Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@17:20:10 GMT

قرارگاه مقابله با احتکار در گیلان تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۸۱۳۰

قرارگاه مقابله با احتکار در گیلان تشکیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ الیاس کوثری بعد از ظهر دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی بسیج مستضعفین استان گیلان با تعزیرات حکومتی با اشاره به اقدام دولت برای اصلاح اقتصادی، گفت: همه دستگاه‌ها باید در اجرای این طرح و قانون پای کار باشند.

وی در ادامه به اهمیت طرح مردمی سازی یارانه در توزیع عادلانه ثروت اشاره کرد و گفت: اقدام دولت برای حذف ارز ترجیحی بسیار مهم بوده است به طوری که تمام کارشناسان اقتصادی به درست بودن این طرح اذعان دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر عدم وجود کمبود کالا در این استان، بیان کرد: بدون شک انجام طرح مردمی سازی یارانه مشکلاتی را در بازار توسط سودجویان ایجاد می‌کند که باید این افراد شناسایی و با آنان برخورد جدی شود.

سرهنگ کوثری، از تشکیل قرارگاه مقابله با احتکار در استان گیلان خبر داد و گفت: تشکیل قرارگاه مقابله با احتکار در هر استان توسط بسیج و سپاه باید تشکیل شود هر چند در روزهای گذشته اقدامات خوبی در راستای مقابله با احتکار در گیلان انجام شده و این روند ادامه دار است.

وی نقش بسیج در مقابله با احتکار کالا را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: سپاه و بسیج در بطن جامعه بوده و از همه امکانات خود در راستای مقابله با احتکار کالا استفاده می‌کنند زیرا گران‌فروشی و احتکار اعلان جنگ با مردم است.

کد خبر 5491859

منبع: مهر

کلیدواژه: احتکار سپاه قدس گیلان هدفمندی یارانه ها بوشهر هدفمندی یارانه ها کرمانشاه ویروس کرونا کالاهای اساسی احتکار آمار کرونا تنظیم بازار خطبه های نماز جمعه مشهد خراسان رضوی گرد و غبار نظارت و بازرسی آلودگی هوا مقابله با احتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۸۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه قدس گیلان در مراسم اعزام کارگران به دیدار رهبری با اشاره به آغاز هفته بسیج کارگران و کارخانجات گفت: پنجم اردیبهشت حدود ۵۰ نفر از کارگران استان گیلان با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند داشت.
به گفته سرهنگ پاسدار عباس اسکندری این دیدار در حسینیه حضرت امام خمینی (رض) برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید
  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • مجمع استادیاران صالحین در بوشهر تشکیل شد
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری
  • تشکیل اتحادیه بین‌المللی تجار «امین» در ایران
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس