Web Analytics Made Easy - Statcounter

بلیت فروشی بازی دو تیم تراکتور و پرسپولیس امروز (سه شنبه ۲۷ اردیبهشت) از ساعت ۱۹ آغاز می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، بازی دو تیم تراکتور و پرسپولیس از هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر، روز پنجشنبه (۲۹ اردیبهشت)، ساعت ۱۹ در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برگزار می‌شود که بلیت های این بازی از ساعت ۱۹ امروز تا ساعت ۱۶ روز پنج شنبه فروخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک مستقیم  ticket.tractor-club.com بلیت بازی را تهیه کنند و باتوجه به لینک شدن سایت بلیت فروشی باشگاه به سامانه «ایران من»، تنها افرادی که حداقل ۱۴ روز از زمان دریافت دوز دوم واکسن آنان گذشته است، امکان خرید بلیت بازی را خواهند داشت.

هواداران فقط با داشتن شرایط مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا امکان حضور در ورزشگاه را دارند؛ به‌طوری‌که نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کرده و از دریافت آن 14 روز گذشته باشد، کارت واکسن دیجیتال (دارای QR کد) و کارت ملی به همراه داشته باشند؛ همچنین استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی هنگام ورود به ورزشگاه و تماشای بازی، از دیگر الزامات تعیین شده برای برگزاری برگزاری بازی‌ها با حضور هواداران است.

 

هواداران بدون تهیه بلیت از طریق سامانه، به ورزشگاه مراجعه نکنند؛ چرا که به هیچ عنوان بلیت فروشی دستی یا اینترنتی در ورزشگاه انجام نمی‌شود و از ورود افراد بدون بلیت جلوگیری خواهد شد.

گفتنی است، باتوجه به نبود زیرساخت‌های مناسب در طبقه دوم، بلیت فروشی صرفا برای طبقه اول ورزشگاه یادگار امام(ره) انجام می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تراکتور پرسپولیس لیگ برتر بلیت فروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۰۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین تمرین سپاهان در نقش جهان با حضور هواداران برگزار می‌شود

نخستین تمرین سپاهان در نقش جهان در سال جدید با حضور هواداران و اصحاب رسانه فردا (جمعه) به منظور آماده‌سازی تیم برای دیدار مقابل تراکتور برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تمرینات تیم سپاهان که پس از یک هفته تعطیلی، از روز دوشنبه ششم فروردین با حضور کادر فنی و بازیکنان طلایی‌پوشان، در زمین شماره ۲ باغ فردوس اصفهان از سر گرفته شده و به‌طور منظم زیر نظر ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان پیگیری می‌شود.

بر اساس اعلام باشگاه سپاهان، قرار است اولین تمرین این تیم با حضور هواداران و اصحاب رسانه روز جمعه، دهم فروردین، ساعت ۱۷ در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار شود.

گفتنی است، تاکنون تمام تمرینات سپاهان در سال جدید در مجموعه باغ فردوس اصفهان انجام شده ولی با توجه به عدم امکان میزبانی از هواداران در زمین شماره ۲ مجموعه باغ فردوس به‌دلیل نبود سکو و تعویض چمن زمین شماره یک، تمرین روز جمعه این تیم در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام باشگاه سپاهان، تمرین روز جمعه سپاهان طبق نظر مورایس، به منظور آماده‌سازی تیم برای دیدار مقابل تراکتور برگزار می‌شود و در این تمرینات، موارد تاکتیکی مد نظر کادر فنی دنبال می‌شود.

فردا، آخرین روز بازدید از موزه باشگاه سپاهان

بازدید نوروزی از موزه سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان که از دوم فروردین آغاز شده بود فردا، دهم فروردین ماه ۱۴۰۳ به پایان می‌رسد.

ساعت بازدید ۱۰ الی ۱۵ است و محل موزه باشگاه سپاهان در اصفهان، بلوار فرزانگان، ورزشگاه نقش‌جهان است و هواداران می‌توانند قبل از شروع تمرینات بازدیدی نیز از موزه باشگاه داشته باشند.

بازی‌های پیش رو سپاهان در لیگ برتر و جام حذفی

اولین بازی پیش روی سپاهان در لیگ برتر، دیدار معوقه این تیم در چارچوب هفته ۱۶ لیگ برتر مقابل تراکتور است که روز چهارشنبه پانزدهم فروردین از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز برگزار می‌شود.

دومین بازی رسمی سپاهان در سال ۱۴۰۳ نیز دوشنبه بیستم فروردین در چارچوب هفته ۲۲ لیگ برتر در ورزشگاه تختی آبادان مقابل تیم صنعت نفت این شهر و از ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه انجام خواهد شد.

سومین بازی رسمی سپاهان و اولین دیدار خانگی این تیم در سال ۱۴۰۳ در چارچوب هفته ۲۳ لیگ برتر، بیست‌وچهارم از ساعت ۱۷:۵۰ در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود که در آن دیدار سپاهان به مصاف نساجی مازندران خواهد رفت: بر اساس برنامه سازمان لیگ، شهرآورد اصفهان بین تیم‌های سپاهان و ذوب آهن که دیگر دیدار عقب افتاده طلایی پوشان در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر است به میزبانی سپاهان، چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین و از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود.

پنجمین بازی رسمی سپاهان در لیگ برتر در سال ۱۴۰۳ در چارچوب هفته ۲۴ لیگ برتر و از ساعت ۱۷ در ورزشگاه مرحوم سیروس قایقران انزلی و در مصاف با تیم ملوان برگزار خواهد شد و ششمین بازی رسمی سپاهان در سال ۱۴۰۳ در چارچوب مرحله دوم جام حذفی از ساعت ۱۷ در ورزشگاه غدیر اهواز و مقابل تیم استقلال ملاثانی برگزار خواهد شد.‌

به گزارش ایمنا، تیم سپاهان اصفهان هم اکنون با ۳۷ امتیاز از ۱۹ بازی و تفاضل گل ۲۰ در رده چهارم جدول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال قرار دارد.

منبع: ایرنا

کد خبر 740052

دیگر خبرها

  • نخستین تمرین سپاهان در نقش جهان با حضور هواداران برگزار می‌شود
  • تابلوی ورود ممنوع زنان در پرتماشاگرترین بازی هفته
  • سوپرایز سپاهان برای هواداران در شروع فصل جدید
  • رسمی؛ حضور بانوان برای تماشای بازی تراکتور - ذوب آهن
  • سپاهان در آستانه تقابل با تراکتور؛ تمرین پرشور در نقش‌جهان با حضور هواداران
  • زنان تراکتوری مجوز ورود گرفتند
  • آقاسی: سپاهان را با هواداران می‌بریم
  • پرسپولیس-سپاهان چند روز بعد از جنگ حذفی!
  • زمان تقابل پرسپولیس با گربه سیاه مشخص شد
  • برنامه جام حذفی اعلام شد | زمان بازی حساس پرسپولیس برابر گربه سیاه