Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- جشن خداحافظی جورجو کیه لینی و پائولو دیبالا با استادیوم یوونتوس در لحظه آخر خراب شد و در ثانیه‌های پایانی، یوونتوس برد را از دست داد.
به گزارش آریا، در شب خداحافظی جورجو کیه لینی و پائولو دیبالا با استادیوم آلیانز، یوونتوس و لاتزیو به تساوی رضایت دادند و عقاب‌ها به لیگ اروپا رسیدند. در دیداری که تحت‌تاثیر خداحافظی جورجو کیه لینی بود، یوونتوس نتوانست در خانه مقابل لاتزیو به برتری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مائوریتزیو ساری در بازگشت به استادیوم یوونتوس پس از دو سال، توانست سهمیه لیگ اروپای تیمش را قطعی کند. خوش‌حالی دوشان ولاهوویچ به سبک پائولو دیبالا نیز از دیگر نکات جالب بازی امشب بود. علاوه بر جورجو کیه لینی، پائولو دیبالا هم با یوونتوسی‌ها خداحافظی کرد اما شیوه خداحافظی آن‌ها متفاوت بود. کیه لینی با چهره‌ای خندان و خوش‌حال با یوونتوسی‌ها وداع کرد اما دیبالا حین خروج از زمین، اشک ریخت. 
دقیقه 17 جورجو کیه لینی، اسطوره یوونتوس به پاس 17 فصل بازی‌اش در این باشگاه، در دقیقه 17 بازی مقابل لاتزیو تعویض شد و جایش را به ماتیاس دلیخت داد. این آخرین بازی کیه لینی با پیراهن یوونتوس بود. این مدافع 37 ساله پس از الکس دل‌پیرو و جانلوییجی بوفون، سومین بازیکن باسابقه تاریخ یوونتوس است و حالا کار او در این باشگاه به پایان رسید. 
دقیقه 77 نیز آخرین تعویض یوونتوس، خروج پائولو دیبالا از زمین بود. تمام بازیکنان بیانکونری، پائولو دیبالا را حین تعویض در آغوش کشیدند و این مهاجم آرژانتینی، جایش را به مارتین پالومبو، هافبک 18 ساله ایتالیایی داد. دیبالا که هنگام خروجش از زمین اشک می‌ریخت، هفت فصل برای یووه به میدان رفت و 115 گل برای این تیم به ثمر رساند.
شرح گل ها:
یوونتوس 1-0 لاتزیو؛ دوشان ولاهوویچ 10`: سانتر دقیق آلوارو موراتا از جناح چپ در دهانه دروازه با ضربه سر دوشان ولاهوویچ همراه شد و استراکوشا دروازه‌اش را باز شده دید.
یوونتوس 2-0 لاتزیو؛ آلوارو موراتا 36`: پاس پشت پای زیبای پائولو دیبالا در میانه میدان، خوان کوادرادو را در فضای خالی قرار داد. او توپ را به جناح چپ برد و موراتا را صاحب توپ کرد. مهاجم اسپانیایی پس از یک کنترل توپ خوب، ضربه دقیقی به سوی دروازه زد و گل دوم یووه را به ثمر رساند. 
یوونتوس 2-1 لاتزیو؛ پاتریک 50`: کرنر ارسالی مانوئل لاتزاری با ضربه سر پاتریک همراه شد و توپ به تور دروازه یوونتوس رسید. الکس ساندرو روی این گل لاتزیو، مقصر بود.
یوونتوس 2-2 لاتزیو؛ سرگی میلینکوویچ ساویچ 5+90`: روی یک ضدحمله لاتزیو به گل رسید. سرگی میلینکوویچ ساویچ در ریباند از زاویه بسته توانست دروازه پرین را باز کند.
دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه 5 بود که زاکانی می توانست گل اول بازی را برای لاتزیو به ثمر برساند اما ضربه او به تیر دروازه یووه برخورد کرد. پس از آن نوبت یوونتوسی ها بود که ابتکار عمل را در دست بگیرند و در دقیقه 10 به گل برسند. روی ارسال دیدنی آلوارو موراتا از سمت چپ بود که توپ روی تیر دوم به ولاهوویچ رسید و او هم با یک ضربه سر شیرجه‌ای کار را تمام کرد.
دو دقیقه بعد برناردسکی روی یک حرکت انفرادی صاحب موقعیت شد اما ضربه او از بالای دروازه لاتزیو به بیرون رفت. در ادامه بازیکنان لاتزیو پیش کشیدند و در دقایق 15 و 16 صاحب دو موقعیت پیاپی شدند اما ضربات نهایی آنها راهی به چهارچوب دروازه پرین پیدا نکرد. حملات دو تیم ادامه داشت و هر یک یکی دو موقعیت خوب هم داشتند که نتوانستند از آنها استفاده کنند تا اینکه در دقیقه 36 یووه به گل دوم رسید. این بار روی حرکت خوبی که دیبالا از سمت راست آغاز کرده بود، کوادرادو در محوطه جریمه موراتا را صاحب موقعیت کرد و او هم با یک شوت تماشایی دروازه را باز کرد.
در دقایق پایانی نیمه اول بازیکنان لاتزیو بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 45 یکی از گل های خورده را جبران کنند اما پرین با یک واکنش خوب مانع گلزنی کاتالدی شد و نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید. 
نیمه دوم را یووه بهتر آغاز کرد اما این لاتزیو بود که در دقیقه 51 یکی از گل های خورده را جبران کرد. روی یک ضربه کرنر از سمت چپ دروازه یووه بود که ضربه پاتریک در بین راه به الکس ساندرو برخورد کرد و وارد دروازه میزبان شد. بعد از این گل فشار حملات لاتزیو افزایش پیدا کرد و در دقیقه 56 پدرو می توانست کار را به تساوی بکشاند اما ضربه تماشایی او از بالای دروازه به بیرون رفت.
در ادامه بازی متعادل شد و بازیکنان یوونتوس هم پیش کشیدند و در دقیقه 70، روی یک حمله خطرناک، روی ارسال برناردسکی، مویزه کین می توانست با یک ضربه آکروباتیک دروازه لاتزیو را باز کند اما ضربه او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت. اما هرچه به دقایق پایانی نزدیک می شدیم، فشار حملات لاتزیو افزایش پیدا می کرد و بازیکنان این تیم به شدت به دنبال زدن گل تساوی بودند و سرانجام در ششمین دقیقه از وقت های تلف شده بازی به گل رسیدند.
پاتریچ با یک توپ‌ربایی خوب از برناردسکی یک ضدحمله سریع را ترتیب داد و با یک شوت محکم، پرین را وادار به واکنش کرد اما توپ برگشتی مقابل میلینکوویچ- ساویچ قرار گرفت و او هم از زاویه‌ای نه چندان مساعد، توپ را به سقف دروازه یووه کوبید تا بازی با تساوی 2-2 به پایان برسد. به این ترتیب یوونتوس بعد از دیدار هفته قبل مقابل جنوا، این بار هم در دقیقه 6+90 گل خورد و پیروزی را از دست داد.

- از هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس، نیوکاسل از آرسنال میزبانی کرد و به برتری 2-0 دست یافت. در آخرین دیدار هفته لیگ برتر، نیوکاسل یونایتد و آرسنال در سنت جیمز پارک به مصاف هم رفتند. نتیجه این دیدار برای کلاغ‌ها اهمیت جدولی خاصی نداشت اما آرسنال چاره‌ای جز کسب سه امتیاز مسابقه نمی‌دید. با این وجود، نیوکاسل تیم برتر میدان بود و نمایش قابل توجهی را ارائه کرد. نمایشی که با دو گل در نیمه دوم کامل شد تا شاگردان آرتتا در سنت جیمز پارک زمین بخورند. حالا آرسنال برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نیاز به یک معجزه دارد. آن‌ها باید در دیدار هفته پایانی مقابل اورتون برنده شوند و منتظر شکست تاتنهام در برابر نوریچ سیتی بمانند.
نیوکاسل 1-0 آرسنال؛ گل به خودی: پاس رو به جلوی سن مکسیمین به جوئلینتون رسید و او قصد داشت با پاس در عرضش ویلسون را صاحب توپ کند اما تکل بن وایت باعث ثبت یک گل به خودی شد.
نیوکاسل 2-0 آرسنال؛ برونو گیمارش: ویلسون می‌توانست روی پاس در عمق برن تک به تک شود اما خروج سریع رمزدیل مانع این اتفاق شد. هر چند که دروازه‌بان آرسنال نتوانست توپ را کامل دفع کند و فرصت بازی کردن دروازه خالی را به گیمارش داد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: یوونتوس لاتزیو کیه لینی دیبالا آرسنال نیوکاسل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۹۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلیک فرشته نجات بانوی پیر / یوونتوس فینالیست شد +فیلم خلاصه بازی

تیم فوتبال لاتزیو از مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا موفق شد با دو گل یوونتوس را شکست دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در دیدار برگشت تیم‌های لاتزیو و یوونتوس از مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه برگزار شد و در نهایت این بازی با برتری ۲ بر یک لاتزیو به پایان رسید.

در دیدار رفت این دو تیم یوونتوس توانست با ۲ گل لاتزیو را شکست دهد اما در مجموع تیم یوونتوس توانست با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی برسد.

در نیمه اول در دقیقه ۱۲ والنتین کاستیانوس با یک ضربه سر از روی نقطه کرنر توانست دروازه تیم میهمان را باز کند و نیمه اول به سود لاتزیو به پایان رسید.

در نیمه دوم در دقیقه ۴۹ والنتین کاستیانوس با یک بغل پا توانست برای دومین بار دروازه تیم یوونتوس را باز کند و در این بازی دبل کند.

در دقیقه ۸۳ آرکادیوژ میلیک یکی از گل‌های خورده تیمش را جبران کرد اما نتوانست فرشته نجات بیانکونری شود و بازی در نهایت بازی به سود لاتزیو به اتمام رسید.

یوونتوس در مجموع دیدار رفت و برگشت موفق شد به فینال جام حذفی ایتالیا راه یابد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • میلیک فرشته نجات بانوی پیر / یوونتوس فینالیست شد +فیلم خلاصه بازی
  • یوونتوس باخت، اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • مقاومت سنگربان بولونیا مقابل سردار آزمون شکست
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود