Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره تیم فوتبال بایرن مونیخ در شرایطی که مدت‌هاست مورد توجه باشگاه بارسلونا قرار دارد، با پیشنهادهای جذاب دیگری از سوی پاری‌سن‌ژرمن و چلسی مواجه شده است.

به گزارش ایران اکونومیست، در شرایطی که باشگاه بارسلونا از ماه‌ها پیش دنبال به خدمت گرفتن رابرت لواندوفسکی است حالا با مشکل جدیدی برای خرید این بازیکن مواجه شده است چرا که پیدا شدن دو مشتری جدی دیگر شاید موجب شود این ستاره لهستانی دچار تردید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد سه ساله این ستاره با بارسلونا که سال‌ها در ترکیب باواریایی‌ها درخشیده، تنظیم شده و روی میز آماده امضا است اما اکنون باشگاه‌های پاری‌سن‌ژرمن و چلسی به شدت پیگیر جذب لوا هستند و شاید همین دلیلی باشد که باعث شده تا او  برای امضای قرارداد با کاتالان‌ها مردد شود.

لواندوفسکی چند روز قبل به مدیران بایرن‌مونیخ اعلام کرده که با وجود باقی ماندن یک سال دیگر از قراردادش، تمایلی به ماندن در آلمان ندارد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: لندن

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: لندن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۴۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۴-۱ لیون (لیگ ۱ فرانسه - ۲۰۲۳/۲۴)

در دیداری که هر ۵ گل در نیمه اول به ثمر رسید، سهم پاریسی ها ۴ گل بود تا شاگردان لوئیز انریکه به راحتی سه امتیاز دیگر به حساب خود واریز کنند.

دانلود (64.8MB)

دیگر خبرها