Web Analytics Made Easy - Statcounter

رتبه بندی معلمان  یکی از طرح هایی است که در راستای ارتقای شایستگی حرفه‌ای معلمان در نظر گرفته شده است و البته افزایش حقوق نیز یکی از اهداف این طرح می باشد. تدوین طرح رتبه‌بندی معلمان از سال 1390 توسط آموزش و پرورش صورت گرفته و  لایحه‌ای اوایل تابستان سال ۹۲ توسط دولت به مجلس ارائه شد. بر اساس این لایحه در طرح رتبه بندی معلمان آن ها را  در چهار گروه طبقه بندی کرده و دستمزد آنها بر همین اساس تعیین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طرح رتبه بندی معلمان با توجه به بودجه ی موجود مبلغ حقوق معلمان افزایش پیدا می کند. اخرین اخبار مربوط به طرح رتبه بندی معلمان را در ادامه بخوانید.

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به احتمال ابلاغ آیین‌نامه رتبه بندی معلمان در جلسه این هفته دولت، گفت: میزان افزایش حقوق معلمان با اجرای رتبه‌بندی در سال جاری بین یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تا حدود پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خواهد بود.

منبع: فردا

کلیدواژه: آموزش و تحقیقات مجلس بودجه حقوق دستمزد معلم طرح رتبه بندی معلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۱۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، ستاد بزرگداشت مقام معلم به ریاست استاندار و با حضور جمعی از مسولان استان برگزار شد.   در این نشست در خصوص بزرگداشت هفته معلم در استان بحث و تبادل نظر شد.   استانداریزد با اشاره به جایگاه ارزشمند معلم از همه مسئولان استان خواست با تعامل، همفکری و همکاری برنامه‌های فاخر و پرمحتوایی را در پاسداشت مقام معلمان برگزار کنند.   فاطمی با بیان اینکه معلمان حق بزرگی بر گردن ما دارند، افزود: باید تلاش شود تا شخصیت والای استاد شهید مرتضی مطهری در این هفته تبیین و معرفی شود.   ساخت هشت مستند با محوریت پیشکسوتان معلم، فضاسازی شهری، برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و معلمان شهید، ارائه خدمات و امکانات ورزشی به معلمان، برگزاری تور صنعتی معدنی ویژه معلمان، معرفی چهره‌های ماندگار و رژه سپاس از معلم از برنامه‌های مطرح شده در هفته معلم عنوان شد.

دیگر خبرها

  • زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی/ میزان افزایش حقوق بازنشستگان
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد + فیلم
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های اصلاح شد
  • این افراد معلم می‌شوند
  • تکریم معلمان در خور شان آنان باشد
  • تکریم معلمان در خور شان آنان باشند
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • ۵۰ هزار میلیارد تومان برای رتبه بندی معلمان هزینه شد
  • میزان افزایش حقوق فرهنگیان و استخدام معلم جدید در ۱۴۰۳