Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@19:33:16 GMT

"گشت ارواح" در تور پلیس افتاد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۳۹۸۹

'گشت ارواح' در تور پلیس افتاد

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ کاووس محمدی سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت به خبرنگاران گفت: در پی مطالبات مردمی و همچنین انتشار یک فیلم در فضای مجازی مبنی بر اینکه افرادی موسوم به "گشت ارواح" در ساعت‌های پایانی شب با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری باعث ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان در شیراز شده و متواری می‌شوند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه اعضای این گروه ضمن پوشاندن سر و صورت خود با پارچه‌های سفید رنگ و حضور در خیابان‌های شهر شیراز، باعث ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان و ایجاد بی نظمی در سطح شهر شیراز شده بودند، افزود: با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مأموران گشت امنیت اخلاقی هر ۳ متهم را شناسایی و آن ها را طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس گفت: متهمان در تحقیقات به جرم خود اقرار و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، به مرجع قضائی معرفی شدند.

محمدی گفت: امنیت، آرامش و آسایش مردم خط قرمز پلیس است و کارکنان فراجا با هر گونه فعالیت افراد مخل نظم و امنیت برخورد قاطع و قانونی خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پلیس سارقان حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۳۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف دو خودروی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حمید هداوند گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان البرز مشخص شد فردی با حک ارکان خودرو با تجهیزات خاص بر روی خودروهای قاچاق اقدام به سند نمره کردن خودروها می‌کند.

وی افزود: مأموران مخفیگاه متهم را در منطقه مهرشهر کرج شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه نامبرده را دستگیر کردند و دو دستگاه خودروی خارجی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال از گاراژ متهم کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز عنوان کرد: همچنین تعدادی تجهیزات مخصوص حک ارکان و ارقام بر روی شاسی و موتور خودروها نیز در مخفیگاه نامبرده کشف شد.

سردار هداوند از تشکیل پرونده در این خصوص و معرفی متهم به مرجع قضائی خبر داد و گفت: شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود در حوزه قاچاق کالا را از طریق شماره تلفن ۰۹۶۳۰۰ به ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی فراجا اطلاع دهند.

کد خبر 6081208

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس بر دستان اختلالگر امنیت عمومی در بوکان
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز کشف شد
  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله/مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • کشف ۶ دستگاه ماینر غیرمجاز در کرمانشاه
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • کشف دو خودروی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در البرز
  • نجات یک شهروند از خودکشی در مسکن مهر لنگرود
  • شناسایی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • شناسائی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران