Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- بزرگداشت حضرت آیت‌الله عظمی بهجت فومنی(ره) با رونمایی از ده‌ها محصول چندرسانه‌ای در رشت برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، مراسم بزرگداشت حضرت آیت‌الله عظمی بهجت فومنی(ره) با رونمایی از ده‌ها محصول چندرسانه‌ای عصر امروز با حضور مسئولان استان گیلان، آیت‌الله عبدالکریم فرحانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و فعالان فضای مجازی استان در تالار مرکزی رشت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم، چند محصول رسانه‌ای که توسط جوانان انقلابی سازمان فضای مجازی سراج استان گیلان درباره حضرت آیت‌الله عظمی بهجت فومنی(ره) طراحی شده رونمایی شد و فرمانده سپاه گیلان و آیت‌الله عبدالکریم فرحانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این مراسم به سخنرانی پرداختند.

پویش کشوری «بهجت عارفان» در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، توئیتر و پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی با هشتگ #بهجت_عارفان از 24 اردیبهشت آغاز شده و تا 27 اردیبهشت‌ماه همزمان با سالروز رحلت آیت‌الله بهجت(ره) ادامه دارد.

به گزارش تسنیم، آیت‌الله بهجت(ره) یکی از مخافر و علماء وارسته گیلان بودند که هم در رسالت اجتماعی خود بسیار موفق عمل کرد و هم در عرصه علم و عرفان کامل بود و الگوی بزرگی برای نسل حاضر و آینده در تاریخ اسلام معرفی شده است.

غروب یکشنبه، بیست‌ و هفتم اردیبهشت سال 1388، وقتی خبر رحلت آن عالم ربانی در شهر پیچید، بهت و حیرت و آنگاه ناله و شیون شهر را فرا گرفت و سیل مشتاقان و شیفتگان مرجعیت به سوی قم سرازیر شد. قم سیه پوشید و ازدحام جمعیت عزادار یادآور تشییع تاریخی آیت‌الله بروجردی شد.

 از همع طبقات مردم در تشییع پیکر این عالم ربانی حضور رساندند که سینه‌اش مالامال از عشق و شیفتگی بود و یادگاری مقدس از خود بر جای گذاشت و سرانجام پیکر مطهر آن بزرگ افلاکی در حریم ملکوتی حضرت معصومه(س) آرام گرفت اما سکوت مسجد فاطمیه فریاد فراق داشت.

پویش «بهجت عارفان» به یاد آیت‌الله‌ بهجت فومنی(ره) در رشت برگزار می‌شودعضو مجلس خبرگان رهبری: تربیت نسل معنویِ مکتب حاج قاسم بزرگترین برکت انقلاب اسلامی استفرمانده سپاه استان گیلان: اقدامات تبیینی جوانان حزب‌اللهی در فضای مجازی مظهر شکست‌ناپذیری انقلاب است

اگر کعبه شمع جمع حاجیان است، صحن و سرای مسجد فاطمیۀ قم، زیارتگاه دل‌های عاشق است و هنوز مشتاقان «نماز بهجت» به شوق دیدار پیر و مراد خویش به آنجا می‌روند و دل و روح به در و دیوار آن متبرک می‌کنند.

انتهای پیام/612/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رشت برگزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۸۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه مجمع نمایندگان گیلان به مناسبت روز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ در بیانیه رییس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی آمده است: دوم اردیبهشت ۱۳۵۸ با دوراندیشی حضرت امام خمینی (ره)، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تاسیس شد و در بیش از ۴ دهه از فعالیت این نهاد انقلابی، شاهد تاثیرگذاری بسیار زیاد سپاه در عرصه‌های مختلف هستیم.
در بیانیه مجع نمایندگان گیلان آورده شده است: سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس، نقشی غیرقابل انکار در توفیقات نظام اسلامی داشت و پس از دوران درخشان دفاع مقدس نیز در برابر دسیسه‌ها و فتنه‌های دشمنان در عرصه‌های مختلف ایستاده است.
در بخشی دیگر از این بیانیه آمده: سیلی «وعده صادق» ازسوی دلاورمردان سپاه به صهیونیست، نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران بودکه چشم جهانیان را خیره، خواب و خوراک را بر غاصبان صهیونیستی حرام و دل میلیون‌ها ایرانی و ملت‌های آزاده جهان را شاد کرد و به خوبی نشان داد که امروز معادلات منطقه و جهان را فرزندان امام خمینی (ره) رقم می‌زنند.
در این بیانیه آورده شده است: مجمع نمایندگان مردم استان گیلان فرارسیدن ۲ اردیبهشت ماه سالروزتأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه‌ی دلیرمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده های گرانقدر شهدا، جانبازان، ایثارگران و تمامی دلاورمردان حماسه‌آفرین تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزون این عزیزان را در سایه زعامت فرمانده معظم کل قوا، حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در حفظ و حراست از دستاورد‌های عظیم انقلاب اسلامی در کنار سایر نیرو‌های مسلح و ارتش مردمی از درگاه ایزد منان خواستاریم.

دیگر خبرها

  • چه کسانی کاندیدای رهبری نظام بعد از امام بودند و چند رأی بدست آوردند؟ /وقتی متمم قاون اساسی با حکم ۲ رهبر به تصویب رسید!
  • یادمان و جایزه معماری میرمیران برگزار می‌شود
  • نشست تحلیل ریشه های دشمنی امویان با حضرت حمزه(س) برگزار می شود
  • جلسات درس اخلاق آیت الله هاشمی علیا برگزار می شود
  • حکم دو رهبر پای متمم قانون اساسی ایران
  • درس‌گفتار‌های سعدی‌خوانی، به مناسبت بزرگداشت سعدی برگزار شد
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای تبیین آموزه‌های دینی است
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای تببین آموزه‌های دینی است
  • چند خبر کوتاه از شهرستان نیشابور
  • بیانیه مجمع نمایندگان گیلان به مناسبت روز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی