Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@21:48:18 GMT

مهلت6 روزه ثبت‌نام جاماندگان یارانه‌ها

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۳۹۲۶

مهلت6 روزه ثبت‌نام جاماندگان یارانه‌ها

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، طیبه حسینی سخنگوی سازمان هدفمندی سازی یارانه‌ها در ارتباط زنده خبری با شبکه یک سیما اعلام کرد:  ثبت‌نام از جاماندگان هدفمندی یارانه‌ها از امروز باز شده که به مدت 6 روز مهلت وجود دارد و متقاضیان جامانده یارانه‌ها می‌توانند در سامانه هدفمندی به نشانی https://sso.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

my.gov.ir/login ثبت‌نام کرده و اطلاعات خود را وارد کنند.

وی افزود: اطلاعات دریافت شده متقاضیان را به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارجاع می‌دهیم و آنها بر اساس شاخص‌هایی که در پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان دارند ، بررسی می‌کنند و دهک درآمدی افراد را بر اساس اطلاعات مشخص می‌کنند.

سخنگوی سازمان هدفمندی سازی یارانه‌ها در مورد اینکه چه زمانی یارانه این افراد واریز می‌شود، گفت: هنوز زمان مشخصی را نمی‌توانیم بگوییم الان در مرحله ثبت‌نام هستیم و فعلاً 6 روز فرصت وجود دارد، البته ممکن است دوباره تمدید شود، اما افراد جامانده می‌توانند در سامانه سازمان هدفمندی یارانه‌ها ثبت‌نام کنند.

حسینی در مورد کسانی که قبلا یارانه می‌گرفتند، اما یارانه معیشتی آنها قطع شده است، گفت:‌کسانی که قبلا یارانه‌بگیر بودند و  کمک معیشتی نگرفته‌اند، باید در سامانه حمایتی وزارت رفاه به نشانی https://hemayat.mcls.gov.ir/ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: یارانه ها سازمان هدفمندی سازی سامانه سازمان طیبه حسینی سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه ها یارانه ها ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۳۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدفمندی معافیت‌های مالیاتی با سقف گذاری معافیت‌ها

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معافیت‌های مالیاتی شرکت‌های بزرگ محدود می‌شود. رئیس کمیسیون برنامه بودجه مجلس با بیان این خبر گفت: بر اساس بودجه ۱۴۰۳ شرکت‌های حقوقی می‌توانند حداکثر تا ۵۰۰ میلیارد تومان از معافیت مالیاتی استفاده کنند.

جزئیات بیشتر در گزارش خانم معززی:

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • منابع و مصارف هدفمندی در بودجه ۱۴۰۳/ پیشنهاد پرداخت یارانه تشویقی کالابرگ الکترونیکی
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد؛ راه‌اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد: راه اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • پیگیری حقوق بیماران با راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • رونمایی از سامانه جامع انتظامی سازمان نظام پزشکی
  • هدفمندی معافیت‌های مالیاتی با سقف گذاری معافیت‌ها
  • مانع تراشی در مسیر شفافیت بازار مسکن
  • پاسخ به بیش از ۷۷ هزار تماس توسط مرکز تماس یکپارچه سازمان فناوری
  • یارانه ۱۳ هزار و ۴۰۸ خانوار همدانی، مجددا وصل شد
  • تخصیص ۷ همتی به طرح دارویار برای فروردین ۱۴۰۳