Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پایان هجدهمین دوره مسابقات جهانی کمپو نمایندگان کشورمان موفق به کسب ۱۵ مدال رنگارنگ شدند

در پایان هجدهمین دوره مسابقات جهانی کمپو نمایندگان کشورمان موفق به کسب ۱۵ مدال رنگارنگ شدند.

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، هجدهمین دوره مسابقات جهانی کمپو به میزبانی کشور تونس در شهر حمامت از 19 تا 25 اردیبهشت ماه با حضور بیش از 700 ورزشکار از 36 کشور از سراسر جهان در رده‌های سنی مختلف بانوان و آقایان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات جهانی کمپو در چهار استایل مبارزاتی اعم از سمی کمپو، سابمیشن، ناک داون و فول کمپو و همچنین در بخش فرم‌های با سلاح، بدون سلاح، گروهی و دفاع شخصی برگزار شد و تیم ایران با کسب 6 مدال طلا، 3 نقره و 6 برنز به کار خود پایان داد.

سمانه خجسته در وزن +75 کیلوگرم : 2 مدال طلا و یک نقره
سامره کیانی در وزن -55 کیلوگرم : 2 مدال طلا
رامین دهقان در وزن -80 کیلوگرم : 2 مدال طلا
مجتبی نصیری در وزن -70 کیلوگرم : یک مدال نقره و یک برنز
سوده عزتی در وزن -60 کیلوگرم : یک مدال نقره و یک برنز
رضا سیاه پشت در وزن اوپن : یک مدال برنز

فرزاد قادری در وزن -75 کیلوگرم به دلیل آسیب دیدگی شدید و شکستگی کشکگ زانو از ادامه رقابت‌ها باز ماند و به سه مدال برنز بسنده کرد.

تیم ایران با ترکیب 11 نفر عازم این مسابقات شد و  مسعود جعفری سرمربی، امیر رهسپار مسئول کمپو ایران، عباس محمدی سرپرست و رویا سلیمی به عنوان داور، ورزشکاران کشورمان را همراهی کردند.

اخبار داغ 

رکنا برگشت گل مدرسه ای در ۱۱ ثانیه؛ یک گل مشترک از سه تعویضی گل گهر فریبرز محمودزاده: سیاوش یزدانی می تواند به استقلال برگردد واکنش مایک منیان به گل انفرادی و زیبای تئو هرناندز: حتی مسی چنین گلی نزده بود اشک های پائولو دیبالا بابت جدایی از یوونتوس / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مسابقات جهانی کمپو مدال طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۳۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود پرویزی و امیری به فینال/ ریگی و طهماسبی با یک برد برنز گرفتند

در ادامه رقابت‌های تورنمنت جاده ابریشم به میزبانی باکو چهار نماینده کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

در وزن ۵۱ کیلوگرم، مهدی پرویزی که پیش از این حریفی از قزاقستان را مغلوب کرده بود با "بوتلایف" از روسیه روبه‌رو شد و به برتری رسید تا فینالیست شود. پرویزی عصر فردا برای کسب نشان طلا با "اصیل‌بیک جلیل‌اوف" ازبکستانی دیدار می‌کند.

در وزن ۵۴ کیلوگرم، مصطفی ریگی که برابر نماینده پاکستان به برتری رسیده بود با "خوجانزار" از ازبکستان مبارزه کرد و نتوانست به برتری دست یابد و با یک پیروزی و کسب مدال برنز به کارش پایان داد.

در وزن ۶۷ کیلوگرم، مهدی امیری که مشتزن قرقیزستانی را شکست داده بود با "ایلگار سالاکوف" از جمهوری آذربایجان بالای رینگ رفت و به برتری رسید. امیری عصر فردا در فینال با "الکساندر زیریانوف" از روسیه پیکار می‌کند.

در وزن ۷۱ کیلوگرم، کسری طهماسبی که بوکسوری از لهستان را از پیش‌رو برداشته بود با "دارخان دوسیبای" از قزاقستان نبارره کرد و با قبول شکست به مدال برنز بسنده کرد.

باقر فرجی و روزبه صفری دیگر بوکسور‌های ایران در تورنمنت جاده ابریشم بودند که از دور مسابقات کنار رفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • چهار مدال نقره و برنز بوکسورهای ایران در باکو
  • نایب قهرمانی بوکسور تبریزی در تورنمنت جاده ابریشم
  • ۴ مدال بوکسورهای ایران در تورنمنت باکو/ باخت پرویزی و امیری در فینال
  • تورنمنت جاده ابریشم| چهار مدال نقره و برنز بوکسور‌های ایران در باکو
  • بوکس جاده ابریشم؛ پایان تلاش ملی پوشان ایران با ۴ نشان رنگارنگ
  • صعود پرویزی و امیری به فینال
  • از خداحافظی دو ستاره ناب وزنه‌برداری تا رقابت با غول‌ها در پاریس
  • صعود پرویزی و امیری به فینال/ ریگی و طهماسبی با یک برد برنز گرفتند
  • صعود پرویزی و امیری به پیکار پایانی، ریگی و طهماسبی برنز گرفتند
  • مدال نقره کانتندر جهانی لبنان بر گردن پینگ پنگ باز ایرانی