Web Analytics Made Easy - Statcounter

به عقیده وزیر ورزش و جوانان، نشست‌های تخصصی با فراکسیون‌هایی چون فراکسیون راهبردی، فرهنگی و اجتماعی مجلس شورای اسلامی شروع تعاملات بیشتر با نمایندگان مردم برای مدیریت بهتر و تسریع برنامه‌های توسعه‌ای در دو حوزه ورزش و جوانان است. 

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در نشست نمایندگان فراکسیون راهبردی مجلس گفت: ما در داخل کشور ۲۳۵ گونه ورزش را مدیریت می‌کنیم و در دنیا بیش از ۲ هزار سازمان بین المللی وجود دارد که در حوزه ورزش کار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم‌اکنون حدود ۴۳۰ کرسی بین المللی توسط حدود ۳۶۰ نفر برای کشورمان به دست آمده است، اما تنها کسب این جایگاه‌های بین المللی مهم نیست، بلکه باید بررسی کنیم چنین کرسی‌هایی چه دستاورد و چه خروجی برای ورزش کشورمان دارد. همچنین فدراسیون جهانی زورخانه‌ای در کشور فعال است و در نظر داریم دفتر توسعه منطقه‌ای آن را در یکی از مناطق آزاد مثل قشم و کیش راه‌اندازی کنیم و دراین راستا مکاتبات لازم صورت گرفته است.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به همراهی جمعی از معاونان خود در فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کرد و راجع به پروژ‌هایی که در دست اقدام دارد صحبت‌هایی انجام داد.

بیشتر بخوانید

نشست هم اندیشی کمیسیون اخلاق ورزش کشور با فدراسیون‌ها ورزشی

وزیر ورزش و جوانان گفت: هم اکنون ۶ هزار پروژه نیمه تمام داریم که ۱۱۰۰ مورد آن تعطیل است و هیچ پیمانکاری روی آن کار نمی‌کند. در صورت تخصیص ۲۷ صدم درصد خواهیم توانست بسیاری از مشکلات در حوزه زیرساخت‌ها و پروژه‌های ورزشی نیمه تمام را رفع کنیم. همچنین ستادی برای جام جهانی در کشور به ریاست مخبر تشکیل شده است که ما هم عضو آن هستیم. برای این رویداد مهم بیشتر وزارتخانه‌ها درگیر هستند تا از این مسابقات مهم که در همسایگی ایران در حال رخ دادن است به بهترین شکل بهره‌برداری کنیم.

مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ آبان در قطر برگزار می‌شود و تیم ملی فوتبال کشورمان در این رقابت‌ها در گروه دوم با تیم‌های آمریکا، انگلیس و برنده پلی آف اروپا همگوره است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی وزارت ورزش و جوانان حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۰۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان خواستار تکمیل پروژه‌های نیمه تمام سازمان ملل شد

سخنگوی وزارت بازسازی و توسعه روستایی حکومت طالبان اعلام کرد: ۷ هزار پروژه نیمه‌‌کاره‌ بانک جهانی در افغانستان در معرض تخریب‌شدن قرار دارد.

وی افزود: در مورد این پروژه‌ها با بانک جهانی گفتگو شده اما تاکنون نتیجه‌ای در پی نداشته است.

مسئولان این وزارت از بانک جهانی می‌خواهند که کار این پروژه‌ها را دوباره آغاز کند.

پیش از این نیز معاونت اقتصادی ریاست الوزرای طالبان از جامعه جهانی خواستار آزاد سازی سرمایه منجمدشده مردم افغانستان شد تا در عرصه اقتصادی پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در افغانستان به وجود بیاید.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • طالبان خواستار تکمیل پروژه‌های نیمه تمام سازمان ملل شد
  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • پروژه‌های نیمه‌تمام لرستان در امر مولدسازی اولویت‌بندی شوند
  • عملیات تنبیهی وعده صادق، مسرت و سرافرازی تمام آزادگان جهان را به دنبال داشت
  • رئیسی: پروژه‌های نیمه تمام آبی استان سمنان پیگیری می‌شود
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • عزم دولت برای تکمیل ۷۰هزار پروژه نیمه تمام عمرانی جدی است
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار در سال گذشته
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار در سال ۱۴۰۲