Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@21:46:06 GMT

خارج کردن توده ای ۱۰ کیلوگرمی از شکم یک بانوی ۶۰ ساله گیلانی

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۳۳۳۲

خارج کردن توده ای ۱۰ کیلوگرمی از شکم یک بانوی ۶۰ ساله گیلانی

به گزارش خبرگزاری مهر، یک بانوی ۶۰ ساله با شکایت درد از ناحیه شکم به بیمارستان مراجعه کرد که پس از انجام اقدامات تشخیصی وجود توده‌ای در تخمدان محرز شد.

این بانوی گیلانی تحت عمل جراحی قرار گرفته و توسط تیم پزشکی بیمارستان پورسینا رشت توده‌ای ۱۰ کیلوگرمی از شکم وی خارج شد.

هم اکنون بیمار با حال عمومی مساعد در بیمارستان تحت نظر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5492430

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشكی گیلان عمل جراحی بیمارستان بوشهر کرمانشاه هدفمندی یارانه ها احتکار آلودگی هوا گرد و غبار کالاهای اساسی تنظیم بازار ویروس کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه مشهد خراسان رضوی ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۳۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی در ۲ گروه آزمایشی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دکتر ارسلان دمیرچی به خبرنگار صدا و سیمای گفت: ۳ هزار و ۶۸۲ داوطلب زن و مرد گیلان در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و ۸ هزار و ۲۹۲ نفر هم در گروه آزمایشی علوم انسانی صبح امروز، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ در ۱۴ حوزه امتحانی در گیلان با یکدیگر رقابت کردند.

نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان در برگزاری آزمون‌های سراسری، گفت: عصر امروز هم هزار و ۲۱۹ داوطلب در گروه هنر و ۲ هزار و ۶۹۵ نفر در گروه زبان‌های خارجی در گیلان با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

دکتر ارسلان دمیرچی از شرکت ۱۱ هزار و ۹۱۳ داوطلب زن و مرد گیلانی در گروه آزمایشی علوم تجربی صبح فردا ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ خبر داد و افزود: نتیجه مرحله نخست کنکور نیمه اول خرداد و نتیجه نهایی هم هفته آخر شهریور اعلام خواهد شد.

وی اضافه کرد: ۲۷ هزار و ۸۰۱ داوطلب زن و مرد گیلانی در مرحله نخست آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ شرکت کردند که از این تعداد داوطلب، ۱۸ هزار و ۱۷۵ نفر زن و ۹ هزار و ۶۲۶ نفر مرد هستند.

دیگر خبرها

  • شرایط وخیم بیماران بیمارستان کمال عدوان غزه
  • رقابت بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی در ۲ گروه آزمایشی
  • کنترل استرس و روش‌های خاص طب سنتی برای آن
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • توده‌های بدخیم سرطان پستان درد ندارند/ معاینات ماهانه بانوان در منزل بهترین روش برای تشخیص
  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات
  • سقوط مرگبار یک مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • ثبت تولد اولین سه قلوهای استان اصفهان
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • کاشت الکترود عمقی مغز برای درمان «سندروم لی» یک زن ۲۳ ساله