Web Analytics Made Easy - Statcounter

«رسول بهرامی‌پور» روز سه‌شنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: از سال گذشته آمار و اطلاعات شهدای حقوق دان استان های غرب کشور جمع آوری گردیده و زندگی نامه آنان تهیه و تدوین شده است.

وی اظهار داشت: شهید شاخص کشوری سازمان بسیج حقوق دانان کشور در سال ۱۴۰۰ قاضی و حقوقدان بسیجی شهید سلیم قنبری بودند که با توجه به اقدامات خوب استان کرمانشاه در جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حقوقدان، لذا میزبانی این اجلاسیه در سال ۱۴۰۱  به استان کرمانشاه سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: به فضل الهی این مراسم با حضور مسئولان عالی قضایی کشور، مسئولان محترم استان، فرماندهان نظامی و انتظامی، حقوق دانان بسیجی و خانواده معظم شهدای حقوق دان غرب کشور در خرداد ماه با سخنرانی دادستان محترم کل کشور برگزار خواهد شد.

مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه با اشاره به اقدامات فرهنگی صورت گرفته در این راستا  اظهار داشت: رونمایی از کتاب شهدای حقوق دان استان کرمانشاه، سالنامه شهدای حقوق دان غرب کشور، آلبوم زندگی نامه شهدای حقوق دان و پوستر اجلاسیه و همچنین تجلیل از خانواده معظم شهدای حقوق دان غرب کشور و فضا سازی فرهنگی سطح شهر از اهم برنامه های این اجلاسیه خواهد بود.   

بهرامی پور در پایان از همه رسانه ها، صدا و سیما، خبرنگاران  و اصحاب رسانه خواست تا در جهت انعکاس این عملیات بزرگ فرهنگی و معرفی شهدای حقوق دان به جامعه که در راستای جهاد تبیین است، نقش آفرینی مؤثری داشته باشند.

برچسب‌ها سازمان بسیج حقوقدانان کشور ایرنا شهید کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان بسیج حقوقدانان کشور ایرنا شهید سازمان بسیج حقوقدانان کشور ایرنا شهید کرمانشاه استان کرمانشاه شهدای حقوق دان غرب کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۳۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش کرمانشاه میزبان حداقل ۴ رویداد بین المللی در سال‌جاری

منوچهر حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با تلاش و پیگیری‌های انجام گرفته، با ۴ فدراسیون ورزشی تفاهم نامه‌هایی عقد شده کی طی آن‌ها در سال جاری حداقل ۴ رویداد بین المللی ورزشی در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی افزود: این رویدادهای بین المللی در رشته‌های تیراندازی، کونگ فو، شطرنج و ووشو به میزبانی کرمانشاه برگزار می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: امیدواریم میزبانی این پیکارهای متنوع و پرمخاطب در کرمانشاه دستاوردهای مهمی چون رشد ورزش در حوزه قهرمانی و جذب بیشتر در بخش همگانی در پی داشته باشد.

کد خبر 6084967

دیگر خبرها

  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران خردادماه برگزار می‌شود
  • یادواره "شهدای غریب در اسارت" خراسان شمالی برگزار می شود
  • ورزش کرمانشاه میزبان حداقل ۴ رویداد بین المللی در سال‌جاری
  • افزایش حقوق ایثارگران و خانواده شهدا
  • تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار فارس
  • آغاز رقابتهای کشوری سپک تاکرا به میزبانی سنندج
  • اجلاسیه شهدای سلامت در پاکدشت برگزار می‌شود
  • اعزام ۵ هزار گلستانی به حج تمتع از ۱۲ خردادماه
  • مراسم روز شهدای ورزشکار برگزار شد