Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@15:30:31 GMT

مرد ۴۰ساله همسرش را مثله کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۳۳۳۴

مرد ۴۰ساله همسرش را مثله کرد

مرد ۴۰ساله که زن ۳۵ساله‌اش را مثله کرد، با دستور بازپرس جنایی تهران بازداشت شد و برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

به گزارش ایمنا، بامداد هفدهم اردیبهشت‌ماه، کارگر شهرداری تهران در حوالی منطقه خزانه مشغول نظافت خیابان بود که چشمش به یک گونی کنار سطل زباله افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داخل گونی نیم‌تنه یک زن حدود ۳۵ ساله بود و بیست‌وچهار ساعت از مرگش می‌گذشت. آن‌طورکه شواهد نشان می‌داد، قاتل یا قاتلان پس از جنایت جسد را مثله و نیم‌تنه را داخل دو گونی جاسازی و بعد کنار سطل زباله رها کرده بودند.

نیم‌تنه زن جوان به پزشکی قانونی انتقال یافت و درحالی‌که تحقیقات در این پرونده آغازشده بود، سه ساعت بعد به تیم جنایی خبر رسید که دو پای زنانه داخل یک گونی در بزرگراه محلاتی پیدا شده است. از همان زمان تحقیقات برای رازگشایی از این جنایت هولناک آغاز شد و در ابتدا باید هویت مقتول فاش می‌شد. مأموران در گام نخست به بررسی اثر انگشت مقتول پرداختند که معلوم شد سابقه‌دار است و پیش‌ازاین بارها به اتهام حمل و نگهداری مواد مخدر بازداشت شده است.

از سوی دیگر پزشکی قانونی اعلام کرد که علت مرگ، شکستگی از ناحیه گردن بوده و قاتل پس از جنایت دست به مثله کردن جسد زده است. تحقیقات که پیش می‌رفت معلوم شد که مقتول با مادرش در خانه‌ای در جنوب تهران زندگی می‌کردند و او به‌تازگی با پسری به نام کامران ۴۰ ساله در یک میهمانی آشنا شده و قرار بود با یکدیگر ازدواج کنند، اما این اواخر اختلاف میان آن‌ها به وجود آمده بود. به‌ظاهر کامران به مقتول مشکوک شده و به اینکه او مدام در فضای مجازی بود و سرش با گوشی گرم بود اعتراض می‌کرد. همین مسئله اختلاف و درگیری میان آن‌ها را هر روز بیشتر می‌کرد تا اینکه آخرین بار زن جوان به خانه خواستگارش رفته بود و پس‌ازآن بود که جسد مثله شده‌اش پیدا شد.

همین اطلاعات کافی بود تا دستور بازداشت کامران از سوی قاضی محمدتقی شعبانی، بازپرس جنایی تهران صادر شود. اگرچه شواهد و مدارک علیه کامران مظنون اصلی پرونده بود، اما او جنایت را انکار می‌کرد. وی گفت: من و بهاره (مقتول) مدتی قبل در یک میهمانی باهم آشنا شدیم و می‌خواستیم باهم ازدواج کنیم. اختلاف میان ما وجود داشت اما خیلی جدی نبود. من نسبت به او حساس بودم؛ چون خیلی دوستش داشتم. رفتارهایش مشکوک بود و همین مسئله مرا آزار می‌داد.

وی ادامه داد: روز حادثه بهاره به خانه من آمد و باز با هم بر سر اینکه چرا مدام سرش با گوشی گرم است، درگیر شدیم. بعد از آنکه با هم کمی بحث و بگومگو کردیم، او از من خداحافظی کرد و رفت. از آن پس دیگر خبری از او نداشتم تا اینکه شنیدم به طرز هولناکی کشته شده است. اما من نقشی در قتل او ندارم.

خواستگار مقتول مظنون اصلی پرونده که همه شواهد و مدارک علیه اوست با دستور بازپرس جنایی تهران بازداشت شد و برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

منبع: همشهری آنلاین

کد خبر 575779

منبع: ایمنا

کلیدواژه: قتل پلیس آگاهی ناجا کشف جسد جسد کشف جسد در تهران قتل عمد جزئيات قتل ارتکاب به قتل پرونده قتل عمد قتل همسر در تهران مجازات قتل عمد چیست دلایل قتل عمد حکم قتل عمد دلایل قتل ناموسی قتل ناموسی مجازات قتل ناموسی قتل ناموسی در تهران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۳۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ مرموز مسافر پایتخت

مدتی قبل مرد جوانی با مراجعه به یکی از کلانتری‌های شهرستان ملارد از ناپدید شدن پدر میانسالش خبر داد.

او در تحقیقات گفت: پدرم برای انجام کاری، صبح روز گذشته از خانه خارج شد تا به تهران برود، اما دیگر از او خبری نشد. از دوستان و بستگان هم سراغ پدرم را گرفتیم، اما کسی از او خبری نداشت و تلفن همراه پدرم نیز خاموش است. نگرانش شدیم و احتمال می‌دهیم برای او اتفاقی رخ داده باشد.

به دنبال شکایت مرد جوان، تحقیقات از سوی تیمی از کارآگاهان اسلامشهر آغاز شد. بررسی‌های تیم تحقیق نشان می‌داد که مرد ناپدید شده سوار بر خودرو عبوری شده و به تهران رفته است.

همزمان با ناپدید شدن مرد میانسال، کارآگاهان پلیس پایتخت مطلع شدند که پیکر نیمه‌جان مرد میانسال به یکی از بیمارستان‌های پایتخت منتقل شده و ساعاتی بعد مرد میانسال جانش را از دست داده است.

 هیچ مدرک هویتی همراه مرد میانسال نبود، اما از آنجایی که مشخصات او با مرد گمشده شباهت داشت و از سویی روز مرگ او با روز ناپدید شدن مرد میانسال یکی بود، این احتمال مطرح شد که جسد متعلق به مرد ناپدید شده است.

موضوع به خانواده مرد گمشده به نام هاشم اطلاع داده شد و با حضور خانواده مرد میانسال در پزشکی قانونی و مشاهده جسد، هویت او برملا شد و آنها هاشم را شناسایی کردند.

 در ادامه تحقیقات نیز کارآگاهان پلیس هویت راننده عبوری که هاشم را سوار کرده بود، بدست آوردند.

 بررسی‌ها نشان می‌داد که راننده خودرو ساکن تهران است و آنها با نیابت قضایی راهی پایتخت شدند تا با دستگیری راننده از سرنوشت مبهم هاشم پرده بردارند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • نفرات راه یافته به مرحله نیمه پایانی ۵ وزن دوم مشخص شدند
  • مرگ مرموز مسافر پایتخت
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای در تهران و زنی که با موتور مواد می‌فروخت
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای در تهران
  • مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر در غرب تهران ربوده شد
  • ماجرای هولناک اجیر کردن ۲ قبرکن برای قتل همسر از سوی یک کارمند بانک
  • اجیر کردن ۲ قبرکن برای قتل همسر | چرا مرد میانسال دستور کشتن همسرش را صادر کرد؟
  • دستگیری قاتلان اجاره‌ای
  • اجیر کردن ۲ قبرکن برای قتل همسر