Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوپینگ بازیکن تیم ملی عربستان تایید شد

مهاجم تیم ملی عربستان به دلیل دوپینگ مسابقات جام جهانی 2022 قطر را از دست داد.

به گزارش طرفداری، کمیته مبارزه با دوپینگ عربستان اعلام کرد تست‌های دوم فهد المولد مهاجم ملی‌پوش الاتحاد مثبت شده و این بازیکن برای مدت 18 ماه از حضور در میادین ورزشی محروم است.

المولد مهاجم تیم ملی عربستان است و با تایید شدن دوپینگ این بازیکن از حضور در مسابقات جام جهانی 2022 قطر محروم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره الاتحاد در سال 2019 هم تست دوپینگش مثبت شده بود و برای مدت یک سال محروم بود. تست اولیه این بازیکن ماه گذشته مثبت شده بود ولی اعتراض کرده بود، اما با بررسی مجدد تستش مشخص این بازیکن برای دومین بار دوپینگ کرده و برای مدت یک و نیم سال محروم شد. عربستان در جام جهانی 2022 قطر با تیم های آرژانتین، لهستان و مکزیک همگروه است.

اخبار داغ 

رکنا برگشت گل مدرسه ای در ۱۱ ثانیه؛ یک گل مشترک از سه تعویضی گل گهر فریبرز محمودزاده: سیاوش یزدانی می تواند به استقلال برگردد واکنش مایک منیان به گل انفرادی و زیبای تئو هرناندز: حتی مسی چنین گلی نزده بود اشک های پائولو دیبالا بابت جدایی از یوونتوس / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۱۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو ارشد کابینه جنگ اسرائیل؛ دنبال کودتای بزرگ هستیم | درخواست مهم از عربستان

به گزارش همشهری آنلاین «بنی گانتس» عضو ارشد کابینه جنگ رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه در کنفرانس «فردا» مدعی شد این رژیم قدرت بالایی دارد و بزرگترین فاجعه‌ها را پشت سر کار گذاشته است اما اگر برای آینده برنامه‌ای نداشته باشد، این همه قدرت کافی نخواهد بود.

گانتس راجع به آینده غزه به روزنامه «یسرائیل هیوم» گفت جنبش حماس نباید در آینده بر غزه کنترل داشته باشد و از سوی دیگر رژیم صهیونیستی آزادی عمل خود را در این منطقه حفظ کرده و آن را اعمال کند و مدیریت مدنی باید از طریق یک نهاد فلسطینی که بخشی از حماس نیست، انجام شود.

وی افزود: برای تامین آینده باید کودتای استراتژیک و بزرگی در منطقه انجام دهیم و تحرک سیاسی صورت گیرد و به دنبال عادی سازی روابط با عربستان، تقویت اتحاد میانه‌روها در منطقه و ایجاد یک جبهه متحد در برابر محور رادیکال باشیم و این مهم تر از هر اقدا دیگری است.

ابتدای ماه آوریل، یک مقام آمریکایی تایید کرد «جیک سالیوان»، مشاور امنیت ملی این کشور، قرار است برای ادامه گفتگو با «محمد بن سلمان»، ولیعهد عربستان درباره توافق عادی سازی روابط بین رژیم صهیونیستی و عربستان به ریاض سفر کند.

یک مقام آمریکایی دیگر به «سی‌ان‌ان» گفت: «این توافق بالقوه، که برخی آن را دارای چالش‌های دشوار می‌دانند، شامل عناصر بسیاری از جمله توافق نظامی آمریکا با عربستان سعودی است که از توسعه برنامه هسته‌ای غیرنظامی آن حمایت کند».

همچنین آکسیوس گزارش داد سالیوان به عربستان سعودی سفر خواهد کرد و با شاهزاده محمد بن سلمان یک «توافق بزرگ» که شامل عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و یک معاهده دفاعی است، گفتگو خواهد کرد.

شایان ذکر است که عربستان سعودی پیش از این تایید کرده بود که قبل از توقف تجاوزات خود، عقب نشینی از غزه و به رسمیت شناختن کشور فلسطین، هیچ رابطه‌ای با تل‌آویو نخواهد داشت.

کد خبر 845047 برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه عربستان

دیگر خبرها

  • چرا کشور‌های عربی در زمان حمله ایران به اسرائیل کمک کردند؟
  • چرا سعودی‌ها بازیگردان بازار نفت جهان هستند؟/ سه «بزرگترین» نفتیِ دنیا در عربستان
  • تلویزیون عربستان: ایرانی‌ها در صورت حمله اسرائیل، منطقه را به آتش می‌کشند!
  • عربستان در حال تغیر چهره خود است، اما آیا حقیقت دارد؟
  • هشدار سران سعودی و اماراتی درباره تشدید تنش‌ های منطقه‌ای
  • جزائر الیاسات؛ چالش مرزی عربستان سعودی با امارات
  • تاکید امیر قطر و بن سلمان بر لزوم آتش‌بس در غزه
  • تاکید امیرقطر و ولیعهد عربستان سعودی بر جلوگیری از تنش در منطقه
  • عضو ارشد کابینه جنگ اسرائیل؛ دنبال کودتای بزرگ هستیم | درخواست مهم از عربستان
  • عربستان: جهان کشتار ۳۳هزار انسان را در غزه نادیده گرفت