Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-16@21:04:11 GMT

مدیر جدید شبکه آی‌فیلم منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۳۱۰۴

مدیر جدید شبکه آی‌فیلم منصوب شد

معاون برون مرزی رسانه ملی، طی حکمی مرتضی شمسی را به عنوان مدیر شبکه آی فیلم منصوب کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی معاونت برون‌مرزی صداوسیما، در حکم معاون برون‌مرزی خطاب به مدیر جدید آی فیلم آمده است: انتظار می‌رود در مسئولیت جدید، ضمن توجه به سرفصل‌های اساسی برنامه تحول رسانه ملی، تمرکز هرچه بیشتر بر محتوای ارائه شده از آنتن شبکه را وجهه نظر قرار دهید و آرایش متناسب جدول‌پخش در کانال‌های چهارگانه، بهبود کیفی و کمی برنامه‌های تولیدی، ارتقای گرافیک و عناصر بصری و بسط زمینه‌های ارتباط فرهنگی بیشتر با مخاطبان را به منظور ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی، معرفی فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی، گسترش زبان و ادبیات غنی و پرارج فارسی و معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های حوزه آثار نمایشی ایرانی پیگیری کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی مجتهد پیش از این عهده‌دار مدیریت این شبکه سریال محور و چندزبانه تلویزیون بود.

کد خبر 575783

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شبکه آی فیلم مرتضی شمسی رسانه ملی صدا و سیما تلویزیون شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۳۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب معاون بین الملل بنیاد سعدی

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامعلی حدادعادل رییس بنیاد سعدی با صدور حکمی سیدعلی موسوی زاده را به عنوان معاون جدید امور بین الملل این بنیاد منصوب کرد.

مشروح متن این حکم انتصاب در ادامه می آید:

جناب آقای سیدعلی موسوی زاده

با سلام و احترام؛

نظر به تعهد، تخصص و تجربه ارزنده‌ای که در مدیریت‌های فرهنگی و بین المللی دارید به سمت «معاون امور بین المل بنیاد سعدی» منصوب می‌شوید، امید است با استعانت از خداوند متعال و بکارگیری توان و بهره گیری از امکانات و ظرفیت‌های موجود در راستای ارتقا بنیاد سعدی موفق و موید باشید.

توفیق روز افزون و سلامتی شما را از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نمایم.»

سیدعلی موسوی زاده که از سال گذشته به عنوان مشاور ریاست بنیاد سعدی و مدیر انتشارات بین المللی آزفا در این بنیاد حضور دارد، در کارنامه فعالیت‌های خود تجربیات و سوابقی همچون مدیرکل ارزیابی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، قائم مقام انتشارات بین المللی الهدی، وابسته فرهنگی در کشورهای قطر، سوریه و روسیه و رایزن فرهنگی ایران در کشور عمان را نیز به همراه دارد.

کد خبر 6078044 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق
  • مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران منصوب شد
  • جزییات اجرای پروژه های برون مرزی در حوزه برق و آب
  • معاون جدید امور بین‌الملل بنیاد سعدی منصوب شد/ سیدعلی موسوی‌زاده کیست؟ + سوابق
  • سرپرست تیم‌های ملی والیبال نوجوانان و جوانان پسر معرفی شدند
  • ایرانی‌ها از کدام شبکه اجتماعی بیشتر استفاده می‌کنند؟
  • ایرانی ها بیشتر از کدام شبکه های اجتماعی استفاده می‌کنند؟ (+ اینفوگرافی)
  • معاون جدید امور بین‌الملل بنیاد سعدی منصوب شد
  • انتصاب معاون بین الملل بنیاد سعدی
  • معاون حوزه وزارتی وزیر علوم منصوب شد