Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول قرارگاه دانشجویی امنیت غذایی گفت: این قرارگاه با هدف تبیین، ایجاد فضای گفتگو و نظارت بر بازار در بسیج دانشجویی خراسان رضوی تشکیل شده است.

علی گشتی، مسئول قرارگاه دانشجویی امنیت غذایی بسیج دانشجویی خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، درخصوص این قرارگاه گفت: باتوجه به حذف ارز ترجیحی این قرارگاه با چهار محور تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گشتی ادامه داد: این محور‌ها در حوزه‌های رسانه، تبیین، کافه گفتگو و نظارت برنامه ریزی شده و کار خود را شروع کرده اند.

مسئول قرارگاه دانشجویی امنیت غذایی بسیج دانشجویی خراسان رضوی بیان کرد: کافه گفتگو از انتخابات ریاست جمهوری فعالیت خود را آغاز کرده بود و حالا با همان روال در سه نقطه محوری شهر مشهد، به گفتگو با مردم می‌پردازیم.

وی با بیان اینکه یک برنامه کافه گفتگو طی روز‌های گذشته برگزار شد، افزود: این برنامه در پارک ملت مشهد برگزار شده بود، مردم کاملا آماده صحبت کردند و نگران هستند. درددل‌های خود را مطرح کردند و مشخص است که با وجود نگرانی و دغدغه هایشان، اغتشاشگر نیستند. مردم گوش شنوا می‌خواهند تا به دغدغه‌ها و حرف هایشان گوش دهد و مشکلات را حل کند.

گشتی ادامه داد: در صورت انجام هماهنگی‌های لازم، بنا داریم سه کافه گفتگو در سه نقطه شهر، پارک ملت، بازار فردوسی و بازار رضا برگزار در یک روز برگزار کنیم.

وی به تبیین سیاست‌های اقتصادی دولت در مساجد اشاره کرد و گفت: این اقدام قرارگاه امنیت غذایی با ماموریت‌های دانشجویان بسیجی در بحث جهاد تبیین و قرارگاه شهید احمدی روشن همسو است و گروهی از دانشجویان آموزش دیده، در مساجد اصلی شهر صحبت می‌کنند.

مسئول قرارگاه دانشجویی امنیت غذایی بسیج دانشجویی خراسان رضوی با بیان اینکه مسئولیت این بخش از قرارگاه به عهده مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی است، گفت: برنامه ریزی‌های ما برای تبیین سیاست‌های اقتصادی دولت در مساجد این است که فرماندار مشهد نیز در مساجد محوری هر منطقه حضور یابد و با مردم گفتگو کند.

وی به نظارت در قرارگاه امنیت غذایی اشاره کرد و گفت: قرار است نظارت در توزیع مواد غذایی، به ویژه نان، تخم مرغ و گوشت صورت گیرد.

گشتی گفت: جلساتی برای برقراری نانوایی سیار با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در چند نقطه شهر مشهد برگزار شده است. این نانوایی‌ها قرار است با کمک نیرو‌های جهادی به صورت شبانه روزی اقدام به پخت نان کنند تا شلوغی صفوف نانوایی‌ها کاهش یابد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی خراسان رضوی کافه گفتگو حذف ارز ترجیحی قرارگاه امنیت غذایی بسیج دانشجویی خراسان رضوی کافه گفتگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۳۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمند: با پدیده اساتید خجالتی روبرو هستیم/ احمدی: کارگزاران محافظه‌کار و بی‌عرضه باید از دانشگاه حذف شوند +فیلم

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: متاسفانه ما در دانشگاه گفتگوی موثر درقالب کرسی‌های آزاداندیشی و تریبون آزاد نداریم. دبیر خواهران اتحادیه دفتر تحکیم وحدت نیز گفت: بعضی از ارکان جنبش دانشجویی نسبت به دفاع از انقلاب دچار لکنت شده است!

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو- سعید جلیلی: پس از مهمترین دیدار دانشجویان سال دانشجویان که در حضور رهبر انقلاب اسلامی برگزار شد، سخنرانان و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی در برنامه شانزده آذر، به تحلیل و تبیین متن و حواشی این دیدار مهم و بیانات رهبری پرداختند.

قسمت ۴۴ شانزده آذر با حضور محمدمهدی احمدی، دبیر اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان و فاطمه سادات هوشمند میرحسینی، دبیر خواهران اتحادیه دفتر تحکیم وحدت برگزار شد.

 

مطالعه، مباحثه و میدان

احمدی با اشاره به اینکه کار تشکل دانشجویی در سه کلمه «مطالعه، مباحثه و میدان» است، گفت: متاسفانه ما در دانشگاه  گفتگوی موثر درقالب کرسی‌های آزاداندیشی و تریبون آزاد نداریم. گاهی تقصیر از ماست و گاهی از مسئولین محافظه‌کار یا از بیرون دانشگاه.

 

وی ادامه داد: تشکل باید با دانشجویان تخاطب کند نه اینکه صرفا یک جا بنشیند و بیانیه صادر کند اما کاری نداشته باشد بیانیه به گوش دانشجو میرسد یا نه. ما نباید واقعیت‌گرا باشیم، بلکه باید واقعیت را ببینیم و به سمت آرمان حرکت کنیم. تاکید بر تقویت مبانی است اما مبنایی که وارد فضای میدان نشود اصلا به درد نمی‌خورد.

 

لکنت تشکیلاتی!

فاطمه سادات هوشمند میرحسینی با بیان اینکه بعضی از ارکان جنبش دانشجویی نسبت به دفاع از انقلاب دچار لکنت شده است، گفت: وقتی مبنا تقویت شود می‌توان نگاه درستی به مسائل کشور داشت. وقتی ساختارمند به این فضا نگاه کنیم، جریان دانشجویی فهم می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی افزود: نباید صفر و صدی نگاه کرد که مثلا آقا فقط گفتند مبانی خود را تقویت کنید. باید واقع‌گرایانه به صحنه نگاه کنیم و نباید صرفا با شعار این را تلقی کنیم که انقلابی هستیم.

 

حذف کارگزاران بی‌عرضه از دانشگاه

احمدی در جواب اینکه چگونه به دانشگاه برگردیم؟! توضیح داد: کارگزاران محافظه‌کار و بی‌عرضه باید از دانشگاه حذف شوند. رسانه‌ها باعث می‌شوند حواشی بر متن دیدار با رهبری غلبه کند. رسانه به جای ذائقه‌سازی دارد با ذائقه مخاطب بازی می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

وی افزود: دانشگاهی که متناسب با نیازهای جامعه حرفی ندارد ما را به این وضعیت رسانده که مقالات و پایان‌نامه ما هیچ تناسبی با نیاز الان جامعه ما ندارد. رهبری می‌فرماید دانشجو به مسائل اصلی بپردازد اما رسانه ما را به سمت حاشیه می‌برد. باید صحنه را خوب دید تا برای مسئله فکر کرد.

 

پدیده اساتید خجالتی!

دبیر خواهران اتحادیه دفتر تحکیم وحدت با بیان اینکه  اساتید خجالتی داریم که حتی سر کلاس درس «انقلاب اسلامی» نمی‌توانند از انقلاب دفاع کنند، گفت: اساتیدی داریم که هر حرفی دوست دارند در کلاس میزنند و عمر طولانی هم در دانشگاه دارند. مسئولین نباید از فضای دیدار با رهبری سوء استفاده کنند و از این به بعد بگویند خودتان دانشجوها باید بروید و مشکلات را حل کنید و عمق نگاه رهبری را بهتر بفهمند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی افزود: عموم اساتید خجالتی در فضای کلاس درس وارد گفتگو نمی‌شوند اما وقتی می‌خواهند در نظام کرسی بگیرند اساتید انقلابی محسوب می‌شوند اما آنجایی که باید دین خود را به انقلاب ادا کنند از زیر کار در می‌روند.

 

دانشگاه صحنه جنگ است

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به اینکه نیروی تشکیلاتی باید جلوی امام خودش شرمنده شود؛ گفت: چرا باید امام جامعه به نیروی تشکیلاتی بگوید خیلی از حرف‌های من روی زمین مانده، شما کتاب نمی‌خوانید و امام جامعه بر نهضت کتاب‌خوانی و کرسی‌های آزاداندیشی تاکید کند؟!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

وی افزود: دچار یک زیست تشکیلاتی آکواریومی و بسته شده‌ایم و با باقی دانشجوها ارتباط نداریم. باید هسته‌های مقاومت بر سه مبنای معرفت، اخلاق و بصیرت تشکیل شود و گسترش پیدا کند. به قول حاج حسین یکتا؛ ما رفتیم جبهه و برای ما دانشگاه شد، حالا شما آمدید دانشگاه و برای شما جنگ است. دشمن دارد روی ذهن‌ها و دل‌ها کار می‌کند. در برابر این هجمه شدید باید مقاومت کرد و زنجیره تواصی به صبر و حق در دانشگاه پیاده شود.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

فیلم کامل برنامه

از آپارات

دیگر خبرها

  • هوشمند: با پدیده اساتید خجالتی روبرو هستیم/ احمدی: کارگزاران محافظه‌کار و بی‌عرضه باید از دانشگاه حذف شوند +فیلم
  • ثبت‌نام المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی آغاز شد/ مهلت ثبت نام تا ۲۵ اردیبهشت
  • ثبت‌نام المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی آغاز شد
  • کشف بیش از یک میلیارد ریال مواد غذایی قاچاق در کاشمر
  • همه چیز درباره کلیه سنگ ساز
  • غزه چگونه دانشگاه‌های آمریکا را تغییر می‌دهد؟
  • حمایت دانشجویان بسیجی همدان از عملیات وعده صادق
  • ثبت نام وام شهریه دانشجویی از چه زمانی آغاز می شود؟/ شرایط اختصاص وام+جزئیات
  • دشمن با سیاه‌نمایی به دنبال جهت‌دهی باور و اندیشه دانشجویان و جوانان است
  • دانشجو و دانشگاه باید دارای هوش و تحلیل سیاسی باشد