Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامیان حزب‌الله در پی پیروزی برخی نامزدهای‌شان در انتخابات لبنان (بر اساس نتایج غیررسمی) در خیابان‌ها شادی کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، انتخابات پارلمانی جدید در لبنان دیروز (یکشنبه؛ ۲۵ اردیبهشت) برگزار شد؛ آراء در حال شمارش است و هنوز نتیجه نهایی اعلام نشده است.

در همین ارتباط، تعدادی از طرفداران حزب‌الله و متحد شیعی آن حزب «أمل» با اعلام نتایج غیر رسمی مبنی بر پیروزی برخی از نامزد‌های خود در خیابان‌ها جشن گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



روزنامه «النهار» نزدیک به رقبای مقاومت، در همین ارتباط گزارش کرد، حامیان حزب‌الله و امل سوار بر موتور و ماشین و همراه با سردادن شعار‌ها و سرود‌های خود به خیابان‌های لبنان آمدند.

این روزنامه افزود، صد‌ها خودرو و موتورسیکلت که پرچم‌های حزب‌الله و امل را در دست داشتند، در این حرکت جمعی شرکت کردند.

«یونیوز» هم در همین زمینه اعلام کرد، با آغاز شمارش آرا و اعلام برخی نتایج غیررسمی، جشن مناطق جنوبی لبنان از جمله «النبی شیث»، ضاحیه و نبطیه و ... را در برگرفت.

وزیر کشور لبنان پس از پایان رسمی رای گیری در انتخابات پارلمانی لبنان، میانگین میزان مشارکت در این انتخابات را حدود ۴۱ درصد اعلام کرد

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حزب الله لبنان انتخابات لبنان نامزدهای انتخاباتی حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۰۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مقاومت لبنان به اسرائیل

آفتاب‌‌نیوز :

مقاومت لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: مبارزان مقاومت مقر یگان کنترل هوایی در پایگاه «مرون» را با موشک هدایت شونده هدف قرار دادند که منجر به انهدام تجهیزات داخل آن شد.

به نقل از الجزیره، مقاومت لبنان امروز (چهارشنبه) همچنین پایگاه «برانیت» و «رامیا» را نیز هدف قرار داد.

از زمان جنگ غزه مرز‌های لبنان و اراضی اشغالی شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی است. حزب‌الله لبنان تأکید دارد تا زمان پایان جنگ غزه حملاتش را متوقف نمی‌کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم/ اوضاع جبهه شمالی خطرناک است
  • انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم/مقام ارشد اسرائیلی: ما به اوج رسوایی نزدیک هستیم نه پیروزی!
  • شوخی با شادی کروس: تو هم احساس داری!
  • هند؛ پرجمعیت‌ ترین کشور دنیا در آستانه برگزاری طولانی‌ ترین انتخابات
  • حمله مقاومت لبنان به اسرائیل
  • پریدر استعفا داد،جوانمرد تنها گزینه جدی/ حضور سرپرست و نایب رئیس سابق فدراسیون شطرنج در انتخابات
  • استعفای «پریدر» از سرپرستی شطرنج
  • شادی پریدر از سرپرستی فدراسیون شطرنج استعفا داد
  • رئیسی در دیدار نائب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان: صهیونیست‌ها و حامیان‌شان در صورت ارتکاب هر اشتباهی معنای پاسخ واقعی ایران را درخواهند یافت
  • رئیسی: صهیونیست‌ها و حامیان‌شان در صورت ارتکاب هر اشتباهی معنای پاسخ واقعی ایران را درخواهند یافت/ لبنان رکنی مهم برای جریان مقاومت است/ شیخ علی خطیب: ایستادگی و اقتدار ایران در رویکرد مقاومت با وجود همه فشارها مایه افتخار امت اسلامی است