Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@17:35:40 GMT

برخی بازیکنان برای اولین بار در قالب تیم فوتبال بازی کردند

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۳۸۰۰

برخی بازیکنان برای اولین بار در قالب تیم فوتبال بازی کردند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، حسین عبدی پس از پیروزی نوجوانان فوتبال ایران مقابل قرقیزستان گفت: در ابتدا می‌خواهم به تیم قرقیزستان بابت مقاومت بسیار خوبی که از خودش نشان داد تبریک بگویم. به خصوص که دو بازی سنگین پیش از بازی مقابل ما داشتند و در بازی روز گذشته هم با دل و جان بازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از زمان تشکیل تیم جدید نوجوانان این دومین بازی رسمی ما بود که به میدان رفتیم. در بیست روز اخیر که تیم تشکیل شده، بازیکنان به شناخت بهتری از یکدیگر و خواسته‌های کادر فنی دست پیدا کردند و در حال کسب تجربه از بازی‌های بین‌المللی هستند. بازیکنانی که برخی از آنها نه تنها تجربه بازی بین‌المللی نداشتند بلکه در قالب یک تیم هم تجربه حضور در بازی‌های رسمی را نداشتند.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران افزود: امیدوارم همچنان عملکرد بازیکنانم بازی به بازی بهتر شود. البته یک دلخوری کوچک هم مجددا از بحث داوری دارم که اشتباهات زیادی داشت. مثل بازی قبلی که اشتباهات زیادی رخ داد. البته باید به همه داوران احترام بگذاریم.

عبدی تصریح کرد: تاجیکستان تیم خوب و شایسته‌ای است و به نظرم تقابل ما با تاجیکستان بازی خوبی خواهد شد. سطح مسابقات نسبت به دو سال قبل که اینجا بودیم بسیار بالاتر رفته است، تیم ازبکستان خیلی فرق کرده است و همینطور تاجیکستان و حتی افغانستان و قرقیزستان نیز از آمادگی جسمانی زیادی برخوردارند. مشخصا خیلی خوب و برای آینده کار می‌کنند و این کاملا مشخص است. طبق صحبتی که با سرمربیان تیم‌ها داشتیم همگی حداقل ٩ ماه از زمان تشکیل تیم‌هایشان می‌گذرد و در واقع ما تنها تیمی هستیم که زیر ٢٠ روز از تشکیل آن می‌گذرد. این نشان از برنامه‌ریزی بلند مدت آنها دارد.

کد خبر 5492510

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین عبدی تیم فوتبال نوجوانان ایران فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران هندبال مهدی طارمی تیم فوتبال فولاد خوزستان یحیی گل محمدی فرهاد مجیدی باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال پورتو کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم فوتبال سپاهان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۳۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روشن: استقلال ستاره ندارد ولی تیم واقعی است؛ کسی دنبال فوتبال زیبا نیست

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: طبق آمار ما الان جزو سه تیم برتر گل‌زن لیگ هستیم و این موضوع خیلی شفاف است...

طرفداری| پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: متاسفانه در لیگ ایران کسی دنبال فوتبال زیبا نیست و همه دنبال نتیجه‌گیری هستند.

حسن روشن در خصوص پیروزی استقلال مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت:

خدا را شکر بازیکنان خیلی خوب کار می‌کنند و خیلی خوشحالم که توانستیم در خارج از خانه به ۳ امتیاز حساس برسیم. فقط یک دلیل دارد که استقلال خیلی خوب بازی می‌کند و آن هم نداشتن ستاره است. استقلال بازیکنانی دارد که فقط به خاطره هواداران بازی می‌کنند و امیدوارم در آخر فصل بتوانند دل هواداران را خوشحال کنند.

وی در مورد نقاط قوت استقلال گفت:

نقاط قوت استقلال دویدن و کاور کردن یکدیگر است که در طول فصل در همه بازی‌ها شاهد آن هستیم. تنها ضعف استقلال هم عدم هماهنگی بین دفاع و هافبک‌های دفاعی تیم است که امیدوارم در بازی‌های آینده این موضوع برطرف شود.

پیشکسوت استقلال درباره اینکه می‌گویند تیم دفاعی بازی می‌کند، یادآور شد:

این مسئله شخصی دیگران است. طبق آمار ما الان جزو سه تیم برتر گل‌زن لیگ هستیم و این موضوع خیلی شفاف است ولی متاسفانه در لیگ ایران کسی دنبال فوتبال زیبا نیست و همه دنبال نتیجه‌گیری هستند. امیدوارم در پایان فصل قهرمانی استقلال را شاهد باشیم.

روشن در خصوص کلین شیت‌های سید حسین حسینی در طول فصل، خاطرنشان کرد:

خوشبختانه حسینی این فصل عملکرد خوبی داشته است. قطعا این کلین‌شیت‌هایی که داشته فقط به خاطر تمرکزهای کافی قبل بازی است. امیدوارم او در آینده بتواند دروازه استقلال را بیمه کند.

وی در مورد اینکه آیا استقلال می‌تواند قهرمان لیگ شود، تصریح کرد:

شک نکنید می‌توانیم به قهرمانی برسیم چون بازیکنان باغیرت بازی می‌کنند. خیلی افراد قبل از فصل می‌گفتند تیم‌های تراکتور و سپاهان جزو مدعیان قهرمانی هستند ولی قهرمانی فقط به در اختیار داشتن بازیکنان گرانقیمت بستگی ندارد. در حال‌حاضر هم پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی می‌جنگنند و این مسئله به زیبایی لیگ کمک کرده است.

پیشکسوت استقلال درباره گلزنی گوستاوو بلانکو به ایرنا گفت:

بلانکو خیلی خوب بازی می‌کند. خیلی‌ها هم در ۴ بازی گذشته استقلال به عملکرد این بازیکنان اعتراض می‌کردند ولی خیلی خوشحالم که در این بازی او گل زد. بلانکو در حال‌حاضر در اختیار تیم است و گل هم می‌زند و امیدوارم این روند برای او ادامه‌دار باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • ماجرای سرقت وسایل زنان هوادار تراکتورسازی در اولین تجربه حضور در ورزشگاه
  • خشم بی‌سابقه پوچتینو: بی‌احترامی بازیکنان چلسی دیگر تکرار نمی‌شود
  • ستارگان دیروز اروپا، پیرمردهای عصا به دست برزیل!
  • فعلا نمی‌خواهم به فوتبال فکر کنم | بازیکنان ما برای این قهرمانی جان‌شان را وسط گذاشتند
  • ‌هراسی از میدان دادن به بازیکنان جوان نداریم
  • روشن: استقلال ستاره ندارد ولی تیم واقعی است؛ کسی دنبال فوتبال زیبا نیست
  • ورود هوش مصنوعی به بازی فوتبال
  • بنگستون: هواداران پرسپولیس در جهان خاص هستند
  • تسریع توسعه بازی‌سازی با هوش مصنوعی / پیشرفت صنعت بازی سازی در ایران مستلزم حمایت دست‌اندرکاران آموزشی و پژوهشی
  • پرسپولیس به دو دلیل جام را از دست استقلال خواهد گرفت | یک مدعی از شرایط عادی خارج شده است