Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@22:26:36 GMT

مردمی‌سازی لازمه گام دوم انقلاب است

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۳۳۳۵

مردمی‌سازی لازمه گام دوم انقلاب است

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم نورمحمدی ظهر سه شنبه در نشست هم‌اندیشی معاونان اجتماعی دستگاه‌های اجرایی و نهادهای استان گیلان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم اتحاد مجموعه‌های مردمی، اظهار کرد: امروز حل مشکلات کشور در حوزه‌های مختلف نیازمند اتحاد و اخوت مجموعه‌های مردمی است.

نورمحمدی مسئله شناسی را اولین گام برای حل مشکلات دانست و افزود: به طور مثال ده سال پیش در بازار نوشت افزار، تنها یک درصد سهم نوشت افزار ایرانی اسلامی بود اما ما تمرکز را روی این مسئله گذاشتیم و بعد از ده سال به این نتیجه رسیدیم که در حال حاضر ۱۱ درصد از بازار نوشت افزار را محصولات ایرانی اسلامی تشکیل می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه باوجود تمامی موانع و مشکلات، انقلاب اسلامی باقدرت به سمت قله در حال حرکت است، گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی، بررسی آسیب‌های اجتماعی و حرکت در مسیر حل این معضلات از تأکیدات مهم مقام معظم رهبری است که شخص ایشان بر آن نظارت دارند.

مسئول قرارگاه تحول اجتماعی کشور با بیان اینکه امروز میدان باید برای فعالیت عموم مجموعه‌های مردمی در راستای حل مشکلات و معضلات فراهم و آماده باشد، اضافه کرد: در گام دوم انقلاب، بنا به فرموده مقام معظم رهبری در یکم خرداد سال ۱۳۹۸، حل معضلات و مشکلات کار حلقه‌های میانی مردمی است.

نورمحمدی مردمی سازی را لازمه گام دوم انقلاب دانست و افزود: مردمی سازی یعنی افزایش جمع‌های مردمی که برای حل مشکلات و معضلات با یکدیگر همراه و همدل هستند.

وی با اشاره به اینکه اخلاص عمل لازمه موفقیت مجموعه‌های مردمی است، گفت: یکی از دلایل موفقیت سرود «سلام فرمانده» که توسط شما جوانان گیلان تهیه شده و امروز در ایران و حتی جهان در حال فراگیری بوده همین اخلاص در عمل است.

مسئول قرارگاه تحول اجتماعی کشور با بیان اینکه امروز در سراسر جهان دولت‌ها به تنهایی امکان فعالیت ندارند، تصریح کرد: راهکار این امر این است که دولت‌ها به توان مردم برسند.

کد خبر 5492457

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری گام دوم انقلاب مشارکت مردمی استان گیلان بوشهر کرمانشاه هدفمندی یارانه ها احتکار آلودگی هوا گرد و غبار تنظیم بازار کالاهای اساسی ویروس کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه مشهد خراسان رضوی ایلام مجموعه های مردمی گام دوم انقلاب حل مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۳۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد

رئیس حوزه هنری استان سمنان گفت: با توجه به جمعیت اندک استان در بخش هنرمندان وضعیت خوبی داریم و حضور هنرمندان استان سمنان در رویدادهای ملی هنری نشان دهنده این وضعیت مناسب و مطلوب است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، در این آیین که با حضور رئیس حوزه هنری استان سمنان برگزار شد، هنرمندان این استان مسائل و مشکلات مربوط به حوزه فعالیتی خود را بیان کردند.

مشکلات معیشتی، کمبود اعتبار، لزوم برگزاری جشنواره‌ها و اهمیت حمایت از هنرمندان از موارد مطرح شده در این مراسم بود.

رئیس حوزه هنری استان سمنان در این آیین گفت: ما برای اینکه در هنر انقلاب اسلامی به وضعیت مطلوبی برسیم، به زیرساخت‌ها و منابع مالی مناسب و همچنین نیروی انسانی توانمند نیازمندیم.

محمد اصغر زاده اضافه کرد: در بخش هنرمندان با توجه به جمعیت اندک استان وضعیت خوبی داریم و حضور هنرمندان استان سمنان در رویدادهای ملی هنری نشان دهنده این وضعیت مناسب و مطلوب استان سمنان در این زمینه است.

وی گفت: اما استان سمنان در زمینه منبع مالی و زیرساخت‌ها با مشکلات زیادی مواجه است و در این زمینه در مقایسه با سایر استان‌های کشور ضعیف‌تر هستیم.

رئیس حوزه هنری استان سمنان حمایت ویژه مسؤلان این استان از فعالیت‌های حوزه هنری را خواستار شد.

انتهای پیام/363

دیگر خبرها

  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • فرمانداریهای استان تهران برای همکاری با دبیرخانه ۱۰روز فرصت دارند
  •  استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • کل مشکلات مربوط به مالکیت استقلال و پرسپولیس امروز حل خواهد شد
  • مهم‌ترین دلیل توفیق سپاه، بافت مردمی آن است
  • فلسفه ظرفیتی در اختیار قرار می‌دهد که از نگاه انحصارگرا خارج شویم
  • حفظ ثبات و امنیت پایدار ، لازمه تحقق اهداف اقتصادی