Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@18:37:54 GMT

فوت 4 نفر و شناسايي 352 مبتلاي جديد کرونايي

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۳۶۰۲

خبرگزاری آریا-مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: در 24 ساعت گذشته، 4 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 141 هزار و 236 نفر رسید.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از وبدا، همچنین از دیروز تا امروز بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، 352 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی و 68 نفر از آن‌ها بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مجموع بیماران کووید19 در کشور به 7 میلیون و 228 هزار و 786 نفر رسید.
همچنین تا کنون 7 میلیون و 24 هزار و 787 نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.
768 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.
تا کنون 64 میلیون و 457 هزار و 151 نفر دُز اول، 57 میلیون و 735 هزار و 522 نفر دُز دوم و 27 میلیون و 360 هزار و 612 نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به 149 میلیون و 553 هزار و 285 دُز رسید.
در شبانه روز گذشته 37 هزار و 825 دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.
تا کنون 51 میلیون و 843 هزار و 709 آزمایش تشخیص کووید19 در کشور انجام شده است.
هم‌اکنون هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز و نارنجی قرار ندارد و 259 شهرستان در وضعیت زرد و 189 شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۳۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ صالح محمدی با اشاره به اهمیت رعایت تقویم زراعی برنج در افزایش کیفیت محصول و کاهش خسارت‌ها افزود: تا کنون شالیکاران گیلانی ۱۶۷ هزار هکتار از مزارع خود را با آب‌های سنتی و سطحی شخم زده اند که باید کشاورزان باید هرچه سریعتر مزارع خود را برای کشت برنج آماده کنند. 
رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان همچنین با اشاره به اینکه تا کنون ۱۵۶ هزار هکتار از شالیزار‌های گیلان خزانه گیری شده گفت: ضدعفونی و جوانه دار کردن بذر، آماده سازی و خزانه گیری برنج، ایجاد زهکش در زمان وزش باد و بارندگی، هوادهی و کنترل دمای خزانه برنج به ویژه در ساعات گرم روز‌های آفتابی از مهمترین اقداماتی است که کشاورزان باید توجه داشته باشند. 
وی اضافه کرد: تعریض و ترمیم مرز کرت‌ها، لایروبی آب بندان‌ها، ترمیم کانال‌های آبرسان و سردهنه‌ها باید در اولویت قرار گیرد. 
گیلان ۲۳۸ هزار هکتار شالیزار و ۳۰۰ هزار شالیکار دارد.

دیگر خبرها

  • درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی
  • توصیه به لیورپول: مورینیو دوای درد شماست!‏
  • واکسن گارداسیل برای همه ضروری است؟
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • واکسیناسیون همگانی گارداسیل انجام می‌شود؟ | مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسیناسیون واکسن اچ‌پی‌وی
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل
  • بحران فرونشست در اصفهان/ استانداری: در سال گذشته بیش از ۳۰ مورد حادثه و در سال جاری تا کنون ۱۲ حادثه داشته ایم
  • آغاز واکسیناسیون «پنوموکوک» برای نوزادان در آبادان
  • آغاز واکسیناسیون پنوموکوک نوزادان در آبادان
  • واکسیناسیون پنوموکوک در آبادان آغاز شد