Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه شهر خودرو با صدور بیانیه ای اعتراض خود را در خصوص اشتباهات داوری ‌اعلام کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

" متاسفانه از نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر، قضاوت های یک‌ سویه و پر از اشتباه به ضرر تیم شهر خودرو به امری کلیشه ای تبدیل شده است. این درحالی است که نماینده استان خراسان در وضعیتی حساس به لحاظ جدولی به سر می برد و هرکدام از این اشتباهات منجر به از دست رفتن امتیازات حیاتی و تاثیرات منفی روحی و روانی برای اعضای تیم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای مثال به چند نمونه از تصمیمات اشتباه و تاثیر گذار داوران اشاره می‌کنیم:

۱. گل آفساید و عدم اخراج بازیکن تیم هوادار که منجر به شکست شهرخودرو شد.

۲. عدم اخراج بازیکن تراکتور مقابل شهرخودرو

۳. عدم اخراج نیک نفس بازیکن استقلال در دقیقه ۴۶

۴. عدم اخراج بازیکن پیکان در دقیقه ۴۴

و چندین مورد دیگر که بخاطر تعدد موارد از ذکر آن خودداری میکنیم.

متاسفانه در هفته های اخیر داوران شهامت لازم را برای اتخاذ تصمیمات مهم در لحظات حساس در بازی های شهر خودرو نداشته اند؛ چرا که آنها جایگاه جدولی و نجابت شهرخودرو را ملاک سوت های خود قرار می دهند.

در چند بازی اخیر اشتباهات تعیین کننده داوری به اوج خود رسید. به طوری که اگر این اشتباهات صورت نمی‌گرفت، جایگاه تیم شهرخودرو بسیار متفاوت با جایگاه امروزش در جدول رده بندی بود.

امروز جامعه فوتبال به خوبی شاهد اجحاف در حق تیم شهرخودرو و هواداران پرتعدادش هستند.

تنها خواسته باشگاه شهرخودرو همواره تعیین نتایج و عدالت در مستطیل سبز بوده است نه خارج از آن.

امیدواریم با تمرکز و فراهم شدن امکانات و ابزار های لازم اشتباهات داوری به حداقل برسد تا چرخش توپ و تقابل تیم ها تعیین کننده امتیازات و جایگاه هر تیم در جدول مسابقات باشد.

در پایان از فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و کمیته داوران نظارت بیشتری را برای بازی‌های پیش رو خواستاریم تا دیگر شاهد ضایع شدن حق تیم‌ شهر خودرو و هواداران پر تعدادش نباشیم."

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: باشگاه شهرخودرو شهرخودرو شهر خودرو عدم اخراج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۳۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاعیه اوسمار در مورد صحنه اخراج جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، کارت قرمز موعود بنیادی‌فر به اوسمار ویه‌را، باعث شد تا او بازی با ملوان را از دست بدهد. البته بیش از آنکه از دست دادن بازی بعدی برای او اهمیت داشته باشد، شکستن طلسم اخراج بود که سرمربی قرمزها را آزار می‌دهد - خصوصا اینکه اعتقاد داشت شایسته این اخراج نبوده است.

او در این مورد توضحی می‌دهد: شاید ناراحت کننده باشد که داور چهارم روی نظر داور وسط تاثیر گذاشت. بازیکنی وسط زمین بی هوش افتاده و تیم ما می‌خواهد کمک کند. من می‌خواستم حواس داور را جمع کنم که به بازیکن کمک کند. من در برزیل دیده‌ام که بازیکن بخاطر ۴-۵ ثانیه تاخیر فوت کرده است.

ویدئو: 330744

وی افزود: زمانی که توپ در زمین بود، وارد زمین نشدم و زمانی که توپ خارج شد وارد شدم، چون از دست داور ناراحت بودم و می‌خواستم بازی را نگه دارند. مربی و کادر پزشکی گل‌گهر هم وارد زمینش شدند. شاید کمی زیاده‌روی بود، اما به خاطر حرفی که داور چهارم زدند، من را اخراج کردند.

اوسمار ادامه داد: در این ۲۸ سال که کار می‌کنم، دومین کارت قرمزم بود. من هیچوقت عادت ندارم کنار زمین به داور اعتراض کنم و حرفی بزنم، چون به نظرم داور باید آرامش داشته باشد تا کارش را انجام بدهد، اما گاهی اوقات هم اشتباه پیش می‌آید. کارت قرمز قبلی‌ام در برزیل بود که به داور اعتراض کردم که چرا پنالتی نگرفت.

دیگر خبرها

  • خشم بین المللی از انگلیس برای اخراج مهاجران به روآندا
  • ادعای سان: تن‌هاخ آخر فصل اخراج می‌شود
  • شورای عالی انقلاب فرهنگی جایگاه قانون‌گذاری ندارد!
  • پارلمان انگلیس قانون اخراج مهاجران به روندا را تصویب کرد
  • دفاعیه اوسمار در مورد صحنه اخراج جنجالی
  • درگیری بازیکنان میلان و اینتر در دقایق پایانی و اخراج دومفریز و تئو هرناندز از زمین (میلان 1-2 اینتر)
  • ۹ گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال مشخص شدند/ هاکان دمیر از گزینه‌های فدراسیون خارج نشد
  • اگر نمی‌خواهید صعود کنیم به خودمان بگویید!
  • آغاز شمارش معکوس؛ احتمال قهرمانی رئال مادرید در لالیگا به فاصله ۳ هفته مانده تا پایان فصل
  • همه علیه ستاره بارسا: حق با گواردیولا بود!