Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-29@06:40:55 GMT

قیمت دلار | قیمت دلار در بازار امروز | پیش بینی قیمت دلار

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۱۷۶۳

قیمت دلار | قیمت دلار در بازار امروز | پیش بینی قیمت دلار

قیمت دلار  با پیش بینی های وحشتناکی مواجه شده است. متوسط هفتگی  قیمت دلار که در حال افزایش است با این مساله مواجه شده که در آینده نزدیک ممکن است قیمت بالاتری به خود بگیرد. طبیعتا افزایش قیمت دلار تاثیر مستقیم بر بازار خواهد داشت. مسئولان مربوطه حتما باید مقابل افزایش قیمت دلار بایستند. قیمت دلار در بازار امروز اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صرافی بانک ملی ایران امروز قیمت فروش دلار آمریکا را ۲۵,۶۱۸(بیست و پنج هزار و ششصد و هجده تومان) اعلام کرد.

بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا ۲۵,۳۶۳(بیست و پنج هزار وسیصد و شصت و سه تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۲۵,۶۱۸(بیست و پنج هزار و ششصد و هجده تومان) اعلام شد.

به باور بیشتر فعالان، سودگیری معامله گران، عرضه بازارساز و احتیاط در آستانه سفر انریکه مورا به ایران از عواملی بودند که در روز یک شنبه زمینه ساز برگشت تعادل به بازار ارز شدند. با این حال، این تعادل در دفعات گذشته در سطوح قیمتی پایین تر برقرار شده بود و بازار پس از یک دوره ثبات کوتاه مدت، بار دیگر با قدرت نمایی افزایشی ها مواجه شده بود. به نظر می رسد در شرایط فعلی نیز حداقل کاهشی ها دست بالاتر را در بازار ندارند و به واسطه شرایط تورمی و اخبار روزانه افزایش قیمت ها، انتظارات درباره رشد بیشتر دلار بالا رفته است.

 

در این شرایط، در صورتی که دلار به زیر محدوده ۲۸ هزار و ۲۰۰ تومان بازگردد، کمی انتظارات افزایشی تعدیل خواهد شد. با این حال، برای کاهش سطح انتظارات افزایشی در بلندمدت، بازار نیاز به مدیریت انتظارات دارد و حداقل در اوضاع کنونی، معامله گران احساس نمی کنند که سیاست گذار برنامه مشخصی برای عبور از مشکلات اقتصادی و تعدیل انتظارات را داشته باشد.

در اولین روز معاملاتی هفته و پس از تعطیلات، نرخ دلار در بازار آزاد نسبت به روز معاملاتی گذشته افزایش را تجربه کرد، به طوریکه در آغاز معاملات معادل ٢٨ هزار و ٧۵٠ تومان قیمت خورده بود اما در ادامه با اندکی کاهش به قیمت ٢٨ هزار و ۵٣٠ تومان رسید.

قیمت دلار که به‌دنبال تعطیلات به مناسبت عید فطر ثبات قیمت را تجربه می‌کرد، صبح اولین روز معاملاتی هفته را با نرخ ٢٨ هزار و ٧۵٠ تومان آغاز کرد اما در ادامه معاملات با اندکی کاهش قیمت به ٢٨ هزار و ۵٣٠ تومان رسید.

منبع: فردا

کلیدواژه: افزایش قیمت ایران تعطیلات دلار عید فطر قیمت دلار ٢٨ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۱۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۳

قیمت دلار در بازار تهران ۶۱ هزار و ۵۹۰ قیمت پیدا کرد. هر گرم طلای ۱۸عیار در بازار تهران طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ هزار تومان افزایش یافت و به قیمت ۳ میلیون و ۲۷۳ هزار تومان به فروش می‌رود. هر قطعه سکه امامی نیز به قیمت ۳۸ میلیون و ۷۸۳ هزار تومان فروخته شد.

قیمت انواع ارز و سکه و طلا را در روز جمعه، دهم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ مشاهده می‌کنید.

هر گرم طلای ۱۸ عیار: ۳ میلیون و ۲۷۳ هزار تومان هر گرم طلای ٢۴ عیار: ۴ میلیون و ۳۶۴ هزار تومان هر مثقال طلا: ۱۴ میلیون و ۱۸۹ هزار توما دلار (در صرافی بانکی): ۴۷ هزار و ۶۸ تومان یورو: ۴۷ هزار و ۳۶ تومان سکه تمام بهار آزادی: ۳۶ میلیون و ۳۰ هزار تومان سکه امامی: ۳۸ میلیون و ۷۸۳ هزار تومان نیم سکه: ۲۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان ربع سکه: ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان سکه گرمی: ۷ میلیون تومان هر انس طلا: ۲۲۲۱.۶۴ دلار

منبع: خبرآنلاین

tags # قیمت طلا ، قیمت سکه ، قیمت دلار سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • پیش بینی قیمت دلار ۹ فروردین ۱۴۰۳ / تنور قیمت دلار داغ شد
  • افزایش بیش از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل/ حقیقی‌ها نقدینگی تزریق بازار سهام کردند
  • پیش‌بینی مهم نرخ ارز در ۱۴۰۳؛ تغییر قیمت دلار تا پایان سال
  • یک پیش‌بینی مهم درباره نرخ ارز در سال ۱۴۰۳/ سمیعی: قیمت دلار تا پایان سال چه تغییری می‌کند؟
  • پیش بینی قیمت دلار ۸ فروردین ۱۴۰۳/ ترمز دلار کشیده شد؟
  • پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • پیش بینی قیمت مسکن در سال ۱۴۰۳ / جدیدترین قیمت خانه در تهران