Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرسنال با قبول شکست مقابل نیوکاسل رده چهارم را به همشهری خود تاتنهام تقدیم کردند.

به گزارش قدس انلاین، تیم‌های نیوکاسل و آرسنال از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه به وقت تهران در چارچوب هفته سی و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس در ورزشگاه سنت‌جیمزز پارک به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان  شاگردان ادی هاو به برتری ۲ بر صفر دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
گل اول این دیدار در دقیقه ۵۵ زده شد. بن وایت، مدافع گران‌قیمت آرسنال به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. در ادامه نوبت به برونو گیمارش رسید تا در دقییه ۸۵ فاصله را ۲ برابر کند. بدین ترتیب سه امتیاز نصیب تیم میزبان شد. تیم میکل آرتتا با تحمل دومین شکست متوالی، جایگاه چهارمی را به  تاتنهام تقدیم کرد و با ۶۶ امتیاز و ۲ امتیاز کمتر در رده پنجم جای گرفت تا شانسش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا کمتر شود. آرسنالی‌ها در هفته آخر باید به مصاف اورتونی بروند که برای بقا در لیگ می‌جنگد. آنها باید تافی‌ها را ببرند و امیدوار به شکست تاتنهام باشند. نیوکاسل نیز با این پیروزی ۴۶ امتیازی شد و با ثبت دوازدهمین برد این فصل در رده دوازدهم ایستاد.  انتهای پیام منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آرسنال نیوکاسل تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۱۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ با حذف آرسنال به نیمه نهایی رسید

دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با صعود یکی دیگر از نمایندگان فوتبال آلمان به مرحله نیمه نهایی مسابقات دنبال شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دومین شب از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (چهارشنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران، در ورزشگاه آلیانتس آره‌نای شهر مونیخ، تیم فوتبال بایرن مونیخ موفق شد حریف خود آرسنال را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

تک گل دقیقه 63 یاشوا کیمیش با پاسی از رافائل گوئریرو باعث شد که باواریایی‌ها بازی خانگی‌ خود برابر توپچی‌ها را ببرند و با توجه به تساوی 2-2 دور رفت در لندن، این شاگردان توماس توخل بودند که با برتری 3 بر 2 در مجموع دو بازی، جواز صعود به مرحله بعدی را کسب کردند.

به این ترتیب باواریایی‌ها که این هفته قهرمانی در بوندس‌لیگا را به بایرلورکوزن تقدیم کردند، هنوز این شانس را دارند که فصل را با یک جام به پایان برسانند. آنها اما برای رسیدن به ایستگاه پایانی مسابقات باید از سد برنده مصاف منچسترسیتی و رئال مادرید بگذرند، نبردی که بازی رفت آن روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت و بازی برگشتش روز 18 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

پیش‌بینی ونگر از تقابل امشب بایرن مونیخ و آرسنال

 

بایرن مونیخ بعد از پاری‌سن‌ژرمن و بوروسیا دورتموند سومین تیمی است که در این فصل به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا می‌کند. این سیزدهمین بار در تاریخ باواریایی‌هاست که به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود می‌کنند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ببینید | هدیه ویژه ورزشکار زن به علی دایی؛ اهدای مدال ملیکا رسولی کاراته باز زنجانی به اسطوره فوتبال
  • جزئیات دریافت ۲۰ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل G۴ به مدت ۱۴ روز | بهره مندی از امکانات ویژه نسل جدید G۴ با کد #۷۰*
  • ببینید | بایرن ۱ - آرسنال صفر
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 1-0 آرسنال (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • بایرن مونیخ ۱ - ۰ آرسنال/ طلسم توپچی‌ها مقابل باوارایی‌ها حفظ شد + فیلم
  • بایرن مونیخ با حذف آرسنال به نیمه نهایی رسید
  • هدیه ویژه به ژابی: میدان لورکوزن به نام آلونسو!
  • بایرن مونیخ - آرسنال؛ وقت انتقام
  • نبرد آرسنال و بایرن مونیخ/ یکی در پی افتخار و دیگری در پی حیثیت
  • پیش بازی بایرن مونیخ - آرسنال؛ خسته از رقابت داخلی، به دنبال فتح اروپا