Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@11:58:12 GMT

۲ انبار احتکار کالاهای اساسی در مریوان شناسایی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۳۹۴۰

۲ انبار احتکار کالاهای اساسی در مریوان شناسایی شد

سرهنگ کامبیز رستم نیا روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای مبارزه با احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم پلیس اطلاعات و امنیت عمومی مریوان موفق به شناسایی و کشف ۲ انبار کالای احتکار شده شدند.

وی افزود: با هماهنگی با مراجع قضایی نیروهای پلیس به محل انبارها که در حاشیه شهر مریوان بودند اعزام و در یک عملیات پلیسی موفق به کشف و ضبط ۲ انبار کالاهای اساسی شامل پنج تن و ۸۴۰ کیلوگرم روغن نباتی، یک تن شکر و ۱۲ کارتن مواد شوینده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان مریوان با بیان اینکه ارزش کالاهای کشف شده بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بود گفت:‌ در این ارتباط ۲ نفر شناسایی و دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ رستم نیا به شهروندان توصیه کرد در صورت مشاهده و اطلاع از انبار کالاهای احتکار شده سریعا مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

وی با بیان اینکه کالاهای کشف شده طی یک صورتجلسه تحویل جهاد کشاورزی شهرستان مریوان شد تاکید کرد: با افرادی که قصد خلل در بازار و ایجاد مشکل برای مردم را دارند با قاطعیت و بدون اغماض برخورد می شود.

شهرستان مرزی مریوان با جمعیت بیش از ۲۰۰ هزار نفری در فاصله ۱۲۰ کیلومتری سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

برچسب‌ها مریوان کردستان احتکار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مریوان کردستان احتکار مریوان کردستان احتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۳۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۳٫۵ میلیارد دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد

امتداد - از اول فروردین ماه تا چهارم اردیبهشت ماه سال جاری، ۳ میلیارد و 465 میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، دارو، کالاهای تجاری و بازرگانی، واردات در مقابل صادرات و خدمات تامین شده است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ؛‌ علی طرزعلی معاون ارزی مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت: برای کالاهای اساسی به نرخ ۲۸۵۰۰ تومان ۶۶۲ میلیون دلار،‌برای نیاز صنعت و تجهیزات تولید به نرخ ۴۱ هزار تومان مبلغ ۲ میلیارد و ۱۰۸  میلیون دلار و برای خدمات ۱۱۰ میلیون دلار  به نرخ ۴۴۰۳۸ تومان و برای واردات در مقابل صادرات  به نرخ توافقی ۵۸۵ میلیون دلار تامین ارز صورت گرفت.


طرزعلی بیان داشت: برای واردات کالای اساسی کشاورزی شامل گندم، دانه‌های روغنی و نهاده‌های دامی ۵۷۸ میلیون دلار، برای دارو، مواد اولیه دارویی و تجهیزات پزشکی ۸۳  میلیون دلار و در مجموع ۶۶۲ میلیون دلار برای کالای اساسی و دارو ارز پرداخت شد.

معاون مرکز مبادله ارز و طلای ایران افزود: تامین ارز نیمایی برای «صنایع حمل و نقل و خودرو»  معادل ۴۵۰ میلیون دلار، «صنایع تجهیزات برق و الکترونیک» معادل ۱۸۲ میلیون دلار، «صنایع معدنی» معادل ۱۴۵ میلیون دلار ، «ماشین آلات و تجهیزات تولید» معادل ۱۲۲ میلیون دلار و «منسوجات و پوشاک» معادل ۱۸۱ میلیون دلار صورت گرفته است. این گروه های صنایع همچنین به ترتیب ۱۷۴، ۲۷، ۱۴۲، ۹۴ و یک میلیون دلار ارز توافقی یا واردات در مقابل صادرات تا پایان روز چهارم اردیبهشت ماه سال جاری دریافت کرده اند. 

علاوه بر این گروه ها، یک میلیارد و ۲۸ میلیون دلار ارز نیمایی و ۱۴۷ میلیون دلار ارز واردات در مقابل صادرات به سایر صنایع اختصاص داده شده است.
   

  برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • بررسی پرونده‌ها و کالاهای موجود در انبار مرکزی اموال تملیکی گیلان
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • حدود ۳٫۵ میلیارد دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • رشد ۲۶ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱
  • بانک مرکزی اعلام کرد: تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو
  • ۱۰۱ میلیون دلار ارز به نیازهای خدماتی تخصیص داده شد