Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-18@23:19:17 GMT

جهاد تبیین؛ مهم‌ترین رسالت روابط عمومی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۳۹۷۲

جهاد تبیین؛ مهم‌ترین رسالت روابط عمومی‌ها

شهردار زرین‌شهر گفت: امروز ایران اسلامی در جنگ روایت‌ها و شناخت با هجمه‌ای سنگین برای مهندسی افکار شهروندان شهرهای ایران روبرو است، از این رو روابط عمومی‌ها باید آرایش مناسبی بگیرند و جهاد تبیین را مهم‌ترین رسالت خود بدانند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین اسماعیلی‌احمدی با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت:

پیشینه جایگاه روابط عمومی به اواخر قرن ۱۹ میلادی باز می‌گردد اما با چنان شتابی مسیر پیشرفت را طی کرده است که امروزه به عنوان حلقه واسط میان مردم و مسئولان و یک مزیت رقابتی میان تمام سازمان‌ها محسوب می‌شود، به‌گونه‌ای که آن را عنصر اصلی ارتقا و پیشرفت هر سازمان، نهاد و جامعه‌ای می‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌تردید جهان امروز را نمی‌توان بدون روابط‌عمومی تصور کرد، چراکه مردم در هرجایی از دنیا که باشند، تشنه صداقت و یک رنگی‌اند. این روابط عمومی‌ها هستند که با تکیه بر دانش عمیق و بسیط و هنر خلاقانه و کاربردی در شکل‌گیری ارتباط چندسویه، مؤثر و سالم در جامعه ایفای نقش می‌کنند.

امروز که ایران اسلامی در جنگ روایت‌ها و شناخت با هجمه‌ای سنگین برای مهندسی افکار شهروندان شهرهای ایران روبرو است، روابط عمومی‌ها باید آرایش مناسبی به خود گرفته باشند و جهاد تبیین را مهم‌ترین رسالت خود بدانند تا با روایت صحیح دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ناامیدی‌ها را به امید تبدیل کنند.

اینجانب ضمن تبریک بیست‌وهفتم اردیبهشت‌ماه، روز "ارتباطات و روابط عمومی" به تمام فعالان این عرصه به‌ویژه مدیران، کارشناسان و کارکنان شاغل در حوزه روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و نهادها خصوصاً اداره ارتباطات مردمی شهرداری زرین‌شهر، تلاش بی‌شائبه این عزیزان را ارج نهاده و امیدوارم که با تأسی از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) و تکیه بر جهاد تبیین به عنوان یک اصل مهم، با انعکاس دستاوردهای مدیریت شهری به عنوان پیشانی خدمت‌رسانی نظام مقدس جمهوری اسلامی در مسیر تزریق امید به شهروندان خطه طلایی ایران موفق عمل کنم.

کد خبر 575784

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لنجان زرین شهر شهردار زرین شهر روز روابط عمومي جهاد تبیین مدیریت شهری برنامه ریزی شهری روابط عمومي شهرداری زرین شهر شهردار زرين شهر شهرداری شهرداری ها شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق روابط عمومی ها جهاد تبیین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۳۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،  دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علومپزشکی منصوب شد.

امیرمحمد فراهانی سرپرست روابط عمومی معاونت آموزشی

سلام علیکم،

احتراماً باعنایت به تجارب حضرتعالی در حوزه روابط عمومی معاونت آموزشی در امور رسانه ای، به موجب این ابلاغ به عنوان دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی منصوب می‌‌شوید.
 

امید است که با استعانت از درگاه ایزد متعال و با استفاده از توان تخصصی خویش در انجام وظایف محوله، موفق و مؤید باشید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد
  • نقش ارتش در دفاع مقدس و امنیت تبیین شود
  • اقدامات فرهنگی کردستان نیازمند تصمیمات جمعی است
  • دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد
  • روزنامه‌نگاران رکن اصلی جهاد تبیین هستند
  • نقش و جایگاه ارتش تبیین و اطلاع‌رسانی شود
  • خبر جدید بانک مرکزی درباره حذف کارت‌های بانکی/ از این پس با این روش خرید کنید
  • نماهنگ «ما می آییم» با زبان انگلیسی در فضای مجازی فارس اکران شد
  • همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی در کربلا برگزار می‌شود
  • اجرای طرح حفظ موضوعی قرآن گام برداشتن در مسیر جهاد تبیین است