Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-18@11:18:44 GMT

کشف انبار روغن احتکاري در چالوس

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۲۹۶۲

خبرگزاری آریا- فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از کشف روغن احتکاری از یک انبار در آن شهرستان خبر داد.            
به گزارش خبرنگار آریادفترمازندران درشهرستان چالوس ، سرهنگ علی اکبر خسروی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در انباری در شهرستان چالوس احتکار روغن کرده است، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

        
وی افزود: مأموران در ادامه با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی صورت گرفته، 168بطری1 کیلوگرمی و4 کیلو گرمی روغن خوراکی جامد و مایع احتکارشده  کشف و با دستور قضایی انبار مورد نظر پلمپ  وپرونده به مرجع قضایی ارجاع گردید.    
فرمانده انتظامی چالوس افزود: ارزش ریالی روغن مکشوفه احتکار شدهپنجاه میلیون ریال می باشد.      
سرهنگ خسروی در پایان از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت های غیرقانونی، اقتصادی اقلام اساسی، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.      

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کشف انبار روغن احتکاری در چالوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۲۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال

سرهنگ  پیمان کرمی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه ٣١ فروردین ماه جاری از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع می شود.

وی اضافه کرد: همچنین تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران از ساعاتی بعد با اعلام ماموران پلیس راه در محل به صورت یک طرفه خواهد شد.

رییس پلیس راه البرز به رانندگان توصیه کرد هنگام سفر از توقف در حاشیه راه‌های استان به ویژه مناطق کوهستانی بپرهیزند زیرا این اقدام بر بار ترافیکی موجود می‌افزاید.

کرمی افزود: همکاری رانندگان با مأموران پلیس راه و رعایت نکات ایمنی کاهش تخلفات و تصادفات را به همراه دارد.

رییس پلیس راه البرز یادآورشد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

دیگر خبرها

  • کشف انبار لاستیک‌های قاچاق در بروجرد
  • محدودیت‎های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • کشف ۴۰ میلیارد ریال لوازم یدکی احتکاری از انباری در اصفهان
  • دستگیری ۸ محکوم متواری در شوش
  • کشف ۱۲ هزار قوطی اکتان بنزین در جنوب تهران
  • کشف انبار کالای قاچاق در جنوب تهران
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم آباد
  • سه روغن طبیعی برای تسریع رشد مو