Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@07:23:06 GMT

۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان بوشهر کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۳۷۵۷

۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان بوشهر کشف شد

گروه استان‌ها - فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در اسکله بندر دلوار تنگستان استان بوشهر به ارزش بیش از ۷ میلیارد ریال خبر داد. - اخبار استانها -

سرهنگ یدالله شرفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندر دلوار تنگستان با اشاره به برخورد با هرگونه تخلف در مرز دریایی خلیج‌فارس و سواحل استان بوشهر اظهار داشت: نیروهای مرزبانی در اعماق مختلف خلیج‌فارس و سواحل استان بوشهر به‌صورت شبانه‌روزی حضور دارند و با متخلفان از جمله قاچاقچیان برخورد قاطع می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برقراری امنیت پایدار در مرزهای دریایی و سواحل استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و افزود: موفقیت مرزبانان استان بوشهر با همکاری و مشارکت ساحل‌نشینان محقق می‌‌شود و تعامل و همکاری مردم مرزدار استان قابل ستایش است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از شناسایی محموله سوخت قاچاق در سواحل بندر دلوار تنگستان خبر داد و بیان کرد: مأموران مرزبانی در یک عملیات مشترک با منطقه دوم نیروی دریایی سپاه، موفق به شناسایی و توقیف یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق را در فاصله 19 مایل بندر دلوار شدند.

فرمانده سپاه استان هرمزگان: نیروی انتظامی شبانه روز در تلاش برای حفظ سرمایه‌های ملی و جلوگیری از قاچاق استفرمانده انتظامی استان هرمزگان: اقدامات ناجوانمردانه قاچاقچیان هیچ گونه خللی در تامین امنیت مردم ایجاد نمی‌کند2.1 میلیارد تومان کالای قاچاق از یک شناور در بندر گناوه کشف شد

شرفی از کشف 25 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل از این شناور خبر داد و تصریح کرد: ارزش محموله سوخت قاچاق کشف شده حدود 7 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی اضافه کرد: در این عملیات 2 نفر دستگیر شدند و سوخت کشف شده به همراه متهمان پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/190/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان بوشهر سوخت قاچاق بندر دلوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۳۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرزبانان خراسان رضوی ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف کردند

          به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: مرزبانان این فرماندهی در راستای برخورد با قاچاقچیان سوخت و جلوگیری از خروج سرمایه ملی از کشور، در حین کنترل خودروهای خروجی از کشور و نیز انجام گشت های منظم در حوزه استحفاظی با تنگ کردن عرصه فعالیت قاچاقچیان، این میزان سوخت قاچاق را به ارزش ۱۳ میلیارد و ۵۸۷ میلیون ریال از ۹ دستگاه خودرو کشف کردند.     سرتیپ دوم مجید شجاع افزود: قاچاق سوخت در مرزهای خراسان رضوی به ویژه حوزه هنگ تایباد به صورت بطری های یک و نیم لیتری بود و در این راستا نیز افرادی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.     فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: قاچاقچیان سوخت بدانند خروج سرمایه ملی از کشور به صورت غیرمجاز به اقتصاد کشور خسارت وارد می کند از این رو مرزبانان قاطعانه در برابر آنها ایستاده اند و برخورد قانونی با آنها صورت خواهد گرفت.   خراسان رضوی از شمال و شمال شرق ۵۳۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکمنستان و از شرق حدود ۳۰۲ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان دارد.

دیگر خبرها

  • کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف ۱۲۴ هزار لیتر گازوییل قاچاق در هرمزگان
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • کشف ۱۲۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف ۱۲۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس
  • مرزبانان خراسان رضوی ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف کردند
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در خرمشهر
  • ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در اردستان کشف شد
  • کشف ۹۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان