Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-28@15:57:19 GMT

کاهش قیمت مصوب نهاده های دامی/جو و ذرت کیلویی چند؟

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۳۷۴۹

کاهش قیمت مصوب نهاده های دامی/جو و ذرت کیلویی چند؟

عباس عسکرزاده معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در نامه ای به ربانی زاده مشاور وزیر، رییس قرارگاه رصدخانه کشاورزی و سرپرست مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات قیمت های جدید ذرت، جو و کنجاله سویا در سامانه بازارگاه را به شرح زیر اعلام کرد.

جناب آقای ربانی‌زاده

مشاور محترم وزیر، رییس قرارگاه رصدخانه کشاورزی و سرپرست مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات

موضوع: اعلام قیمت ذرت، جو و کنجاله سویا در سامانه بازارگاه

سلام‌علیکم

احتراما، با عنایت به مردمی‌سازی و اصلاح سیاست ارز ترجیحی و ضرورت تامین به موقع نهاده‌های موردنیاز دام و طیور کشور و همچنین تغییرات جهانی قیمت این کالاها، ضروری است فرایند تعیین قیمت‌ها در سامانه به‌گونه‌ای انجام پذیرد که خللی در فراینده تامین نهاده‌ها اتفاق نیافتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا باتوجه به تعیین و اعلام سقف قیمت فروش نهاده‌های ذرت، جو و کنجاله سویا در مبادی ورودی به شرح زیر، مقتضی است ترتیبی اتخاذ گردد تا قیمت جدید این نهاده‌ها در سامانه بازارگاه نهاده‌های کشاورزی اعمال  گردد.

بر این اساس قیمت هر کیلوگرم جو و ذرت 11300 تومان و کنجاله سویا 16300 تومان تعیین شد.

پیش از این اتحادیه واردکنندگان نهاده های دامی قیمت هرکیلوگرم  نهاده های دامی جو و ذرت بر مبنای ارز نیمایی 12000 تومان و کنجاله سویا را 17000تومان اعلام کرده بود.

قیمت سه نهاده مصرفی اصلی دام و طیور  شامل جو، ذرت و کنجاله سویا 700 تومان در هرکیلوگرم کاهش یافت.

منبع: تسنیم

منبع: فردا

کلیدواژه: نهاده های دامی قیمت نهاده های دامی و کشاورزی جو و ذرت کنجاله سویا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۳۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قزوین با هشت درصد کاهش بارندگی روبروست

مریم بهروزی کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: با توجه به اینکه دوره آماری بارندگی‌ها در استان ۳۰۷ میلی متر است، میزان بارش‌های استان نسبت به این دوره ۴۰ درصد کاهش بارندگی را نشان می‌دهد.

وی میزان بارندگی‌های استان در سال زراعی جاری را ۱۲۸.۴ میلی متر اعلام کرد و گفت: میزان بارش‌های قزوین نسبت به سال گذشته که ۱۳۹.۶ میلی متر ثبت شده بود، هشت درصد کاهش بارندگی‌های این دوره را به ما نشان می‌دهد.

بهروزی با اشاره به فعالیت سامانه بارشی اخیر در استان، بیان کرد: عمده فعالیت بارشی سامانه در شهر معلم کلایه واقع در بخش رودبار الموت شرقی با ۲۵ میلی متر بود و این میزان در مرکز استان نیز ۱۴ میلی متر ثبت بارش داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • شورای‌ عالی نظام‌پزشکی: در تعرفه‌های مصوب دولت بازنگری شود
  • کاهش ۶۴درصدی بیماری دامی در مازندران
  • تولید روغن بیش از ۶ درصد افزایش یافت
  • کاهش ۶۴ درصدی بیماری دامی در مازندران
  • باران های سیل‌زا در راه خراسان رضوی
  • ورود سامانه سرد بارشی به یزد
  • قزوین با هشت درصد کاهش بارندگی روبروست
  • زوج‌های جوان کیک بزرگ ۱۵۰ کیلویی را برش زدند + تصاویر
  • ۵۰۰ تن گوشت قرمز در بوشهر توزیع می‌شود
  • کاهش ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی با این دانه خوراکی