Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهمترین تیتر‌های روزنامه‌های اقتصادی سه شنبه ۲۷ اردیبهشت به بیان مسائلی همچون افزایش وام خرید مسکن به ۷۰۰ میلیون تومان، ایست قیمتی در بازار خودرو، هدایت نقدینگی به کسب و کارهای مولد، مالیات ستانی از سوداگران بازار مسکن، یارانه ها در خدمت همسایه ها، می پردازد.

تصاویر صفحه نخست روزنامه های اقتصادی امروز به شرح زیر است:

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روزنامه های اقتصادی بازار خودرو مالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۸۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج ۴۲۴ میلیارد تومان نقدینگی از صندوق‌های با درآمد ثابت در هفته‌ای که گذشت

کوروش آسایش کارشناس بازار سرمایه گفت: در هفته کاری که گذشت صندوق‌های با درآمد ثابت شاهد خروج نقدینگی ۴۲۴ میلیارد تومانی بودند در حالی که بازار سهام شاهد خروج ۲ هزار و ۸۷۵ میلیارد تومان پول افراد حقیقی بود.

او افزود: در این هفته کاری صندوق‌های با درآمد ثابت سه روز یعنی دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه به ترتیب ۸۹ میلیارد تومان، ۱۵۴ میلیارد تومان و ۵۹۲ میلیارد تومان شاهد ورود نقدینگی بودند. روز‌های شنبه و یکشنبه نیز به ترتیب هزار و ۷۸ میلیارد تومان و ۱۸۱ میلیارد تومان خروج نقدینگی حقیقی‌ها از این صندوق‌ها ثبت شد.

گفتنی است، طبق مصوبات سازمان بورس، صندوق‌های درآمد ثابت موظف هستند که حداقل ۷۵ درصد از دارایی خود را به اوراق بهادار با درآمد ثابت، گواهی سپرده بانکی و سپرده بانکی اختصاص دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • خروج ۴۲۴ میلیارد تومان نقدینگی از صندوق‌های با درآمد ثابت در هفته‌ای که گذشت
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان
  • چک‌های ۵۰۰ هزار تومانی در راه بازار / نقدینگی افزایش می‌یابد؟
  • دولت به جای مداخله قیمتی در بازار ارز مداخله مقداری کند
  • زمزمه های ورود ایران چک های ۵۰۰هزار تومانی به بازار/ زلزله رشد نقدینگی در راه است؟
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • دلیل پرداخت نشدن وام ازدواج / بانک ها پولی برای دادن وام ازدواج ندادند
  • خاندوزی: نوسانات نرخ ارز هیچ نفعی برای دولت ندارد
  • قیمت بیت‌کوین دوباره سقوط کرد / آخرین وضعیت بازار رمزارزها
  • بازار رمزارز‌ها / پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین