Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-25@10:41:35 GMT

سازمان لیگ به مرادمند و یزدانی مدال نمی‌دهد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۸۱۴۳

سازمان لیگ به مرادمند و یزدانی مدال نمی‌دهد

اگرچه باشگاه استقلال قصد دارد سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند را به جشن قهرمانی تیمشان دعوت کند اما با توجه به اینکه مرادمند و یردانی استقلال را در میانه فصل ترک کردند و کارت بازی ندارند به آنها مدال قهرمانی تعلق نخواهد گرفت.

به گزارش ایران اکونومیست، سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند دو بازیکنی بودند که در این فصل بیشترین تعداد بازی‌ها را در ترکیب  استقلال به نمایش گذاشته و نقش مهمی در استحکام خط دفاعی این تیم ایفا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این دو نفر اگرچه در میانه راه به دلیل پشت سرگذاشتند خدمت مقدس سربازی از جمع آبی‌پوشان جدا شدند اما مسوولان استقلال از آنها دعوت کرده‌اند تا در جشن قهرمانی این تیم شرکت کنند.

اگر چه حضور مرادمند در جشن قهرمانی استقلال حتمی به نظر می‌رسد اما باید دید سیاوش یزدانی که از جدایی استقلال بسیار ناراحت است و مصاحبه‌ای را در انتقاد از استقلالی‌ها انجام داد حاضر به شرکت در این مراسم خواهد شد!

بعد از دیدار استقلال و فولاد و قطعی شدن قهرمانی آبی‌ها در لیگ برتر صالح مصطفوی تماسی تصویری با مرادمند و یزدانی برقرار و آنها را در جشن قهرمانی سهیم کرد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: باشگاه استقلال ، محمد حسین مرادمند ، سیاوش یزدانی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: باشگاه استقلال محمد حسین مرادمند سیاوش یزدانی سیاوش یزدانی جشن قهرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۸۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در شرایطی مقابل شمس‌آذر قزوین به پیروزی رسید که علاوه بر درخشش مهرداد محمدی با زدن دو گل و سید ابوالفضل جلالی با دو پاس گل، محمدحسین مرادمند هم نقش کلیدی در کسب سه امتیاز و صدرنشینی دوباره برای آبی‌ها داشت.

دومین بازی پیاپی برای این بازیکن در خط دفاعی استقلال با وجود اینکه همراه با بسته ماندن دروازه تیمش نشد و دو گل شوکه کننده در لحظات پایانی دریافت کردند، اما در طول مسابقه با بازی درخشان همراه بود و بازی مطمئن محمدحسین مرادمند در کنار روزبه چشمی و ایمان سلیمی موجب شد تا شمس‌آذر نتواند به خواسته خود که کسب امتیاز بود، دست پیدا کند.

مرادمند در کنار بازی کم‌اشتباهی که انجام داد، در اواسط نیمه دوم هم ارسال سید ابوالفضل جلالی را با ضربه سر دیدنی تبدیل به گل سوم کرد تا خیالشان بابت رسیدن به سه امتیاز در مسیر قهرمانی راحت‌تر شود.

این مدافع که موفق شد مقابل شمس‌آذر قزوین دومین گل فصل خود را به ثمر رساند، امیدوار است با عملکردش در دیدارهای گذشته جایگاهش را تثبیت کند و با بازگشت سهرابیان دوباره به نیمکت برنگردد که البته رقابت سختی در مسیر رسیدن او به جمع نفرات اصلی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • خرید مدافع در سپاهان جزیی از تیم‌بستن نیست/ آن‌ها به هیچ توپی نه نمی‌گویند!
  • چهره متفاوت یزدانی بعد از سروصدای انتقامی (عکس)
  • عکس| واکنش جنجالی سیاوش یزدانی به باخت الهلال که باعث خشم هواداران شد
  • کامنت عجیب و جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلالی‌ها پس از شب تلخ + عکس
  • (عکس) کامنت جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلال عربستان!
  • کامنت عجیب سیاوش یزدانی زیر پست الهلال با ایموجی خنده! + عکس
  • گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)
  • نمک سیاوش یزدانی بر زخم هواداران الهلال!
  • سیاوش جای دانشگر را خالی نگذاشت!
  • دو بازیکنی که سپاهان را به پرواز درآورده‌اند