Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سومین روز همایش "جهاد تبیین" به همت قرارگاه قدس جنوب شرق نیرو زمینی سپاه و داشگاه سیستان و بلوچستان با حضور ۱۱۰ نفر از اعضای سمن‌ها و ۲۰ نفر از کارآفرینان اجتماعی در تالار "فردوسی" دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد.

مدیر مجتمع فناوری و نوآوری دانشگاه سیستان و بلوچستان در این نشست به تشریح لزوم توجه به فناوری در دانشگاه‌ها پرداخت و گفت: دانشگاه سیستان و بلوچستان سمت دانشگاه نسل سوم یعنی فناور حرکت می‌کند تا خلاقیت و کارآفرینی را بیش از پیش نهادینه کرده و ترویج دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود برکاتی گفت: دانشگاه نسل سوم باید دانشجویان کارآفرین و خلاق تحویل جامعه دهد و نباید نتیجه دانشگاه‌ها فقط تحقیق و پژوهش تئوری باشد.

همچنین ۳ نفر از کارآفرینان نیز در سومین روز از برگزاری همایش جهاد تبیین تجربیات خود را در زمینه‌های مختلف از جمله انرژی‌های تجدیدپذیر به حاضرین منتقل کردند. همچنین میهمان مدعو از استرالیا در زمینه هوشمندسازی صنعتی به تشریح مقاله خود پرداخت. در پایان شرکت‌کنندگان در همایش از نمایشگاه تخصصی و دستاورد‌های بومی منطقه جنوب شرق در دانشگاه سیستان و بلوچستان بازدید کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گروه های جهادی دانشگاه سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۸۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم گیری در خصوص اجرای طرح حامیم و جشنواره ملی نهج البلاغه

حجت الاسلام والمسلمین عبدالواحد بامری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان  گفت: یکی از اهداف جلسه شورای دفاتر نهاد مقام معظم رهبری پیگیری موضوعات روز جامعه است که در این راستا رهنمودهای معظم‌له بیان و تحلیل‌هایی در مورد آن انجام می‌شود که ذیل آن رسالت دفتر نهاد در خصوص رهنمودهای سازنده و حکیمانه رهبر انقلاب مورد بررسی قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالواحد بامری افزود: در مراکز دانشگاهی وظیفه داریم در حوزه فرهنگ و دین، توجهی به تقویت باورها و شعائر دینی داشته باشیم که در این جلسات اهمیت این موضوع توسط همگان مد نظر قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: موضوع حجاب و پوشش یک مقوله مهم در عصر کنونی است که در این زمینه رسالت تبیین، راهکارهای توسعه و گسترش مسئله حجاب مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سیستان و بلوچستان تاکید کرد: با برگزاری چنین جلساتی پیرو مناسبت‌های ملی و مذهبی برای احیا و بزرگداشت این مراسمات برنامه‌ریزی می‌شود تا از ظرفیت‌های دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به نحو مطلوب بهره‌گیری کنیم.

وی اظهار کرد: موضوعات فرهنگی در حقیقت عرف جامعه هستند؛ بنابراین یکی از اولویت‌های کنونی جامعه ما موضوع حفاف و حجاب است.

مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در ادامه بیان کرد: جلسه شورای دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در مراکز دانشگاه سیستان و بلوچستان امروز به میزبانی دانشگاه پیام نور و با حضور جمعی از فعالان فرهنگی دانشگاه‌های سراسر استان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر حیدری نسب ادامه داد: علاوه بر مسئولان دفاتر نهاد رهبری؛ دبیران هم‌اندیشی و مدیران و مسئولان رسانه‌ای اساتید دانشگاه‌ها در این جلسه حضور داشتند تا از ظرفیت موجود پیرامون معضلات سطح دانشگاه‌ها در زمان کنونی تصمیم گیری و پیرامون آنها تبیین صورت گیرد.

وی افزود: این جلسه در دو بخش مسئولان نهاد رهبری با واحد خواهران و مدیران اجرایی و دیگری با حضور دبیران هم‌اندیشی اساتید و مسئولان رسانه اساتید در اندیشکده بیست و پنجم محرم دانشگاه پیام نور برگزار شد.

مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان یکی از موضوعات مورد بررسی در این جلسه را پیرامون طرح "حامیم" عنوان کرد و گفت: اهمیت محیط دانشگاه در فضای عمومی جامعه به دلیل پیشگام بودن و محرک بودن این محیط است؛ بنابراین باید کمک کنیم شور و نشاط، برنامه‌ها و اردوهای متعدد دانشجویی ایجاد و حضور حداکثری آنها در فعالیت‌های دانشگاه‌ها شکل بگیرد که استفاده از فعالیت فعالان دانشجویی سهم عمده‌ای در این زمینه ایفا می‌کند.

وی اظهار کرد: جشنواره ملی رسا "نهج البلاغه دانشگاهیان کشور" در سه سطح دانشگاهی، استانی و ملی نیز برگزار خواهد شد که در این خصوص نیز در جلسه شورای دفاتر نهاد مقام معظم رهبری به میزبانی پیام نور پیرامون آن مباحثی مطرح شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نقش مؤثر مراکز مشاوره در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ‌التحصیلان
  • بررسی نقش مراکز مشاوره و سبک زندگی در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ التحصیلان
  • زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند
  • تصمیم گیری در خصوص اجرای طرح حامیم و جشنواره ملی نهج البلاغه
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • اعتراض دانشجویان دانشگاه سیستان به انتصاب مجدد مدیر متخلف
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌ها
  • عملیات «وعده صادق» نتیجه تعامل سپاه و دانشگاه بود
  • دانشگاه برای ارتقای عقلانیت در حکمرانی استان مؤثر باشد