در کمیته استیناف است.  

ضمناً پرونده جهت رسیدگی به دیگر شکایت های باشگاه آلومینیوم اراک مفتوح خواهد بود.

اخبار داغ 

رکنا برگشت سه علی کریمی مشهور در تاریخ فوتبال ایران؛ از جادوگر تا هافبک استقلال فرهاد مجیدی ششمین سرمربی قهرمان استقلال تفاوت عملکرد آشکار بارسلونای ژاوی در بازی های خارج از خانه و خانگی لالیگا وداع اشک‌بار لوییس سوارز با هواداران اتلتیکو مادرید / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد تیم نساجی مازندران محرومیت تعلیقی آلومینیوم اراک جلسه محرومیت نسبت به تخلف رای قطعی وفق ماده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۸۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نقدی برای دروازه بان استقلال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، رای کمیته انضباطی به شرح زیراست:   در خصوص گزارش واصله علیه سید حسین حسینی بازیکن باشگاه استقلال تهران مبنی بر نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی باتوجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مصاحبه ایشان پس از بازی با تیم شمس آذرقزوین در تاریخ ۳۱ فروردین بیان مطالبی در ارتباط با رأی صادره از سوی این کمیته در پرونده که در مورد تخلفات بازیکن موصوف بعد از مسابقه تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال تهران از جمله بدرفتاری نسبت به مقامات رسمی مسابقه (افسران امنیتی مسابقه) صادر گردیده هرچند در ظاهر این مطالب حکایت از تمکین از رأی صادره دارد، ولی چگونگی و نحوه بیان و عبارات به کار رفته در این مصاحبه موید قصد مشارالیه در خفیف و سبک جلوه دادن تصمیمات و اقدامات صورت گرفته از سوی رکن قضایی فدراسیون فوتبال پیرامون تخلفات رخ داده در مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک و استقلال تهران است در نتیجه فعل سید حسین حسینی از مصادیق رفتار توهین آمیز تشخیص و برهمین اساس مستند به مواد ۷۱ و ۱۱۳ مقررات انضباطی ضمن قطعی و قابل اجرا شدن یک جلسه محرومیت تعلیقی ایشان موضوع دادنامه شماره ۳۰۹۶ مورخ ۲۹ فروردین نامبرده به پرداخت مبلغ سیصد میلیون ریال جریمه نقدی و نیز الزام به عذرخواهی در رسانه‌های رسمی بابت تخلفات ارتکابی خود با لحاظ ماده ۸۹ مقررات موصوف و همچنین باشگاه استقلال تهران نیز بلحاظ تحقق مسئولیت تضامنی در خصوص این تخلف و عدم نظارت بر مصاحبه صورت گرفته وفق ماده ۵۰ مقررات انضباطی به پرداخت مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد.   رأی صادره ظرف مهلت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی نزد کمیته استیناف است.

دیگر خبرها

  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • جریمه نقدی کمیته انضباطی برای حسینی
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • جریمه نقدی برای سرمربی تیم آلومینیوم اراک
  • جریمه نقدی و محرومیت برای مجتبی حسینی
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته یک فوتبال
  • محرومیت و جریمه نقدی برای رحمتی
  • جریمه نقدی برای دروازه بان استقلال
  • مربی استقلال 20 میلیون جریمه شد