Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@22:23:13 GMT

۶۲۵ کیلوگرم موادمخدر در سراوان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۳۰۶۰

۶۲۵ کیلوگرم موادمخدر در سراوان کشف شد

سردار احمد طاهری روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتی خود از فعالیت یک باند مسلح قاچاق مواد افیونی، که قصد انتقال محموله مواد مخدر، از سراوان به عمق کشور را داشتند مطلع و موضوع را به پلیس مبارزه با مواد مخدر آن شهرستان اطلاع دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی افزود: در این رابطه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سراوان با همکاری مأموران انتظامی شهرستان گلشن به کنترل و رصد مسیر انتقال محموله مواد افیونی پرداخته و سرانجام شب گذشته قاچاقچیان را که با یک دستگاه وانت تویوتا و یک دستگاه پژو ۴۰۵ در حال انتقال محموله مواد مخدر در محور کلگان - جالق بودند رؤیت و به آن ها دستور ایست دادند. 
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در چنگال قانون می‌دیدند با تیراندازی به سمت مأموران، قصد فرار از محل را داشتند که پس از طی مسافتی، بر اثر آتش پر حجم تکاوران پلیس خودروهای آنان زمین گیر و هر سه قاچاقچی به همراه یک قبضه سلاح کلاش با ۲۳ فشنگ جنگی دستگیر شدند. 
وی بیان کرد: در این عملیات ضربتی، در بازرسی از خودروهای توقیف شده از قاچاقچیان ۶۲۵ کیلو و ۷۰۰ گرم مواد افیونی، شامل ۵۷۶ کیلوگرم تریاک و ۴۹ کیلو و ۷۰۰ گرم هروئین کشف شد. 
سردار طاهری با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: کارکنان انتظامی با تمام توان در گلوگاه ها و ورودی های مواد مخدر در سطح استان حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با قاچاق این مواد خانمان سوز از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد. 

برچسب‌ها سراوان مواد مخدر انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سراوان مواد مخدر انتظامی سراوان مواد مخدر انتظامی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۳۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری، سردار سلمان امیری عصر امروز بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران پلیس شهرستان اسدآباد با کنترل خودروهای عبوری توانستند خودروی شوتی حامل مواد را شناسایی و پس از انجام اقدامات پلیسی آن را توقیف کنند.

وی افزود: مأموران توانستند در بازرسی از خودرو توقیفی مقدار ۷۷ کیلوگرم تریاک و بیش از ۳۲ کیلوگرم حشیش، جمعاً به مقدار ۱۱۰ کیلوگرم، سه جفت پلاک سرقتی و دو جفت پلاک جعلی را کشف کنند.

امیری ادامه داد: در این عملیات چهار قاچاقچی بازداشت، دو دستگاه خودرو سواری توقیف و یک باند مواد مخدر منهدم شد.

کد خبر 6088095

دیگر خبرها

  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ
  • زوج افیونی در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران