Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@08:57:22 GMT

شورای اسلامی شهرهای خراسان شمالی درآمدزایی داشته باشند

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۲۸۴۹

شورای اسلامی شهرهای خراسان شمالی درآمدزایی داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا حسین نژاد ظهر سه شنبه در نشست با رؤسای شوراهای شهر مراکز شهرستان‌های خراسان شمالی اظهار کرد: اعضای شوراها می‌توانند با اتخاذ تصمیمات تحول گرا مسیر توسعه شهری را فراهم آورند.

استانداری خراسان شمالی ادامه داد: با توجه به مشکلات موجود در شهرها باید اولویت اصلی کار اعضای شوراها اتخاذ تصمیمات تحول گرا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر شناسایی پتانسیل‌های بالقوه شهرها، افزود: با شناسایی این پتانسیل‌ها می‌توان در جهت کسب درآمد قدم برداشت.

حسین نژاد بر بهره مندی اعضای شوراها از توان بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: با بهره مندی از توان بخش خصوصی می‌توان بسیاری از پروژه‌ها را به اتمام رساند.

وی به اقدام شجاعانه رئیس جمهور در اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها اشاره کرد و گفت: این طرح در بلند مدت می‌تواند موجبات اثربخشی مؤثری را در سطح جامعه فراهم کند.

حسین نژاد همچنین بر زیبا سازی ورودی شهرها و معابر نیز تاکید کرد.

کد خبر 5492411

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدرضا حسین نژاد استانداری خراسان شمالی شورای شهر بوشهر هدفمندی یارانه ها کرمانشاه احتکار آلودگی هوا کالاهای اساسی گرد و غبار ویروس کرونا تنظیم بازار آمار کرونا خطبه های نماز جمعه مشهد خراسان رضوی ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۲۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب‌الاجل نصب دوربین در مسکن مهر و نهضت ملی مسکن

رییس هیئت‌ مدیره شرکت عمران شهرهای جدید به مدیران عامل شهرهای جدید دستور داد نسبت به نصب دوربین سایت‌هایی مسکن مجهز به هوش مصنوعی تا ۲۰ فروردین اقدام کنند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، سعید غفوری اظهار کرد:با توجه به تاکید وزیر راه و شهرسازی در خصوص موضوع نصب دوربین روی پروژه‌های نهضت ملی مسکن از سایت های آماده سازی و همچنین سایت‌های اجرایی مسکن حتی مساکن مهر باقیمانده، نصب دوربین با زاویه دید مناسب در اولویت قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: ضرورت دارد تا دوربین به همراه نرم افزار متصل به هوش مصنوعی که بتواند تعداد ماشین آلات را از روی پلاک و تعداد حدودی کارگر حاضر در سایت و روزهای فعال سایت قرائت کند، نصب شود و این امکان را نیز داشته باشد تا در داشبورد مدیریتی ذخیره و ثبت شود.

وی برای انجام این کار ضرب‌الاجل 20 فروردین را تعیین کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاک مهر: تورم در حوزه دارو و درمان نباید بر گرده مردم قرار گیرد + فیلم
  • تصمیمات نهادهای حاکمیتی به اطلاع مردم برسد
  • دانش آموزان خراسان شمالی، نماینده جمهوری اسلامی ایران
  • رقابت دانش آموزان ۱۳ کشور در آرکاداغ: دانش آموزان خراسان شمالی، نماینده جمهوری اسلامی ایران
  • ضرب‌الاجل نصب دوربین در مسکن مهر و نهضت ملی مسکن
  • مشارکت مردم در اقتصاد باعث کاهش وابستگی به نفت می‌شود
  • عضویت ۵ شرکت دانش بنیان در صندوق بخش کشاورزی خراسان شمالی/کاهش توان مالی صندوق های کشاورزی
  • چکش‌کاری قوانین انتخاباتی/ اصلاح قانون انتخابات شوراها چه شد؟
  • تحقق شعار سال با همراهی دستگاه های اجرایی میسر می‌شود
  • نقشه راه اجرای شعار سال تا یک ماه آینده تدوین شود