Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-دولت ژاپن از تصمیم اسرائیل برای پیشبرد طرح های ساخت بیش از 4000 واحد مسکونی در شهرک سازی در اراضی اشغالی در کرانه باختری ابراز تاسف کرد و از اسرائیل خواست که این تصمیم را لغو کند و فعالیت های شهرک سازی خود را به طور کامل متوقف کند.

به گزارش سرویس بین‌الملل آریا به نقل از عرب نیوز؛در بیانیه رسمی وزارت خارجه ژاپن آمده است: «دولت ژاپن به‌رغم تماس‌های مکرر ژاپن و جامعه بین‌الملل، همچنان نگران ادامه فعالیت‌های شهرک‌سازی توسط دولت اسرائیل است و عمیقاً ابراز تأسف می‌کند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژاپن تأکید کرد که طرح‌های شهرک‌سازی غیرقانونی اسرائیل «قوانین بین‌المللی را نقض می‌کند و قابلیت راه‌حل دو دولتی را تضعیف می‌کند» و از اسرائیلی‌ها خواست از اقداماتی که تنش‌ها را تشدید می‌کند، خودداری کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ژاپن اسراییل شهرک سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۳۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد

به گزارش جام جم آنلاین، دبیرکل سازمان عفو بین الملل گفت: آمریکا با استفاده از حق وتوی خود مانع متهم شدن رژیم صهیونیستی بر سر جنایت‌های غزه می‌شود.

«اَگنِس کالامارد» دبیرکل سازمان عفو بین الملل روز چهارشنبه اعلام کرد: آمریکا مانع متهم شدن اسرائیل به نقض حقوق بشر در غزه می‌شود.

اَگنِس کالامارد با اشاره به نقض گسترده حقوق بشر در جهان گفت: به ویژه در شش ماه گذشته آمریکا از مقامات اسرائیلی در برابر نظارت بر ارتکاب نقض متعدد حقوق بشر در غزه، حفاظت کرده است.

دبیرکل سازمان عفو بین الملل گفت آمریکا با استفاده از وتوی آتش بس ضروری در غزه، جایگاه شورای امنیت سازمان ملل را بی معنا کرده است.

آمریکا تاکنون ۳ بار قطعنامه‌های شورای امنیت درباره جنگ غزه را وتو کرده است.

دیگر خبرها

  • عفو بین‌الملل سرکوب اعتراضات دانشجویان آمریکایی را محکوم کرد
  • آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد
  • عفو بین‌الملل: آلمان ارسال تسلیحات به اسرائیل را متوقف کند
  • راهکارهای بهبود شرایط صنایع دارویی؛ وزیر صنعت از دخالت‌های غیرقانونی در پارلمان بخش خصوصی دست بردارد
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۲/ رئالیسم نوین ایرانی
  • هشدار مصر به اسرائیل در خصوص حمله به رفح
  • حساب پس‌انداز برای این افراد غیرقانونی شد
  • گوگل کارکنان معترض به همکاری این شرکت با اسرائیل را اخراج کرد
  • هشدار جدی امیرعبداللهیان به اتحادیه اروپا
  • پارلمان انگلیس قانون اخراج مهاجران به روندا را تصویب کرد