Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@13:16:59 GMT

زنجان در رشته ورزشی تکواندو به حق خود در کشور نرسیده است

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۲۹۱۸

زنجان در رشته ورزشی تکواندو به حق خود در کشور نرسیده است

به گزارش خبرنگار مهر، هادی ساعی ظهر سه شنبه در مجمع سالیانه و عمومی هیات تکواندوی استان زنجان گفت: طی دیدار با استاندار استان موضوعات متعددی در خصوص تکواندوی استان مطرح شد.

وی با بیان اینکه تکواندو در زنجان جزو رشته‌های سرآمد است، اظهار داشت: این رشته ورزشی فعالیت بسیار خوبی در بین هیات‌های ورزشی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران گفت: در مدیریت کلان استانی نیز نسبت به سرمایه گذاری در این رشته ورزشی پرطرفدار استان وجود دارد.

ساعی با بیان اینکه استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان این استان نیز اذعان دارند که فعالیت رشته ورزشی تکواندو بسیار خوب بوده است، گفت: در این ارتباط قهرمانان، مربیان و داوران بین المللی بسیار خوبی را پرورش داده است.

وی ابراز داشت: قهرمانان، مربیان، داوران تکوندوی این استان فعال بوده اما به اسم تیم و استانی دیگر در رویدادهای ورزشی کشوری حضور پیدا می‌کنند.

رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: امیدواریم با حمایت‌های استاندار زنجان و قول‌های که در این خصوص داده شده زنجان در سال جاری با تیم‌های مختلف حضوری پررنگ در کشور داشته باشد.

ساعی گفت: فدراسیون تکواندو نیز تمامی حمایت و تلاش خود را می‌کند تا یک حامی مالی خوب در کنار هیات تکواندوی استان زنجان قرار بگیرد.

وی یاد آور شد: اقدامات انجام گرفته در زنجان مایه خوشحالی است و این

رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران به شرایط خوب خانه تکواندوی زنجان اشاره کرد و گفت: باید در استان از ظرفیت‌های بسیار خوبی که در رشته تکواندو در بخش مبارزه و پومسه برخوردار است استفاده شود.

کد خبر 5492409

منبع: مهر

کلیدواژه: هادی ساعی تکواندو ورزش بوشهر هدفمندی یارانه ها کرمانشاه احتکار آلودگی هوا کالاهای اساسی گرد و غبار ویروس کرونا تنظیم بازار آمار کرونا خطبه های نماز جمعه مشهد خراسان رضوی ایلام فدراسیون تکواندو رشته ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۲۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات جام صفوی اردبیل بستر توسعه گردشگری ورزشی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، حسن محمدی ادیب روز سه‌شنبه در جلسه کمیته گردشگری جام صفوی در حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و نمایندگان تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری استان اظهار کرد: اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل آماده همکاری با اداره کل ورزش و جوانان در راستای برگزاری جام صفوی است و جهت برگزاری جام و معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان در این رویداد ورزشی اقدام می‌کند.
وی افزود: برگزاری تور آشناسازی برای ورزشکاران و خبرنگاران فعال در جام، نمایشگاه صنایع‌دستی در فرودگاه و محل اقامت ورزشکاران و اهدا اقلام معرفی ظرفیت‌های استان به میهمانان از برنامه‌هایی است که اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان انجام خواهد داد.
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی اردبیل گفت: استان اردبیل زمینه ایجاد کمپ‌های مختلف ورزشی را دارد و این جام ورزشی برای برگزاری در رشته‌های مختلف در سطح بین‌المللی برنامه‌ریزی شده است و اولین دوره آن در اردیبهشت ماه در رشته کشتی برگزار می‌شود و تلاش می‌کنیم با همکاری در برگزاری آن، گامی موثر برای معرفی استان و ظرفیت‌های گردشگری آن برداریم.
طبق اعلام اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، هشت رشته ورزشی شامل کشتی، فوتسال، وزنه برداری، بسکتبال، شمشیربازی، مینی گلف، اسب سواری (سوارکاری نمایشی) و دارت برای شرکت در مسابقات جام صفوی اردبیل در اردیبهشت ماه اعلام آمادگی کرده‌اند و برگزاری برخی مسابقات در برخی رشته‌ها از جمله کشتی فرنگی نوجوانان به صورت ملی قطعی شده است.

دیگر خبرها

  • زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود
  • میراث ورزشی خراسان چگونه به نام یک نفر سند خورد؟
  • رقابت‌ ۱۰ هزار نفری ورزشکاران در جام مولای عرشیان
  • برگزاری جشنواره ملی ورزشی و بازی‌های بومی محلی جام بلند همتان در تکاب
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • کیک بوکسینگ در بام سبز
  • آمادگی ایجاد کمپ بین‌المللی کاراته کشور در همدان را داریم
  • مسابقات جام صفوی اردبیل بستر توسعه گردشگری ورزشی
  • مس رفسنجان در سوارکاری هم تیمداری می‌کند
  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته