Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@06:07:53 GMT

اعضای گروه گشت ارواح در شیراز دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۳۰۷۶

اعضای گروه گشت ارواح در شیراز دستگیر شدند

سرهنگ کاووس محمدی گفت: در پی مطالبات مردمی و همچنین انتشار یک فیلم در فضای مجازی مبنی بر اینکه افرادی موسوم به «گشت ارواح» در ساعت‌های پایانی شب با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری باعث ایجاد ترس و وحشت در بین شهروندان در شیراز شده و متواری می‌شوند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس با بیان اینکه اعضای این گروه ضمن پوشاندن سر و صورت خود با پارچه‌های سفید رنگ و حضور در خیابان‌های شهر شیراز، باعث ایجاد بی نظمی در سطح شهر شیراز شده بودند، گفت: با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مأموران گشت امنیت اخلاقی هر ۳ متهم را شناسایی و آن‌ها را طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

او گفت: متهمان در تحقیقات به جرم خود اقرار و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی، به مرجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری متهمان نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۳۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای خانواده رمال تبعه خارجی در فردیس دستگیر شدند

مدیرکل اتباع و امور مهاجرین خارجی استانداری البرز از دستگیری اعضای خانواده رمال تبعه خارجی غیر مجاز در مشکین دشت فردیس خبر داد.

" سیروس دهقان شیری " روز شنبه در گفتگو با ما افزود: این خانواده شامل، پدر، مادر و دختر خانواده با رمالی در این منطقه پول‌های هنگفتی را دریافت می‌کردند.

وی ادامه داد: دادستان عمومی و انقلاب، نیروی انتظامی شهرستان فردیس بلافاصله پس از اطلاع با هماهنگی اداره کل اتباع و امور مهاجرین خارجی وارد عمل شده و این خانواده دستگیر شدند.

وی یادآورشد: تحقیقات پیرامون تعداد افراد فریب خورده و سایر اقدامات غیر قانونی این اتباع خارجی غیر مجاز ادامه دارد.

مدیر کل اتباع و امور مهاجرین خارجی استانداری البرز گفت: بر اساس تحقیقات اولیه پدر این خانواده شاکیانی مبنی بر تعرض به زنان نیز داشته است.

وی تاکید کرد: هر فردی که نسبت به این خانواده شکایتی دارد به نیروی انتطامی فردیس مراجعه کند.

منبع: ایرنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • قاتل فراری در شوش دستگیر شد
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک
  • دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۴ سارق دستگیر شدند
  • سارق کالا و بار در محور گچساران- باشت دستگیر شد
  • اعضای خانواده رمال تبعه خارجی در فردیس دستگیر شدند
  • خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار دستگیر شد
  • دستگیری شهردار منتخب و عضو شورای نسیم‌شهر
  • جاعلان اسناد و مدارک در سلسله دستگیر شدند