Web Analytics Made Easy - Statcounter

خیرالله خادمی گفت: پیشرفت فیزیکی کل منطقه دو آزاد راه تهران شمال بیش از ۵۷ درصد است که باند اول دارای ۷۸ درصد و باند دوم ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گفته مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل ونقل کشور برآورد هزینه باند اول شامل باند غربی، تونل البرز شرقی و حفاری باند شرقی را ۵ هزار و ۵۳۵ میلیارد تومان است وتاکنون قریب به ۲۹۰۰ میلیارد تومان در این پروژه هزینه شده است و برای اتمام این بخش به بیش از ۲۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اعتبار مورد نیاز برای تکمیل باند شرقی و تونل شرقی البرز را حدود ۹ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است.

امروز گنل سانوسیان وزیر مدیریت منطقه‌ای و زیرساخت‌های جمهوری ارمنستان به همراه خیراله خادمی معاون وزیر راه وشهرسازی از روند عملیات اجرایی منطقه دو آزادراه تهران- شمال بازدید کرد.

دیروز وزیر حمل‌ونقل کشور ارمنستان از توان مهندسی و افزایش صدور خدمات فنی و مهندسی به کشور خود از طریق بازدید پروژه‌های مختلف استقبال کرده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل ونقل آزاد راه تهران شمال میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۳۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در تهران

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی، وزیر کشور ظهر پنج شبه با همراهی علیرضا فخاری استاندار تهران و احمد قیومی فرماندار تهران و معاونین استاندار و شهردار منطقه ۱۸ و برخی دیگر از مسئولین شهری از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کردند.

بر اساس این گزارش وزیر کشور با هیأت همراه در مسجد صاحب الزمان (عج) این منطقه حضور پیدا کرده و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم این منطقه قرار گرفتند.‌

گفتنی است که در این پروژه، بزرگراه شهید بروجردی واقع در منطقه ۱۸ تهران، انتهای آزادراه ساوه را به میدان فتح متصل و در نهایت به انتهای جنوبی اتوبان یادگار امام (ره) خواهد رسید.

کد خبر 6088637

دیگر خبرها

  • دیدار‌ چهره به چهره وزیر بهداشت با مردم منطقه ۱۸ تهران
  • دیدار وزیر بهداشت با ساکنان منطقه ۱۸ تهران
  • بازدید وزیر کشور از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در تهران
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • اصلاح هندسی و تعریض باند جنوبی خیابان میرزاطاهر شرقی
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • برگزاری انتخابات دور دوم در ۸ حوزه کشور به صورت الکترونیک
  • تسهیل خدمات سرمایه‌گذاری از مسیر پنجره واحد الکترونیک در قشم| حجم صادرات و صادرات مجدد قشم به 505 میلیون دلار رسید
  • پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی تصفیه خانه شرقی بندرانزلی
  • اجرای ۷۵ درصد از طرحهای های مصوب سفر استانداربه منطقه آزاد ماکو