Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: معاونت زنان دستورالعمل ارائه خدمات مشاوره ۴ ساله اول زندگی را در دستور‌کار قرار داده است‌ که این خدمات در سال اول رایگان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا؛ انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در مراسم ایران جوان، اظهار کرد: جمعیت، با پشتوانه مردمی که دارد، بر دو‌ نکته تاکید دارد نکته اول؛ سبک زندگی را آنگونه که شایسته ایران اسلامی است ترویج کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: وقتی فرهنگ برای دیگری زندگی کردن، فردگرایی را کنار گذاشتن و برای دیگری از مسائل خود گذشتن، را ترویج کنیم، ازدواج ها رشد می کند و فرزنداوری ارزش می شود و این مسئله منجر به کمال افراد می شود.

خزعلی افزود: در نکته دوم؛ نوع رفتار زوجین، مادر و پدر مهم است که از نظر هویتی و سرمایه اجتماعی تاثیر گذار است، برای تثبیت خانواده نیاز داریم که زندگی زوجین بر مبنای محبت و مودت استمرار کند.

معاون امور زنان رئیس جمهور تصریح کرد: معاونت زنان دستورالعمل ارائه خدمات مشاوره ۴ ساله اول زندگی را در دستور‌کار قرار داده است‌ که این خدمات در سال اول رایگان خواهد بود، هرچه ازدواج پایدار داشته باشیم به جمعیت کمک کردیم، هرچه خانواده ها گرم تر باشد جمعیت ما رشد خواهد کرد.

وی بیان کرد: از ابتدای تصویب و ابلاغ قانون جوانی جمعیت معاونت زنان ۱۵ اقدام را در حوزه تعیین آیین نامه‌ها، هماهنگی بین دستگاهی، نظارت بر اجرای امور و برنامه ریزی برای اجرای قانون انجام داده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جوانان جمعیت سال اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۰۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سبک زندگی ایرانی - اسلامی باید در جامعه نهادینه شود

کبری علیخانی دبیر ستاد جمعیت استان قزوین در پنجمین جلسه برش استانی مهندسی فرهنگی کشور با رویکرد کمیته اجتماعی زنان و خانواده، گفت: نهادینه سازی سبک زندگی ایرانی - اسلامی در جامعه با تدوین و ترویج الگوی خانواده تراز جمهوری اسلامی ایرانی و گفتمان سازی صورت خواهد گرفت.

وی افزود: تهیه و اجرای پیوست خانواده در شاخص ارزیابی قوانین و بازنگری تمام سیاست‌ها و قوانین تاکید بر تنظیم خانواده، همچنین تدوین و اجرای برنامه جامع سبک زندگی ایرانی - اسلامی از دیگر اقداماتی است که باید در این راستا صورت گیرد.

علیخانی، تولید و عرضه آثار و محصولات علمی و فرهنگی معرفی زن اسلامی را نیز مهم برشمرد و ادامه داد: مدیریت و برنامه ریزی راهبردی مهد کودک‌ها و تمرکز اداره آن در بخش دولتی و عمومی نیز مساله‌ای است که می‌تواند آموزش را از کودکی نهادینه کند.

دبیر ستاد جمعیت استان قزوین، گام بعدی را توجه به نهادینه سازی الگوی سوم زن مسلمان دانست و توضیح داد: تغییر اولویت‌های بانوان، کاهش ارزش خانه داری، عدم توجه به مساله جمعیت و فرزندآوری از جمله ابعاد عدم توجه به الگوی سوم زن مسلمان در جامعه است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی
  • ارائه پنج هزار و ۸۰۰ خدمت بسیجیان جامعه پزشکی در چهارمحال و بختیاری
  • مشاوران پلیس مرکزی بیش از ۴۲ هزار خدمت روانشناختی ارائه کردند
  • ارائه بیش از ۵ هزار و ۸۰۰ خدمت رایگان از سوی بسیجیان جامعه پزشکی
  • جهاد دندانپزشکی در رودان/خدمات قرارگاه مردم به ۲۲۰ هزار خدمت رسید
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی
  • سبک زندگی ایرانی - اسلامی باید در جامعه نهادینه شود
  • بیمه رایگان زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند
  • زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند به‌صورت رایگان بیمه می‌شوند
  • ۲۷ میلیون نفر تا پایان سال زیر پوشش سلامت خانواده قرار می‌گیرند