Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@08:06:01 GMT

انهدام باند سارقان اماکن خصوصی با ۳۰۰ فقره سرقت در اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۴۰۰۹

انهدام باند سارقان اماکن خصوصی با ۳۰۰ فقره سرقت در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان اماکن خصوصی و کشف ۳۰۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ حسین بساطی در تشریح خبر انهدام باند سارقان اماکن خصوصی، اظهار کرد: درپی وقوع سرقت‌های مشابه در اصفهان و به ویژه در حوزه پاسگاه دشتی از اماکن خصوصی از قبیل ساختمان‌های در حال ساخت موضوع با جدیت در دستور کار فرماندهی و عوامل تخصصی پاسگاه دشتی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این سارقان، ساختمان‌های در حال ساخت و منازلی که دارای سطح حفاظتی پایینی بودند را شناسایی و از این اماکن سرقت انجام می‌دادند، افزود: این سرقت‌ها بیشتر از ساختمان‌های در حال ساخت، منازل و مغازه‌هایی که دارای حفاظ نبوده و از دوربین مداربسته استفاده نکرده بودند، انجام می‌شد و سارقان به‌طور حرفه‌ای اقلام ساختمانی از قبیل سیم و کابل، ابزارآلات بنایی، دستگاه سنگ فرز، دریل و درب ساختمانی و کالاهای ارزشی و قابل‌حمل منازل را سرقت می‌کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: اقدامات فنی، پلیسی گسترده در فرماندهی شهرستان و پاسگاه برای دستگیری سارقان منجر به شناسایی پنج سارق شد و همه آن‌ها طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند. سارقان در بازجویی‌های فنی و تخصصی به ۳۰۰ فقره سرقت اعتراف که ۱۰۰ مورد اموال مسروقه کشف و پس از تکمیل پرونده به مراجع تحویل داده شدند.

وی از شهروندان خواست تا نسبت به تقویت حفاظت فیزیکی ساختمان‌های در حال ساخت منازل و مغازه‌های خود و نیز نصب دوربین مداربسته اقدام کرده و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 575791

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دستگیری سارقان سارقان انهدام باند سارقان سارقان مسلح سارقان منزل سارق حرفه ای سارق انهدام باند سارقان منزل امنیت خانه انهدام باند سارقان اماکن خصوصی دستگیری اعضای باند سارقان اماکن خصوصی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ساختمان های در حال ساخت اماکن خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۴۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سید محمد موسوی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت موبایل در  شهرستان کهگیلویه موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده و گشت‌زنی‌های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی۲ نفر(مظنون) را شناسایی و دستگیر کردند. فرمانده انتظامی کهگیلویه، تصریح کرد: متهمان در باز جویی‌های اولیه به ۱۰ فقره سرقت موبایل در شهرستان کهگیلویه اعتراف کردند. وی خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه