Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@23:21:53 GMT

پیروزی تیم فوتبال شهرداری آستارا برابر استقلال خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۸۲۴۸

پیروزی تیم فوتبال شهرداری آستارا برابر استقلال خوزستان

به گزارش خبرنگار ایرنا، بازی تیم فوتبال شهرداری آستارا با استقلال خوزستان دوشنبه شب در ورزشگاه وحدت آستارا برگزار شد و شهرداری آستارا با سرمربیگری پایان رافت بر مهمان خود غلبه کرد و توانست به سه امتیاز شیرین خانگی دست پیدا کند.

قضاوت دیدار امروز برعهده مجید محمدی، هاشم خدابنده لو و بهروز عالمی روشن بود و نیمه اول بازی با نتیجه صفر بر صفر پایان یافت و در نیمه دوم شهرداری آستارا باترکیب تهاجمی وارد میدان شد و در دقایق پایانی به ۲ گل ارزشمند دست پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل های تیم شهرداری را فرشید پاداش و خشایار زبرجد در دقایق ۸۶ و ۹۰ به ثمر رساندند.

شهرداری آستارا با پیروزی امشب ۳۹ امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال خوزستان در رده نهم جدول مسابقات قرار گرفت و استقلال خوزستان نیز در رده هشتم قرار دارد و در هفته سی و یکم نیز شهرداری آستارا مهمان قشقایی شیراز خواهد بود.

در مسابقات فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم حضور دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و دوم را برای سال ۱۴۰۱ کسب خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول راهی لیگ دسته دوم خواهند شد.

بندر مرزی آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در این شهرستان ساماندهی شده اند.

برچسب‌ها آستارا لیگ آزادگان لیگ دسته اول فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستارا لیگ آزادگان لیگ دسته اول فوتبال آستارا لیگ آزادگان لیگ دسته اول فوتبال شهرداری آستارا استقلال خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۸۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،در ادامه رقابت‌های مرحله دوم لیگ دسته سوم آزادگان، تیم‌های مشهدی به مصاف رقبای خود رفتند و نتوانستند طعم پیروزی را بچشند. در هفته نهم این مسابقات، شادکام با علیرضا نیکبخت در مصافی خارج از خانه مقابل فرد البرز با یک گل شکست خورد.

شریعت نوین، دیگر تیم بحران‌زده مشهدی در خانه پذیرای چالای سنگسر بود و موفق شد با ثبت تساوی ۱ بر ۱ به نخستین امتیاز خود در این دوره از رقابت‌ها دست یابد.

آرامش سومین تیم مشهدی هم در چالوس به مصاف خورشید طلایی این شهر رفت و با تساوی ۱ بر ۱ متوقف شد.

به این ترتیب، شادکام ۱۵ امتیازی ماند و به رده چهارم تکیه زد. آرامش با ۱۳ امتیاز به رده هفتم جدول سقوط کرد و شریعت نوین نیز با یک امتیاز در قعر جدول قرار گرفت.

سپاهان ب با ۲۰ امتیاز صدرنشین است و عقاب تهران با ۱۸ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد.

دیگر خبرها

  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست