Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-23@09:10:29 GMT

(ویدئو) آتش‌سوزی در نزدیکی حرم امام حسین (ع)

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۳۱۹۲

(ویدئو) آتش‌سوزی در نزدیکی حرم امام حسین (ع)

رسانه‌های عراقی از وقوع آتش‌سوزی در یکی از صحن‌های در حال ساخت در نزدیکی حرم امام حسین (ع) در کربلای معلی خبر دادند.

به گزارش فارس، پایگاه خبری «السومریه» با انتشار این خبر نوشت: آتش‌سوزی در صحن در حال ساخت «العقیله زینب (ع)» در نزدیکی حرم امام حسین (ع)، روی داد.

وبگاه «الفرات نیوز» به نقل از یک منبع آگاه نوشت که آتش‌سوزی در یکی از انبار‌های فرش این صحن رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

لحظاتی پس از انتشار این خبر، اعلام شد که تیم‌های آتشنشانی خود را به محل حادثه رساندند و موفق به مهار آتش شدند. هنوز جزئیات بیشتری از این خبر و میزان خسارات یا تلفات احتمالی منتشر نشده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کربلا آتش سوزی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۳۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش نشانان آتش‌سوزی مهیب در یک مجتمع مسکونی را مهار کردند

جمشید حسین‌خانی، با بیان اینکه وقوع این آتش‌سوزی در طبقۀ چهارم یک مجتمع هفت‌طبقه واقع در بلوار «جمهوری‌اسلامی»، عصر امروز سوم اردیبهشت‌ماه، به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اعلام شد، گفت: خوشبختانه به هیچ‌کس از ساکنان این مجتمع مسکونی آسیبی وارد نشده است.

معاون فنی و عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری، بیان کرد: حریق از طریق داکت در حال سرایت به واحد‌های فوقانی بود؛ شرایط به نحوی بود که تمام واحد‌های فوقانی مسکونی مجتمع در معرض حریق بوده و بیم گسترش قابل توجه آتش‌سوزی و تحمیل خسارات بسیار زیاد می‌رفت.

حسین‌خانی افزود: بنابراین، با برنامه عملیاتی استاندارد، حساب‌شده و دقیق، آتش‌نشانان با ورود به واحد‌های در معرض آتش‌سوزی و نابودی، از خسارت بیشتر که استعداد تبدیل‌شدن آن به فاجعه‌ای عظیم وجود داشت، جلوگیری کردند.

وی ادامه داد: در این آتش‌سوزی که در یک مجتمع ٢١ واحدی به‌وقوع پیوست، آتش‌نشانان از دو ایستگاه آتش‌نشانی و با استفاده از سه دستگاه خودروی اطفایی و نجات به محل حادثه اعزام شدند و در شرایط بسیار سخت عملیاتی (دود و حرارت بسیار زیاد) که از طریق داکت‌های ساختمان در حال سرایت به دیگر واحد‌ها بود، موفق به مهار آتش‌سوزی شده و از سرایت حریق به دیگر منازل مجتمع مسکونی و خسارت بیشتر جلوگیری کردند.

معاون فنی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان تأکید کرد: لازم است نکات ایمنی از سوی شهروندان به‌منظور پیشگیری از حوادث بیشتر جدی گرفته شود تا شاهد رخداد‌های این‌چنینی نباشیم

حسین‌خانی بیان کرد: علت بروز این حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی در حال بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • انبار داروی بیمارستان امام حسین دچار حریق شد
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • جزییات حادثه حریق در انبار دارویی بیمارستان امام حسین (ع) تهران
  • علت آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین چه بود؟/ عکس
  • آتش‌سوزی در انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • آتش نشانان آتش‌سوزی مهیب در یک مجتمع مسکونی را مهار کردند
  • (ویدئو) آتش‌سوزی شدید در پایتخت هند
  • (ویدئو) آتش سوزی در بازار بندرعباس