Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرعامل بانک سپه با صدور پیامی فرا رسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه " روز ارتباطات و روابط عمومی" را به تمامی فعالان پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی تبریک گفت.
به گزارش خبرگزاری آریا، متن کامل پیام دکتر آیت اله ابراهیمی بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
فرا رسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه " روز ارتباطات و روابط عمومی"  را به تمامی فعالان پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی در میهن اسلامی به ویژه همکاران ارجمند خود در روابط عمومی بانک سپه صمیمانه تبریک می گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بی شک دنیای امروز که به عصر ارتباطات و انفجار اطلاعات نام یافته است ؛ بیانگر نقش اصحاب خبر و رسانه به عنوان مشعل داران این عرصه است که با همت سترگ و بکارگیری هنر، مهارت، تدبیر و دانش، بسترهای  توسعه آگاهی و مسئولیت پذیری در جوامع و ملل را فراهم و فضایی سالم و مطمئن برای اطلاع رسانی شفاف و ارتباطات اثربخش بین مردم و سازمان ها را رقم زده اند.
نگاهی به نامگذاری  " روز  ارتباطات و روابط عمومی "  در ایران عزیز و اندیشیدن به مولفه ها وگزاره هایی همچون "روابط عمومی ،حکمرانی خوب ،مشارکت کارآمد " ؛ "روابط عمومی، اخلاق‌مداری، اعتماد اجتماعی" ؛ "روابط عمومی ،کنشگری، مسئولیت اجتماعی" ؛ " روابط عمومی، تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین" و.... دلالت بر اهمیت جایگاه و نقش موثر و محوری روابط عمومی‌ها در حوزه‌های عملکردی و موفقیت دستگاه ها، سازمان ها و نهادها و ارتقای منزلت و پایگاه اجتماعی آنان دارد.
این نقش‌آفرینی‌ها که می تواند مدیریت افکار عمومی درون و برون سازمان را با برنامه ریزی‌های دقیق و مدون راهبردی و نگرش به رصد تحولات و رخدادهای بین المللی و جهانی، پیش‌بینی آینده و نگاه هنرمندانه به بهره‌گیری از عنصر  خلاقیت و ابتکار و تاکید بر انعطاف‌پذیری هوشمند، برخط بودن و استفاده هوشیارانه از دانش و مهارت های تخصصی و فناورانه تضمین نمایند، قادر است دسترسی به اهداف و آرمانهای مورد نظر را به نحو مطلوب و شایسته ترسیم و پشتیبانی نماید.
در این رهگذر با تاکید بر اهتمام ویژه « بانک سپه » به مقوله « ارتباطات و روابط عمومی » به عنوان یکی از پیشران‌های اصلی و پیش برنده حرکت تحولی و روبه جلوی  این مجموعه مهم در نظام بانکی کشور؛ از مجاهدت‌ها و تلاش‌های خالصانه، صادقانه و ارزنده کلیه همکاران متعهد، متخصص و توانمند خود در مجموعه روابط‌عمومی بانک در سراسر کشور قدردانی و سپاسگزاری می کنم.
دوام توفیق و سربلندی همه تلاشگران عرصه ارتباطات و روابط عمومی و رسانه در خدمت صادقانه به ملت عظیم‌الشأن ایران و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه)  و منویات و رهنمودهای مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی ) را از درگاه خداوند کریم و نعیم خاضعانه مسئلت می جویم.
آیت اله ابراهیمی
مدیرعامل بانک سپه

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بانک سپه ارتباطات و روابط عمومی بانک سپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۳۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک روز ملی جمهوری عربی سوریه به بشار اسد رئیس جمهور و نیز مردم شریف و مقاوم سوریه، تصریح کرد: اطمینان دارم با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فراوان دو کشور می‌توان در جهت توسعه همه‌جانبه روابط و همچنین پایه‌ریزی همکاری‌های منطقه‌ای و گسترش صلح، ثبات و توسعه در منطقه در تمامی زمینه‌ها گام‌های ارزنده‌ای برداشت.

رئیس جمهور در پیام خود همچنین افزود: جمهوری اسلامی ایران همانند گذشته در کنار دولت و ملت دوست و برادر سوریه خواهد بود و همواره از استقلال و حاکمیت سرزمینی سوریه حمایت و بر خروج اشغالگران از سوریه تاکید می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • اشغالگران به مناسبت عید یهودیان حرم ابراهیمی را بستند
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش به مناسبت هفته معلم
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد به مناسبت هفته معلم
  • بازدید مدیرعامل بانک مسکن از شرکت ناواکو و تاکید بر استفاده از ظرفیت ها، تجارب و دانش بومی شرکت در جهت افزایش نوآوری، درآمدزایی و خودکفایی مالی
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • تبریک روز معمار ۱۴۰۳ + متن ادبی و پیام