Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی گل محمدی گفت: بودن یا نبودن من مهم نیست، مهم این است پرسپولیس قهرمان شود. امروز گفتند من از باشگاه غرامت خواسته‌ام، از همه هواداران می‌خواهم هوشمندانه با این قضایا برخورد کنند، چون عده‌ای مریض با یک فضای سمی می‌خواهند آن‌ها را عصبانی کنند. حتی اگر مرا اخراج کنند من از پرسپولیس شکایت نخواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه بازی دیگر در لیگ مانده است و پس از آن باشگاه تصمیم می‌گیرد که من باشم یا نه. دست مدیران را برای تغییرات باز گذاشتم

گفته می‌شود که گل محمدی در جلسه با درویش اعلام کرده که استعفا نمی‌دهد و  غرامت می‌خواهد، اما او این موضوع را تکذیب کرد.  

مدیران پرسپولیس برای کاهش محرومیتم اقدامی نکردند 

 به هر حال یک مربی باید در کنار خط  صحبت‌های فنی را به بازیکنان انتقال بدهد و من ۳ بازی روی سکو‌ها نشستم، اما متاسفانه  هنوز هیچ اقدامی برای کاهش محرومیتم از سوی مدیران باشگاه نشده است، شاید  وقت ندارند که کاری انجام ندادند.  

طبق رای کمیته انضباطی، گل محمدی به خاطر درگیری با داور بازی دربی با ۴ جلسه محرومیت قطعی و ۲ جلسه محرومیت تعلیقی محکوم شد.  

زمانی که استعفا دادم به آینده کاری ام لطمه زدم 

من می‌توانم  امسال یک کتاب برای اتفاقات رخ داده بنویسم. وقتی که نمی‌توانیم حق خود را از فوتبال بگیریم عصبانی می‌شویم. زمانی که استعفا دادم به آینده کاری ام لطمه زدم، اما به خاطر تیم و بازیکنان این کار را کردم. البته گوش شنوایی برای حل مشکلاتمان نبود. اگر دوباره به پرسپولیس برگشتم به خاطر هواداران بود چرا که ناراحت شده بودند و تجمع کردند.  

گل محمدی بعد از تساوی تیمش برابر تیم استقلال در دربی ۹۸ از هدایت سرخپوشان پایتخت استعفا داد، اما درویش مدیرعامل باشگاه با این استعفا مخالفت کرد.  

واقعا باید به مدیریت استقلال تبریک گفت که توانستند فضای رسانه ای، فدراسیون، برنامه بازی ها و داوری را مدیریت کند. متاسفانه موارد فوق در پرسپولیس انجام نشد. مجموعه استقلال توانست کار سختی را انجام بدهد و به قهرمانی برسد. 

تیم فوتبال استقلال توانست با ۶۳ امتیاز  در ۳ هفته مانده به پایان لیگ برتر فوتبال بعد از ۱۰ سال قهرمان شود.

از رسول پناه فردا شکایت می کنم 

رسول پناه یک مهره سوخته در فوتبال است و فردا به دلیل اتهاماتش از او شکایت خواهم کرد. 

رسول پناه مدیرعامل سابق پرسپولیس در مصاحبه ای دوباره اتهاماتی به گل محمدی زده است. 

پول آب معدنی هم نداشتیم 

بازیکنان داخلی که جذب کردیم بهترین‌های لیگ بودند، اما قیمت ۳ بازیکن خارجی مان حدودا ۳۴۰هزار دلار در مجموع برای باشگاه هزینه داشت و این مبلغ  روی هم به اندازه یک بازیکن خارجی تیم‌های دیگر نیست. ما حتی پول آب معدنی هم نداشتیم و از یک هوادار پول می‌گرفتیم.  

وحدت هنانوف، منوچهر صفروف و تمیروف بازیکنان خارجی پرسپولیس نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و عملکرد ضعیفی در لیگ برتر فوتبال داشتند.  

تصمیم گیرندگان حذف سرخابی ها از آسیا جواب بدهند 

تیم پرسپولیس قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال در سید یک لیگ قهرمانان آسیا قرار داشت و حذف از آسیا برای ما دردناک بود و حسرت خوردیم. این اتفاق بدی برای ما و بازیکنان بود، اما آن‌هایی که برای حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا تصمیم گیرنده بودند، الان کجا هستند؟ بیایند جواب بدهند. اصلا پاسخی برای این اتفاقات دارند. البته هر کسی کاری برای فوتبال انجام می‌دهد و می‌رود و جایی هم نیست تا پاسخگو باشد. امسال هم  خطرناک است چرا که برخی از مشکلات باید حل شود تا مجوز حرفه‌ای پرسپولیس و استقلال صادر شود.  

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال به علت دریافت نکردن مجوز حرفه‌ای از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شدند و تیم‌های فوتبال سپاهان و فولاد نمایندگان کشورمان در آسیا بودند.  

جدایی رادوشوویچ برای پرسپولیس تبعات داشت 

 مشکلات ما در درون دروازه از آن جایی شروع شد که رادوشوویچ از تیم ما رفت کسی هم دلیل رفتن این گلر را توضیح نداد. او می‌توانست مشکل دروازه بانی پرسپولیس را  در نبود حامد لک حل کند. جدایی رادو برای ما تبعات داشت. حس رقابت در درون دروازه با رفتن رادو از بین رفت و لک در درون دروازه احساس تنهایی می‌کند.  

رادوشوویچ بعد از  اخذ مبلغی از قراردادش بدون اجازه از باشگاه پرسپولیس و کادر فنی از ایران رفت و بعد از آن هم به علت پرداخت نشدن مطالبات مالی اش از پرسپولیسی‌ها به فیفا شکایت کرد.  

مصدومیت امیری یک اتفاق فوتبالی بود 

از همان اول می‌دانستیم که عیسی آل کثیر رباط صلیبی پاره کرده است، اما غیرتش برای بازی کردن باعث شد که  جراحی را به تاخیر بیاندازد. مصدومیت وحید امیری یک اتفاق فوتبالی بود؛ حرف و حدیث‌هایی که مطرح می‌شود صحت ندارد. امیری به جام جهانی می‌رسد.  

عیسی آل کثیر که مدتی پیش رباط صلیبی اش پاره شد بعد از ۴ ماه تصمیم گرفت که پایش را به تیغ جراحان بسپارد و او به مدت ۶ ماه دور از میادین است.  همچنین دیسک کمر وحید امیری در بازی با ذوب دچار پارگی شد و او  به تشخیص پزشک عمل جراحی کرد.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس یحیی گل محمدی لیگ برتر فوتبال گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۸۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال سرنوشت‌ساز صنعت نفت و پرسپولیس در روز دربی تهران

هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر فوتبال امروز با سه دیدار آغاز خواهد شد و پرسپولیس در اندیشه کسب پیروزی است تا همچنان امید خود را برای قهرمانی حقظ کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر امروز (پنجشنبه) با سه دیدار آغاز می‌شود و در مهم‌ترین بازی پرسپولیس در شهر آبادان میهمان صنعت نفت خواهد بود.

* پیکان - هوادار

دو تیم تهرانی پس از نتایج ضعیف در نیم‌فصل اول با مربیان سابق خود، در نیمه دوم لیگ به روزهای خوب نزدیک شده‌اند. هوادار با سرمربیگری مسعود شجاعی در سه هفته گذشته شکست نخورده و شش روز پیش با غلبه بر گل‌گهر، نشان داد می‌تواند یقه تیم‌های بزرگ را هم بگیرد. بازگشت علیرضا حقیقی و داریوش شجاعیان به روزهای اوج را می‌توان یکی از دلایل اصلی روزهای خوش کاپیتان سابق تیم ملی دانست.

هوادار امروز مردی را مقابل خود می‌بیند که این باشگاه را تأسیس کرد. رضا عنایتی در دی ماه 1398 هدایت تیم لیگ یکی سرخپوشان پاکدشت را بر عهده گرفت و سپس مالکیت باشگاه به او واگذار شد. عنایتی در ابتدای سال بعد، نام تیم را به هوادار تغییر داد و آن را به لیگ برتر رساند. پیکان در شرایطی به مصاف تیم سابق عنایتی می‌رود که 10 امتیاز در پنج بازی اخیر گرفته و هم‌امتیاز با هوادار، در رتبه دوازدهم ایستاده است. دربی تهران می‌تواند صحنه‌های جذابی داشته باشد.

* گل‌گهر سیرجان- استقلال خوزستان

گل‌گهری‌ها که عملکرد پُر نوسانی را با اوزونیدیس داشتند، با سه شکست متوالی در بدترین فرم خود در فصل جاری به سر می‌برند و پایین‌تر از ملوان در جایگاه ششم جدول ایستاده‌اند. سیرجانی‌ها در شرایطی به مصاف استقلال خوزستان می‌روند که این تیم سه برد از چهار پیروزی فصل خود را در نیم‌فصل دوم به دست آورده و هفته گذشته نیز جدال شش امتیازی با صنعت نفت را با پیروزی پشت سر گذاشت تا فعلاً با 19 امتیاز در جایگاه چهاردهم جدول قرار بگیرد.

* صنعت نفت آبادان - پرسپولیس

بازی فوق‌العاده حساس در آبادان؛ جدالی که صنعت نفت در آن برای فرار از منطقه سقوط می‌جنگد و پرسپولیس برای قهرمانی! شاگردان کمالوند که در هفته بیست‌ودوم دست به کار بزرگی زدند و سپاهان را از پیش رو برداشتند، هفته قبل نتیجه را به استقلال خوزستان واگذار کردند تا کارشان برای بقا در لیگ برتر سخت شود. آبادانی‌ها اما امیدوارند بعد از پیروزی خانگی مقابل سپاهان، پرسپولیس را هم در ورزشگاه خانگی زمین‌گیر و دوباره امیدها را در دل فوتبالدوستان پُرشمار آبادانی زنده کنند.

پرسپولیس با اوسمار بهترین تیم نیم‌فصل دوم لیگ بوده و اختلاف با استقلالِ صدرنشین را به یک امتیاز کاهش داده است. سرخپوشان در هفته‌های پایانی لیگ به دنبال جمع‌آوری حداکثر امتیازات هستند تا در صورت توقف احتمالی استقلال، بتوانند به صدر جدول لیگ برتر برسند و شانس‌شان را برای قهرمانی افزایش دهند.

در حالی که هواداران پرسپولیس در هفته‌های اخیر نگران غیبت علیرضا بیرانوند در خط دروازه بودند، امیررضا رفیعی در دو بازی قبلی دروازه تیمش را بسته نگه داشته تا این نگرانی بزرگ برطرف شود. بازی رفت دو تیم در تهران با نتیجه تساوی 2 - 2 به پایان رسید.

به گزارش تسنیم برنامه کامل هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر به شرح زیر است:

پنجشنبه 30 فروردین
* پیکان - هوادار، ساعت 16:30
داور: فرزاد منصوری

* گل‌گهر سیرجان - استقلال خوزستان ، ساعت 17:45
داور: محمدرضا تارخ

* صنعت نفت آبادان - پرسپولیس، ساعت 19
داور: علی‌اصغر مومنی

جمعه 31 فروردین
*نساجی مازندران - تراکتور تبریز، ساعت 16:30
داور: علی صفایی

* استقلال - شمس آذر قزوین، ساعت 18
داور: وحید کاظمی

* فولاد خوزستان - مس رفسنجان، ساعت 18:10
داور: امیر ایار

یکشنبه 2 اردیبهشت
* ذوب‌آهن اصفهان - آلومینیوم اراک، ساعت 16:30
داور: سعید رحیمی مقدم

* ملوان انزلی - سپاهان اصفهان، ساعت 17
داور: مرتضی منصوریان

جدول رده‌بندی لیگ برتر در زیر آمده است:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (عکس) دیدار علی دایی با دختر توان‌یاب هوادار پرسپولیس
  • عکس| دیدار علی دایی با دختر توان‌یاب هوادار پرسپولیس
  • دیدار علی دایی با دختر توان‌یاب هوادار پرسپولیس
  • صعود موقت سرخ‌ها به صدر جدول / عزم جدی استقلال خوزستان برای بقا
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب آهن از پرسپولیس
  • جدال سرنوشت‌ساز صنعت نفت و پرسپولیس در روز دربی تهران
  • هوادار سپاهان: توجهی که به استقلال و پرسپولیس می کنند چرا به سپاهان و ذوب آهن نمی کنند؟ / فیلم
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست
  • پزشک استقلال: خیلی امیدواریم یامگا فصل بعد بازی کند