Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-29@07:02:57 GMT

تصمیم گیری برای تعطیلی مدارس تهران فردا ساعت ۵ صبح

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۸۵۹۶

تصمیم گیری برای تعطیلی مدارس تهران فردا ساعت ۵ صبح

تعطیلی مدارس تهران فردا ساعت ۵ صبح مشخص می‌شود.

به گزارش مشرق، به دنبال افزایش گرد و غبار در برخی مناطق کشور، مدارس برخی استان‌ها مانند ایلام، خوزستان، کردستان، همدان، لرستان فردا تعطیل شد.

خبرنگار فارس باخبر شد در مورد تعطیلی مدارس تهران فردا ساعت ۵ صبح جلسه‌ای در استانداری تهران برگزار می‌شود و نتایج آن بلافاصله اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت استاندار تهران آلودگی هوا هوا مشرق خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۸۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی جمعه‌های خشم فردا در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، رئیس شورای تبلیغات اسلامی فارس گفت: راهپیمایی جمعه‌های خشم در راستای اعتراض به استمرار جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی، فردا جمعه دهم فروردین پس از اقامه نماز دشمن شکن جمعه در سراسر استان فارس و مراکز شهرستان‌ها برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام حسین ملک‌مکان افزود: در شیراز هم این مراسم از شبستان امام خمینی حرم مطهر امین ولایت به سمت بست شهید آیت الله دستغیب و در ابتدای بلوار ۹ دی برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به برگزاری این مراسم راهپیمایی در ۵ استان کشور، از مردم دعوت کرد در راهپیمایی فردا شرکت کنند.
وی همچنین با اشاره به مراسم یوم الله ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران، گفت: این مراسم هم فردا جمعه ۱۰ فروردین از ساعت ۱۱ و پیش از خطبه‌های نماز جمعه در شبستان امام خمینی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود.
سخنران این مراسم احمد همتی بوشهری، استاد دانشگاه و از مسئولان سابق استان فارس است.

دیگر خبرها

  • تعطیلی برج میلاد در روز طبیعت
  • آغاز یک سریال جدید از فردا
  • برنامه تعطیلی سینماهای کرمانشاه در شب های قدر
  • راهپیمایی جمعه‌های خشم فردا در فارس
  • تعطیلی ۲۴ مرکز متخلف در فارس
  • وزش باد با سرعت ۵۰ کیلومتر بر ساعت در خلیج فارس، ۹ فروردین
  • افزایش ساعت خدمات دهی مترو از فردا
  • تعطیلی عید فطر برای دانش‌آموزان مسلمان ایتالیا
  • تعطیلی مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳؟!
  • خلیج فارس تا پایان هفته مواج و متلاطم است